![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Banneling
|
![]() Dju man. Mijn oprechte deelneming. Zoiets wens ik niemand toe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op een keer wees ze er een personeelslid op dat haar partner uren op zijn kamer zat in een broek dat ondergepist was. Ze kreeg meteen toegeblaft "zeg madam, ik ben uw slaaf niet he". Is het een Belgisch/Vlaams probleem? Waren er geen horrorverhalen uit Spanje waar het leger rusthuizen binnetrok die verlaten werden door het personeel die de oudjes daar gewoon lieten sterven? Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 16 april 2020 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedere dag komen de grootouders oppassen op de kinderen, en ze trekken zich geen kloten aan van de social distancing. Als dit over is, moeten we dit systeem herzien: wat kost dat aan de overheid, zo een rusthuis, en kunnen we dat geld niet beter geven aan 60'ers die hun 80-90 jarige ouders verzorgen zodat die thuis kunnen blijven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zou goed zijn om bejaarden zo lang mogelijk in huis op te nemen maar in deze maatschappelijke context met hyperindividualistische prioriteiten is dat heel moeilijk. Maar zoals de rusthuizen nu functioneren is het eigenlijk weggesmeten geld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog een mooi voorbeeld van hoe besmettelijk dit virus is :
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...smet~a977b4a9/ Citaat:
Een schip is een beetje als een rusthuis. Omzichtigheid met contact met de buitenwereld zou toch beter gehandhaafd worden.
![]() |
![]() |
#349 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dit is verschrikkelijk Sterkte
![]() |
![]() |
#350 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Note: ik heb in een WZC gewerkt en veel visite kregen die oudjes niet, dus bon
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#351 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#352 |
|
![]() Het is mij ook overkomen met mijn moeder twee weken geleden. De mini begrafenisstoet van 4 auto's werd twee keer onderbroken door politie. We moesten de grens over naar het crematorium.
Laatst gewijzigd door Bach : 16 april 2020 om 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#353 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door bembem : 16 april 2020 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#355 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#356 |
|
![]() Mijn oprechte deelneming, zeker met deze afschuwelijke regelgeving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterkte !
![]() |
![]() |
#358 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor ieders mening maar mijn moeder zelf ex
verpleegster heeft zelf gewild om éénmaal het niet meer ging om te opteren voor het rusthuis. Ze had zelf te veel toestanden meegemaakt . Ze wou niemand ten laste zijn. En vond dat iedereen recht heeft op een waardig leven..... Veel oudjes worden heel egoïstisch .....Het worden terug kleine kinderen die kan je ook niet altijd geven wat zij wel willen. Ze zei me altijd we hebben een uitstekende gezondheidszorg en ja ook voor ouderlingen.....waarom er geen gebruik van maken. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 17 april 2020 om 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#359 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alleen waren ze er toen in 2003 niet elke dag over aan het spammen in de media en al die vrijheidsinperkingen evenmin.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#360 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is wel verwonderlijk. Soms is men verkeerd met het griep vaccin (men heeft niet de goeie strains in het vaccin gestoken, men moet die namelijk ongeveer 6 maanden op voorhand raden). Bijvoorbeeld, in 2015 zat men ernaast met 1 strain. Maar dat er totaal geen effect merkbaar is, is wel heel merkwaardig.
Deze tabel is ten eerste voor het noordelijk halfrond (dit was het zuidelijk halfrond) en gaat niet terug tot 2000: https://www.cdc.gov/flu/vaccines-wor...estimates.html Laatst gewijzigd door patrickve : 18 april 2020 om 06:11. |
![]() |
![]() |