![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#18701 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18702 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18703 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je jezelf van die mohamedaanse waanzin zou kunnen losrukken, ben ik er van overtuigd dat je best 'n aangenaam persoon bent. Was enkel bedoeld om Panda uit z'n droom te helpen. Niet dat 't enig nut heeft, want hij lijkt nogal hardleers op dat gebied. Voor hem is alles wat de ware islam verkondigt 'n VlaamsBlok-Kakkerlak die islam in 'n slecht daglicht wil plaatsen. Kan je je voorstellen hoe diep iemands kop in z'n *bleep* steekt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18704 |
Banneling
|
![]() Wordt een leuke kerst hier
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18705 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() algemene amnestie
![]() ![]()
#18706 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18707 |
Banneling
|
![]() Mogen kaffirs eigenlijk ook wel negatief afgeschilderd worden? Of moet de moderatie zich hier onderwerpen aan de wet van Allah?
|
![]() |
![]() |
#18708 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18709 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Christmas in Dubai, muslim country.
![]() |
![]() |
![]() |
#18710 |
Banneling
|
![]() On the first day of Christmas
My true love gave to me A partridge in a pear tree On the second day of Christmas My true love gave to me Two turtle doves And a partridge in a pear tree On the third day of Christmas My true love gave to me Three French hens Two turtle doves And a partridge in a pear tree On the fourth day of Christmas My true love gave to me Four calling birds Three French hens Two turtle doves And a partridge in a pear tree On the fifth day of Christmas My true love gave to me Five gold rings Four calling birds Three French hens Two turtle doves And a partridge in a pear tree On the sixth day of Christmas My true love gave to me Six geese a laying Five gold rings Four calling birds Three French hens Two turtle doves And a partridge in a pear tree |
![]() |
![]() |
#18711 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelijk ook bijvoorbeeld alle moslims vinden dat o.a. christelijke ouders hun kinderen slecht opvoeden want niet islamitisch. Verder, ik betwijfel of dat de moderatie zich veel aantrekt van de door u ingestelde regels en verbodsbepalingen.
![]() |
![]() |
#18712 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat er geen kinderen van christelijke ouders in de gevangenis zitten of gezeten hebben ? |
|
![]() |
![]() |
#18713 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18714 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18715 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18716 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Recht in een Emiratie toeristenval.
Maar niet getreurd, er staan ook kerstbomen in de halal afdelingen van de supermarkten. Waar je minder tot geen kerstbomen ziet, de wijken waar de hindoe gastarbeiders in grote getalen zien.
#18717 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens Dalrymple zitten er in verhouding minder hindoes en sikh in de gevangenis dan autochtone Britten dusssssss..........
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#18718 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dure toeristenval. Als je geld hebt, kunnen ze wel tolerant zijn maar het gewone klootjesvolk moet buigen. Maar tegen wie zeg ik het?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
#18719 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18720 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |