![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2241 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Daar komen geen talloze vrachtwagens uit Nederland bij te pas. De tactiek van de boerenbond, agri-business dus, en de EU is om grenscontroles voor vracht onmogelijk te maken door alles wat ze maar kunnen verzinnen als 'essentiële goederen' te bestempelen. Het is een oorlog op de scherp van de snee, onderschat de snel opeenvolgende gebeurtenissen niet. Men wil nationale maatregelen ontkrachten, om toch maar tienduizenden Polen en Oost-Europeanen te kunnen vervoeren naar hier om niet-essentiële maar winstgevende handel - bijvoorbeeld die in asperges - te kunnen veilig stellen. Massamoord met voorbedachten rade. Laatst gewijzigd door discuz : 24 maart 2020 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 34 nieuwe doden. Het lijkt ineens veel, maar waarschijnlijk zitten er daar bij die in het weekend niet gerapporteerd werden. Redelijk goed nieuws dus.
https://www.demorgen.be/nieuws/live-...lgie~b638c04f/
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 24 maart 2020 om 11:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2243 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik zaai ze zelf, met zaden die ik via Velt en andere tomatenfans ruil. Citaat:
![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen staan er niet bij stil dat ze zaden hebben als ze tomaten aan het eten zijn.
![]() |
#2245 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 24 maart 2020 om 12:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2246 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2247 |
Minister
|
![]() Zelfs het Verkeerscentrum doet mee aan de propaganda. De camera in Loenhout geeft al een hele tijd hetzelfde filevrij beeld.
De tijd schuift op, het beeld blijft hetzelfde. Oh, het is vast een technische storing, dat heb je nu eenmaal met technologie. Met alle Chinezen, maar niet met den deze! Laatst gewijzigd door discuz : 24 maart 2020 om 12:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2248 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is misschien leuk aan tijdverdrijf maar niet zeer rentabel. Vooral als ge de weken water geven er bij rekent voordat ze rijp zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2249 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn bestraalde tomaten .
![]() |
#2250 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() hei Gipsy, niet alles in het leven moet rendabel zijn
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#2251 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar meestal tegen de tijd dat ze rijp zijn komt er een schimmel op en 2 dagen later mag je alles weggooien.
![]() |
![]() |
#2252 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je het verschil in smaak al eens geproefd? 'k Vermoed van niet. Een Noire de Crimé bijvoorbeeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2253 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Daarom werden ze vernietigd. De motten zullen er ondertussen ook wel plezier aan gehad hebben.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2254 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gaan wandelen. Beetje raar, ik zie op enkele plaatsen camping cars en caravans staan waar er anders geen staan. Corona patiënten in afzondering?
![]() |
#2255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die stofmaskers in een goeie verpakking droog en donker opgeslagen waren, dan zijn die binnen 50 jaar nog prima bruikbaar. En er zit niet veel in waar motten iets aan hebben. Natuurlijk, laat er vocht bij komen, en je hebt na een tijd een hoopje ellendige schimmel. Vandaar dat preppers zulke dingen nog eens apart vacuümverpakken.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 24 maart 2020 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2256 | |
Minister
|
![]() Haha, ik wist dat ik niet de enige was wie het opviel:
Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 24 maart 2020 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2257 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zelfs de maïs die tegenwoordig gezet wordt is hybride. Daar komt dus niks van ut als je die korrels plant... Het gaat nog verder, sommige gewassen zoals aardappelen worden genetisch gemanipuleerd met de bedoeling dat ze ziek worden. Dan kunnen ze nog meer verkopen aan sproeimiddelen. Vroeger was het beter om de twee jaar plantgoed te kopen, maar nu ben je beter met je eigen plant goed. Tuinieren is niet meer zoals vroeger |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2258 |
Minister-President
|
![]() In een serre heb je dat niet. Buiten wel, je kan het wel voorkomen door een koper draad door de stengel te steken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2259 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |