|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  30 november 2019, 20:35 | #1 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |  Kink in de kabel voor madam 'wir schaffen das' Angela Merkel struikelt op podium voor ze speech wil geven: 'Had de trap niet gezien'. Daar gaat ze ...  Ik wist niet dat die nog 'leefde'. 
				__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | 
|   |   | 
|  30 november 2019, 21:21 | #2 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  7 september 2002 Locatie: Waregem 
				 |   Geen fan van Merkel, maar ik zie niet goed in welk leedvermaak u zich hier wil wentelen... Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 30 november 2019 om 21:21. | 
|   |   | 
|  30 november 2019, 22:50 | #3 | 
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  4 maart 2009 Locatie: De Verenigde Nederlanden 
				 |   Ja, daarmee lachen is weliswaar niet mooi maar het is gewoon menselijk. Iemand plots zijn/haar evenwicht zien verliezen is in feite plots geconfronteerd worden met een onverwacht contrast: van waardigheid naar houterige hulpeloosheid. En ja, soms kan dat op de lachspieren werken... | 
|   |   | 
|  1 december 2019, 11:59 | #4 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd: 29 december 2012 Locatie: Nieverans Les Bains 
				 |   Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   | 
|  1 december 2019, 16:43 | #5 | 
				 |   Prietpraat. Het enige dat er zou toedoen is de complete electorale nederlaag van Merkel. Niet of zij uitglijdt over een opstapje van een tribune. | 
|   |   | 
|  1 december 2019, 17:30 | #6 | |
				 |   Citaat: 

__________________ Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn.  Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. | |
|   |   | 
|  1 december 2019, 18:35 | #7 | 
				 |   | 
|   |   | 
|  1 december 2019, 19:02 | #8 | |
| Secretaris-Generaal VN Geregistreerd:  9 juni 2009 
				 |   Citaat: 
  Of te samen met haar beste vriendje juncker  Wir Scheiße das !!!!  
				__________________ C    kie M  nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen   Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 1 december 2019 om 19:03. | |
|   |   | 
|  2 december 2019, 01:31 | #9 | 
| Eur. Commissievoorzitter Geregistreerd:  6 februari 2003 Locatie: Antwerpen 
				 |   Het verlies van het SPD-partijvoorzitterschap van de man die haar via de Groko steeds gesteund heeft, is een veel grotere bedreiging en zou wel eens het vroegtijdig einde van haar carrière kunnen betekenen. 
				__________________ "Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 | 
|   |   |