![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongeveer 15cc inhoud. 't is wel een eigen preparaat heb ik net gezien. En voor de rest niet aantrekken. Zolang het alleen maar uw handen zijn die op die van een chimpansee lijken valt dat nog best mee. Juist zien dat je met dat washandje nu ook niet constant het zweet van je gezicht kuist of ik sta niet in voor de gevolgen. ![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 21 april 2020 om 00:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HOE OUDER HOE IDIOTER 'T GEDRAG? Ik dacht dat dat alleen een gezegde was maar neen, blijkbaar ![]()
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Toch niet moeilijk te begrijpen. En zelfs werkhandschoenen helpen je om je te schermen, meer zelfs dan een mondmasker. Maar je kan en mag perfect een doorzichtige gelaatsbescherming dragen. Als dat dan volledig aansluit aan je gezicht, ben je beter beschermd dan met een mondmasker. Wie zelf een mondmasker zijn doeltreffendheid wil testen, kan dit met behulp van een stofzuiger die ook kan blazen of een compressor. Leg een bergje stof voor je en laat het toestel het stof in je gelaat blazen. Ga dan in de spiegel kijken hoeveel stof er op je gelaat hangt en op welke plaatsen. Doe daarna dezelfde test met gelaatsscherm. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De meeste dragen een mondmasker om zichzelf te schermen en daar werkt het slechts in beperkte maten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() De supermarkten doen gouden zaken ondertussen dat de meerderheid onder hen de regels niet respecteert en de overheid te zwak is om in te grijpen. De overheid legt liever de schuld bij de bevolking dan bij degene die systematische overtredingen op zijn privé eigendom toelaat. Zo gaat dat in een systeem waar de overheid grotendeels uit de hand van corporaties eet met als excuus de 'werkgelegenheid'. Dat men ondertussen de kleine ondernemingen stuk maakt om de groten te bevoordelen, dat mag geen probleem zijn. Op naar een corporatieve dictatuur in naam van 'vrijheid'.
Laatst gewijzigd door Bach : 21 april 2020 om 08:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Methanol is giftig, ook bij huidcontact en inhalatie, echt af te raden. Het is ethanol of isopropanol dat je moet hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 'k wil die mens niet op kosten jagen door hem ethanol met accijnzen aan te prijzen. Anders worden het dure flesjes ontsmettingsgel. Nu ja, hij kan ook gedenatureerde ethanol kopen maar daar zit ook methanol of aceton in.
Laatst gewijzigd door Skobelev : 21 april 2020 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Block: 'Politici, zaai geen onrust over mondmaskers' Citaat:
Steeds meer landen vallen voor verplicht mondmasker. p.s. Wel lastig soms zo een mondmasker want mijn ziekenkasbrilleke damp snel aan dan. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 april 2020 om 09:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als mondmaskers slechts door een klein deel van de bevolking wordt gedragen dan heeft het inderdaad maar weinig tot zelfs geen zin. Als zoals in de andere landen iedereen verplicht wordt om ze te dragen dan is het wel zinvol. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker geen methanol, dat is pestgevaarlijk. Ethanol of isopropanol uit de DHZ als die niet uitverkocht zijn.
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Kinderen en jongeren hebben weinig risico's en kunnen daarom naar school gaan en sporten. Opa's en oma's lopen grote risico's. Zij hebben hun actieve leven gehad en kunnen best nog een half jaar thuis zitten zonder bezoek van kinderen en kleinkinderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |