![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zij die nu nog twijfelen aan de core business van de partij Groen, worden nog maar eens met hun neus op de feiten gedrukt :
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...hool~a1db308e/ Waarschijnlijk wordt de dichtstbijzijnde moskee hun nieuwe vergaderzaal.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in ieder geval moet dit in het Vlaams Parlement besproken worden (heb ik al in een andere draad gezegd). Liefst over de partijdictaten heen. Edit: er is al een uitgebreide draad over https://forum.politics.be/showthread.php?t=249882
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 28 augustus 2019 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doet niets terzake. Als een Moslima een hoofddeksel mag dragen dan mag iedereen dat, want iedereen gelijk voor de wet is ook een beginsel van de mensenrechten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Mannekes; als ge opnieuw begint met uw gezever ga ik slapen. Doei!!!! ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 28 augustus 2019 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch zal het op verschil van mening botsen mocht me dat doorzetten.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mag die ook blijven of vliegt die gelijk de klas uit? En stel dat de leerling in kwestie zich dan gaat verantwoorden en zegt: 'U begrijpt er niets van meester/juffrouw want ik ben een groot aanhanger van één van de van de heiligste tekens in het hindoeïsme en jaïnisme en wordt het ook gebruikt in het boeddhisme.' Daar sta je dan als leerkracht denk ik? In de film Da Vinci Code sprak Tom Hanks de aula toe en haalde dat ook aan en hij verwees daarbij naar het volgende standbeeld. ![]() Dat kan nog 'leuk' worden op school????? ![]() p.s. Er is wel verschil, het Boeddhistische staat recht het Nazi teken iets gedraaid.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We mogen onszelf gelukkig prijzen dat die groene moslimpartij geen grote overwinning heeft behaald bij de laatste verkiezingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat de formateur hierover zeer duidelijke afspraken maakt met de liberalen (die gaan zeker akkoord gaan) en de tsjeven om er snel hun eigen voorstel door te drukken zodat het verbod in heel het GO decretaal vast komt te liggen. Dat gezeik moet voor eens en altijd gedaan zijn. Die aandachtzoekers met hun hoofddoek kunnen gerust naar een vrije school gaan waar ze die wel toelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie dat er weer veel zinnige praat uitkomt bij u. Veelzeggend.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik noteer dus dat u de rechten van de mens onzin vind.
Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |