![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#481 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De marktkramers die geen Nederlands spreken ,waren al weggebleven. Bravo N-VA Asse. Opdracht volbracht. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 25 september 2019 om 09:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#482 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#483 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
N-VA is dus een aflopende zaak. Hoogtijd dus om de zoveelste "nieuwe" Vlaams-nationale partij op te richten naast het ultra rechts-facistische VB. De moeder van de hard-core vlaams nationalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#484 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een Onafhankelijk Vlaanderen te bereiken. Tot hier toe doen zij hun werk. Dus is er geen nood om hen te vervangen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#485 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#486 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mens toch! Gij kunt wel een stukje zagen hoor. Besef je dat zelf niet? Zeg eens iets anders. Uw "ploat" blijft hangen. Bovendien "Groot Luik" bestaat niet. Voor mij blijft uw heimat Liège. Maar jij bent een tweetalige Vlaming? Niks nieuws onder de zon hoor. Dat zijn gewoonlijk de mannen die de gaz doen branden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#487 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
hoe verzint ze het! er is iets mis met mij! ik heb geen vlaamse identiteit! en als ik die heb ga ik (in ik citeer letterlijk! ![]() daarom dat marie hier al jaren exact hetzelfde herhaalt en herhaalt en herhaalt, dat komt omdat een 'innerlijke zekerheid' heeft! ![]() Laatst gewijzigd door geertvdb : 25 september 2019 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#488 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Grieks filosoof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#489 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#490 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#491 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan heb ik het nog niet eens gehad over 'wat precies' herhaald wordt, hé. Herhaling is goed om het geheugen te trainen en dingen te onthouden, maar niet meer dan dat. Voor kennis zijn observatie en onderzoek onontbeerlijk, terwijl wijsheid kan voortspruiten uit ervaring, nadenken en voelen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#492 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#493 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom doet U daar zo leugenachtig over ?? Het lijkt wel of u in uw eigen hallucinaties begint te geloven. Het stadsbestuur heeft nu de Vlamingen verplicht om in de eerste plaats het Nederlands te gebruiken. In Dilbeek hebben ze dat jaren geleden al voorgedaan. Vlamingen kan je blijkbaar alleen maar via wetten aanzetten om zich in de eerste plaats uit te drukken in hun taal....Dat zegt meer over de Vlaming dan over het stadsbestuur of de Franstaligen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 26 september 2019 om 09:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#494 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er
Citaat:
Er kwamen wel degelijk Franstalige marktkramers naar de markt van Asse. Die leren nu Nederlands of die komen niet meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#495 |
Banneling
|
![]() Neen, die zijn nu door de media geinformeerd dat ze de grondwet aan hun kant hebben en dat die NVA gestapo niks te zeggen heeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#496 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
voor uw standpunt dan kan gans de taalwetgeving van dit land in de papiermand gekieperd worden. Je denkt nu toch niet dat die grendelgrondwet de enige rechtsbron is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#497 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 september 2019 om 15:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#498 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#499 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#500 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei .. als dat waar is, dan gaat de volgende verkiezingsuitslag geen feestje worden voor mij.
Wanneer is die verkiezingsdag? Heb ik nog wat tijd om me voor te bereiden?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |