![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1061 |
Banneling
|
![]() Stemt hoopvol; maar dan ook niet meer dan dat...
La Belgique met zijn grote francofonie verwijt Vlaanderen nog altijd zijn collaboratieverleden, waarschijnlijk niet goed wetende dat zij het ook van die Vlaamse collaboratiementaliteit moeten hebben... Is het niet met den Duits, dan maar met de Franzosich... |
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je weet toch, Dademel, dat de "Federation Wallonie Bruxelles", waar ze graag met uitpakken op reclamepanelen, niet eens officieel bestaat?
Graag je mening daarover, Dademel.
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik doe. Moeite doen om gegevens op te zoeken (staving). Moeite doen om ze samen te leggen (conclusie). Moeite doen om te publiceren waar kan worden gepubliceerd. Moeite doen om valse informatie als dusdanig te aan te tonen. Anderen deden dat voor mij. Ik doe hetzelfde. Ten dienste van wat sociaal is. Ten dienste van wat rechtvaardig is. Commies zijn het tegendeel.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie https://forum.politics.be/showthread.php?t=253357 https://www.euractiv.com/section/all...-distribution/ 37 miljoen totaal 16 naar Wallonie, zijnde 43,24% (31,8% bevolking) 6.5 naar Vlaanderen, zijnde 17,57% (57,6% bevolking) 4.3 naar Brussel, zijnde 11,62% (10,6% bevolking) 9,6 naar "Franse Gemeenschap", zijnde 25,95% ... maar "Franse Gemeenschap" BEVAT dus Wallonie en Brussel, ze hebben dus 2 naamplaatjes op hun voordeur geplakt, en ja de EU Sinterklaas passeert 2 keer! ![]() Of 2 Sinterklazen, hand in hand, dat past een beetje daar in Wallonie, een postje om de inkt op de stempel te doen en een postje om de stempel te kloppen op 't papierke en dan naar huis vwala de werkdag is weer gepasseerd. En pffftwt LASTIG we moeten nog ne keer staken tegen 't personeelstekort! ![]() ------------------------------------- Urbanus Ge Hebt De Knuppel In Het Hoenderhok Gesmeten ! Iedereen ... Ook De Walen, van afhankelijk van Sinterklazen naar onafhankelijkheid liberté !!! Zegge ... Dank U Urbanus ! Merci Urbain ! Laatst gewijzigd door Erw : 10 mei 2020 om 11:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie gelooft die leugenaars nog??? Enfin, dat de Vlamingen hen niet meer geloven is de laatste van hun zorgen; zolang de franstaligen maar blijven denken dat al hun leed er is omdat de stoute Vlamingen hen niets gunnen; zolang kan de francofone heersende classe hen verder leegzuigen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 10 mei 2020 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er is 1 oplossing: confederalisme. benieuwd of er einde juni iets uit de bus komt. Ik vrees van niet. De beslissingsverlamming bij de politiekertjes is ALGEMEEN. Van links t/m rechts. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zal smullen worden op gebied van binnenlands nieuws... Puiloog die voor iedereen door het stof zal kruipen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Morgen is het de volgende zondag. Dadeemelee heeft op advies van zijn communicatieadviseur de communicatie stopgezet?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1070 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij diegene die die bijnaam heeft uitgevonden? En jij alleen die hem gebruikt? Want ik ben hem nog nergens anders tegen gekomen. (geen probleem hoor, maar in een eerste fase zou ik toch telkens een tip meegeven)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1071 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij echter een appartement huurt in Sint-Genesius-Rode, is hij dan een Vlaming geworden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1072 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1073 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien?
Citaat:
![]() |
![]() |
#1074 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1075 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1076 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is allemaal buiten de kwestie.
De kwestie is dat een deel van de bevolking dwangarbeid opgelegd wordt door een ander deel van de bevolking. In een democratisch dwangsysteem kan dat enkel door meerderheden, en de zaak Vlaanderen - Wallonie is zelfs niet eens dat - Wallonie is een 1/3de minderheid. En zelfs dat is nog steeds te fraai verwoord, want net als in Vlaanderen reiken ze daar ook maar carte blanches uit met erna een legislatuur machteloos toezien. En dus is een Vlaams referendum over de zaak splitsen gewoon democratie uitvoeren. Urbanus wil dat proberen, met bovenstaand als motivatie. Wat is er gebeurd na een splitsing: het legale kader waarlangs de Vlaamse dwangarbeid werd georganiseerd, houdt op te bestaan, en ermee de afdracht zelf. In Wallonie moeten ze dan elk jaar X miljard meer produceren dan nu om hun facturen te betalen. Slagen ze daar niet in, dan moeten ze de facturen maar reduceren door minder uit te geven. Ik zie in dat laatste eigenlijk niks mis. Wie wel? Houdt ook in gedachte: dit zou een CORRECTIE van een BESTAANDE SCHEVE TOESTAND ZIJN. Het is geen voorstel, geen plan voor de toekomst. Het eindresultaat is de nul van neutraal. Een decennia woekerende conflictbasis die ophoudt te bestaan. Wie kan daar tegen zijn? En waarom? ------------------------------------- Urbanus Ge Hebt De Knuppel In Het Hoenderhok Gesmeten ! Iedereen ... Ook De Walen, van afhankelijk van Sinterklazen naar onafhankelijkheid liberté !!! Zegge ... Dank U Urbanus ! Merci Urbain ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1077 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |