![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Heel goede vraag Panda. Maar waarom stel je de vraag niet algemeen? Mathot was een parlementaire verkozene. Die zijn toch onschendbaar? Maar inderdaad. Ook daar volgde de N-VA de regeltjes van het spel. En duiken ze maar al te graag mee achter de muur. Wat mij toelaat uw visie te onderschrijven en ook te stellen dat de N-VA een traditionele partij is. Als ik verkeerd zit dan zit jij Panda in hetzelfde bootje. Juist? ![]() En Panda; je moet wel eerlijk blijven. En er niet steeds de voorbeeldjes uitpikken die uw visie onderschrijven. Desondanks wil ik je soms wel geloven. Maar altijd dus niet. Laatst gewijzigd door werkman : 6 oktober 2019 om 08:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen dank |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dank u, vandaag is er niets... Maar Laurette die voor de zoveelste keer afkomt met haar bottengeschal en zo heel Vlaanderen in een kwaad daglicht zet want zij wil absoluut het Vlaamse geld houden... Sorry, maar waar zit Unia??? Alleen al dit voorbeeld geef Vaanderen alle recht op stande pede uit de Unia poppenkast te treden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ben jij akkoord met het feit dat er gifbommen gedropt worden door de Russen op mogelijk onschuldige burgers; kinderen in begrepen? En dat wij hier overspoeld worden door vluchtelingen van divers pluimage? Dit betekent wel op termijn de ondergang van Europa hoor. En of wij of deze vluchtelingen beter af zijn met het gespeelde spel betwijfel ik. Beter werd er hulp aan deze sukkelaars verstrekt in afgeschermde gebieden in de grote zandbak. Als je nu berekend wat het ons allemaal kost dan besef ik dat dit de grootste reden is van het faillissement van Europa. En dus ook van de Europees zelf. Ik vermoed dat ook jij graag naast de problemen praat. Uw problemen waarover je graag spreekt zijn gevolgen maar over de oorzaak er van wil je ook niet praten. Als je een huis wil bouwen dan begin je best met degelijke fundamenten. Anders valt het kot in. Boerenwijsheid! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Het zal misschien vooral scoren bij de gewone Vlaming die zien dat Magnette en nog minder Laurette ook maar een haar hoger scoren dan een Theo, waar die laatste dan nog de waarheid zegt; wat men van de eerste twee absoluut niet kan zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar neen, dat mag en kan niet, want dat zou de franstaligen wel eens wat normale pijn, na jarenlange verdonkermanen en gesjager, kunnen doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar sst. die mogen als grote mensenliefhebbers hier hun dictatuur komen uitdragen... Ineens zou de democratie niet meer in gevaar zijn... Maar ja zoals de dictatuur nu al in la Belgique in zuiver franstalig koloniaal 'staats'belang al met de voeten wordt getreden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vandaag in de krant... Directeur van Vlaamse school in het Brusselse vraagt dat het verplichte vak, Nederlands, in haar school eindelijk afgeschaft zal worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En Pandabeer staat daar natuurlijk niet boven... die doet braaf mee... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() Dus letterlijk de grote francofonie op zijn best...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Instellingen oprichten die met het geld van de belastingbetaler, maar buiten de controle van de gemeenschap, maar wel bijna alleen in handen van de PS hele delen van het economische bestel in ons land in handen krijgen, de vrije economische samenwerking daarmee totaal scheef trekken (Vandelanotte kende er ook wat van en waarschijnlijk dank zij hem heeft die maffia de windparken in zee, voor de Vlaamse kust, in handen gekregen)... en daarna, Moreau als hoofd van die instelling cavalier seule gaat spelen en met geen wettige middelen van zijn troon kan afgezet worden... en dat allemaal voor een loon van 1.000 euro per maand... Nog straffer, juist voordat er een regionale controle instantie in werking zou worden gebracht, op persoonlijk initiatief, hele delen van dat imperium, vele zelfs voor maar een symbolische euro met zogezegd het meenemen van de schulden aan privébedrijven doorverkopen, privébedrijven waar hijzelf mee aan het hoofd staat... En hoe een franstalige politieker het zei... twee jaar geleden sprak ik over maffieuse toestanden in Luik, nu spreek ik over Luikse toestanden in de maffia... of anders gezegd, de Maffia kan in leer komen bij de PS... Verdomme maar dat telt toch allemaal niet... de jaren dertig van de vorige eeuw... dat is wat telt... Ga elders je totaal vercorrumpeerde lesjes vertellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel vriendschap, ik kom tot de conclusie dat ik mijn tijd verloren heb.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest zijn wij 'verbindend' en zij 'verdelend'.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw selectief slecht geheugen begint mijn kloten uit te hangen.
|
![]() |
![]() |