![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Minister-President
|
Waarom niet? Er rijdt een nachttrein van Irun naar Lissabon.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, die ken ik. Das al een tijdje een euh, hit in mountainbike-kringen.
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
't Zit er weer bijna op.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
bwa...dit jaar al 7 weken gehad en 'k heb er nog drie staan...
Laatst gewijzigd door Skobelev : 30 augustus 2019 om 08:39. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
kweetet wel. Kont tochni laten.
(En ik ben de naam vergeten van diene gast die destijds aan 'God & Klein Pitche' altijd vroeg of die statutair was...)
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu, als mijnen baas denkt dat ik 10 weken verlof verdien, wie ben ik om hem tegen te spreken? |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De demonen van het geheugenverlies?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 30 augustus 2019 om 15:14. |
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
Onze vakantie eindigt jammer genoeg in mineur... nu de oom en neef van mijn man zijn omgebracht door een persoonlijke vete. En als je dan weet waarover het in feite gaat zijn er weer onschuldigen gestorven. Men kan zomaar in z'n politie uniform een hospitaal binnen stappen om ongehinderd mensen te doden. (Precies een scène uit een film...) Ik dacht dat dit tegenwoordig niet meer gebeurde in betere middens maar dit land heeft nog echt werk op allerlei gebieden.
https://www.google.be/amp/s/www.then...gency-two-dead Laatst gewijzigd door Guinevere : 31 augustus 2019 om 12:01. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De ene had de andere zijn geit 'gebruikt'.
|
|
|
|
|
#119 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Banneling
|
Een affaire. Iets wat veel mensen hebben, alleen nu blijkbaar met heel verkeerde mensen die overdreven op alles moeten reageren.
Detail: de dochter en zus van politiemensen had een affaire met oom's zoon. Ze is gescheiden van haar man en wou met de andere opnieuw trouwen. Hij had natuurlijk ook een vrouw en kinderen, denk niet dat hij wou scheiden. De vrouw moest en zou met hem zijn... haar familie heeft haar ook 3 weken geleden vermoord en meegedeeld dat het zelfmoord was of dat oompje/zoon haar hebben vermoord. En nu hebben ze de vader en broer van de zoon die affaire had vermoord. Hij is spoorloos... Very nasty allemaal. Pas nadat ze hem vermoorden gaan ze zich aangeven, denkt iedereen. Laatst gewijzigd door Guinevere : 31 augustus 2019 om 12:25. |
|
|
|