![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja en ?
Da's nog altijd hier in Europa Citaat:
Waarom addreseer je mij daarover ? Ik gebruik die termen niet ..op het laatste na natuurlijk Wat moet ik anders tegen hen zeggen : commies ? Citaat:
Het zelfbeschikkingsrecht is namelijk een internationaal bepaald begrip dat volkeren toelaat te bepalen onder welke soevereiniteit ze vallen. Betekent gewoon dat een andere staat niet het recht heeft zich gaan moeien met binnenlandse aangelegenheden...nog steeds in datzelfde kader. Hier gaat het net iets verder hé Die Vlaams-nationalistjes denken te klappen in naam van dat volk terwijl het helemaal niet is. Die gasten willen zich afscheuren of op z'n minst beslissen over zaken die net buiten dat internationaal recht vallen. Laatst gewijzigd door praha : 5 april 2020 om 17:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U had het over 'ultra-rechts', en u bent tot nu toe ook de enige die op m'n vragen is ingegaan met tegenvragen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weg geven die zigeuners ( Roma zal je dan bedoelen ) het zelfbeschikkingsrecht zich hier op Vlaams domein een eigen bestuursorgaan op te bouwen waar zij alleen verantwoording moeten aan geven...en niet langer het Vlaamse of Belgische gezag. Nooit verwacht djimi dat ge het zo'n spijkers (o l w) zou gaan zoeken. Waarom kan het invoeren van de sharia dan niet voor moslims binnen en onafhankelijk van Vlaanderen ..dat komt zowat op hetzelfde neer maar dan voor een groep met kenmerk geloof ipv met kenmerk volk Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens dat zijn ook allemaal vreemdelingen ......maar wel met een korte broek...weg ermee ![]() https://www.hbvl.be/cnt/dmf20200405_...ts-bijgedragen Sjotten of niet ...de boot op en retour naar het land van herkomst ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 5 april 2020 om 17:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez ik zal het nog eens vragen
Wat moet ik hen dan noemen ? commies Citaat:
Dat krijg je natuurlijk als ge afwijkt vanwaar ge initieel zijt op ingegaan. ...zien we dat als een goed of slecht teken ? Moet kunnen denkelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() Ik ben Jack, Marie!
"Jack!" Laatst gewijzigd door Another Jack : 5 april 2020 om 18:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() En dat noemen ze dan de democratie en iedereen die niet mee kraait met hen wordt verweten een rechtse racist te zijn... en behandelt als het vuile drek der aarde...; maar zijzelf zouden het toppunt van verdraagzaamheid en medemenselijkheid zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij weet niks van mij, denkelijk Ja ik ben eerder links-liberaal te situeren voor wat de term waard is. 'k heb een hekel aan politie-correctionisme alleen versta ik daar iets anders onder dan gij. Gij gebruikt dat als stopwoordje, evenals linkiewinkie ed voor zowat iedereen en alles dat jouw mening niet deelt Ik zou jack geen racist noemen ( allez hij kan proberen hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Weet je diegene die dat doen hebben geleerd van de geschiedenis dat het beter is zijn kop niet te ver uit te steken en media, politici, stromannen en andere puppets voor hen de kolen uit het vuur te laten halen...
Als je dan ook weet dat die mannen totaal niet vies zijn om te profiteren van het geld van corruptie, drugs, mensenhandel, wapenhandel, kunstschatten, zelfs de pharmacie en voedselmishandeling... Oké banken zitten in het vizier, maar eerder dan de banken zijn het de aandeelhouders achter die banken, die de totaal gecorrumpeerde macht in handen houden... Laatst gewijzigd door marie daenen : 5 april 2020 om 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad bronnen waar de kat haar jongen niet kan in terugvinden... Hele boeken, hele bibliotheken vol... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge hebt uzelf in een parallel wereldje genesteld ..blijkbaar moet niks nog toetsbaar zijn. Zo is het bijzonder makkelijk natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat te maken met al of niet de waarheid te spreken??? Waarheid is waarheid praha, daar hoeven geen doekjes of voorwaarden aan verbonden te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar daar zijn een paar waarheden die zelden, om niet te zeggen nooit, niet opgaan... Een van de eerste en in deze wereld één van de grootste waarheid is dat het water altijd naar de zee vloeit... Dus bij alles dat beweerd wordt, vooral als het bij hoog en bij laag wordt volgehouden, zoek naar waar het water vloeit en ook van waar het komt en veel van dat ogenschijnlijk zo normaal en juist leek krijgt een hele andere betekenis... Dan zie je dat hele massa's mensen, dikwijls de vriendelijkste en de liefste het eerst, zich gewoon in het ootje hebben laten nemen en dat in plaats van te werken aan een betere wereld, zoals zij willen en denken te doen, zij juist datgene over zichzelf en de wereld afroepen waar ze zogezegd zo tegen vechten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik reageerde op Fred die op jouw post reageerde over die dwaasheid Neen, dit had niks met het al of niet de waarheid te spreken te maken. Dus waarom begin je daarover ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik denk dat je die zin in dat bovenstukje een misser bevat...maar kom Citaat:
Een klein vraagje Twee mensen kunnen diametraal tegenover elkaar staan inzake een mening of een politieke overtuiging en niettemin naar het 'goede' proberen te streven, juist ? OCMW spelen voor de rest van de wereld lijkt me niet raadzaam..denkt dat we het daarover eens zijn Maar waarom hebt gij altijd nood aan de zaken, in navolging van je alternatieve sources, compleet anders voor te stellen en dek je jezelf in door zulke larie dat gij en die enkele andere gelukkigen het licht zouden gezien hebben en de rest bedot zou worden ? Dat gaat zelf zo ver dat vrij eenvoudige dingen of details compleet anders worden voorgesteld dan ze zijn. |
||||
![]() |
![]() |