![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees dat voor 2020 alle vakanties verloren zijn. Voor 2021 is het afwachten.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 10 april 2020 om 19:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze weten niet eens of die immuniteit lang duurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de realiteit is, is nog onduidelijk. Eén ding is zeker: rond 1 juni gaat mijn vermoeden bevestigd worden, of ontkracht.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 10 april 2020 om 21:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Belgie waren de laatste Duitsers op 31 december '44 BUITEN (Bastogne).
Laatst gewijzigd door Boduo : 10 april 2020 om 22:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Met de gemiste paasvakantie lopen de Spanjolen 19 miljard mis.
Kan je nagaan over welk bedrag we spreken als het een Spaanse zomer zonder toerisme moet worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Europees Commissaris
|
![]() En daarna nog wat V bommen
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien probeerde ik naast het verschrikkelijke Corona virus probleem van de dag van vandaag een ander groot proçbleem in beeld te brengen? Of ik heb teveel naar dit filmpje gekeken dat kan ook best. ![]() Farage calls on Merkel to apologise over migration debacle; denounces call for EU army
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Rik, die kwistig het scheldwoord fascist gebruikt, blijkt er uiteindelijk zelf een te zijn?
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiki:
Door tegenaanvallen vanuit het zuiden en het noorden, en door de mogelijkheid om opnieuw de luchtmacht in te zetten, was de Duitse saillant tegen eind januari 1945 verdwenen en België werd definitief en volledig bevrijd. Van op afstand bleef Antwerpen echter tot 29 maart 1945 en Luik tot 8 april, enkele weken voor de Duitse capitulatie op 7 mei en de wapenstilstand op 8 mei 1945, onder vuur liggen van de Duitse raketwapens V-1 en V-2.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hoeveel minder doden zal Spanje kennen, eens de corona-crisis achter de rug zal zijn, omdat een flink aantal hart- en kankerlijders vroegtijdig gestorven zijn. Ik wil niet neerbuigend doen over één, of meer, of veel doden, maar ik hou niet van overdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik het realistisch inschat dat rond 1 juni het leven terug naar het normale doen kan terugkeren, dan is dat wel degelijk enkel in de hypothese dat er een behoorlijke kans is dat er geen tweede grote opstoot te verwachten is.
|
![]() |
![]() |