![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EU trekt 15 miljard euro uit voor stijd tegen coronavirus in Afrika.
Citaat:
![]() Ach, ik vergat het 'wir schaffen das' even. p.s. Hé kijk, daar heb je die Bill Gates weer. Bill Gates, Corona Vaccinatie en New World orde. Citaat:
Het klinkt best aannemelijk wat er geschreven staat maar toch ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() 15 miljard ?
Dat is wat we hier jaarlijks in die bodemloze put in de walen gooien... Een peulschil dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en een vaccin, daar moeten de aandeelhouders van farmaceutische industrie hun zakken kunnen mee vullen.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En het feit dat de overlevenden in grote getale zullen proberen over te dobberen is maar een bijzaak.
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zou zij zich niet beter zorgen maken met wat er in bepaalde EUropese landen aan de gang is dan zich met Afrika bezig te houden? De berichten over het aantal doden in bepaalde landen van de EUropese unie zijn fake want die liggen in de meeste gevallen véél hoger dan men zegt of schrijft. Een praktisch voorbeeld dan maar: België in top 3 zwaarst getroffen landen: zijn we echt zo slecht bezig en hoe kunnen we dat nu het best meten? ![]() p.s. Covid-19 'wandelwegkaart'. Even scrollen tussen de landen met de meeste slachtoffers op huidig ogenblik bij de link van de kaart dan weet je genoeg.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 april 2020 om 05:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan lijkt Noord Afrika er wel goed vanaf te komen nietwaar. Langs de andere kant, als we de gegevens van China al met een korrel zout moeten nemen, wat moeten we dan bijslikken om gegevens uit gebieden waar de tamtam en de IPhone de enige methodes van communicatie blijken te zijn.
![]() |