![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#501 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, dat het beestje niet kon drinken om die smerige smaak uit de bek te krijgen.
![]() |
#503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En indien neen, dan wrijven ze in hun handen: de kassa gaat rinkelen voor een poging om je te redden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten 2de, volgens mij betalen de mensen die zo gerepatrieerd worden, wel zelf hun tiket. Buitenlandse zakken organiseert de charter; de tiketjes gaan wellicht wel aan kostprijs.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#505 |
Banneling
|
![]() ik ben een 'antieke' volksmens' denk ik, snoepreisjes voor snotneuzen dat zal ik nooit begrijpen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tut tut, de wetgeving is er en ze moet toegepast worden.
Ik herhaal wat viroloog (dierenarts) De Gucht (zo'n brave mens) op het vtm-nieuws zei: "50.000 doden per jaar, meestal kinderen". We zouden het nu toch moeten weten: je solt niet met risico's met virussen.
![]() |
![]() |
![]() |
#507 |
Banneling
|
![]() repatriering ? doet me denken aan de 2000 'nieuwe belgen' die uit marokko wilden vertrekken...
je bent ofwel Belg ofwel iets anders. |
![]() |
![]() |
![]() |
#508 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#509 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
alleen ezels met een geheugen stoten zich geen twee keer aan dezelfde steen Laatst gewijzigd door spherelike : 17 mei 2020 om 15:24. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#510 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() dus 1 op 6 katten in peru heeft hondsdolheid? dat moet daar nogal een epidemie zijn dan
kwatsj
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#511 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is al lang geleden, dus ik weet het zo goed niet meer. De kans is wel bestaande.
![]() |
#512 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat wil je daar nu mee zeggen ? Dat men de regels die door hun rigoureuze toepassing al jarenlang toepast en ons land Rabiësvrij houden nu maar eens leuk aan de kant moeten zetten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#514 |
Banneling
|
![]() http://www.raadvst-consetat.be/arr.php?nr=247513
Blijkbaar heeft Mevr. Ali al bot gevangen bij de raad van state. Zie niet in hoe het FAVV dit nog kan verliezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#515 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jezus Christus waar zijn we mee bezig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht maar tot ze veroordeeld wordt tot het betalen van alle kosten die dit grapje meebrengt. Tracking en testen van mogelijk besmetten,...
![]() |
#517 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het met die 5000 per dag... on hold of..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#519 |
Banneling
|
![]() Eind mei wordt de zaak gepleit. Dan zal de rechter oordelen over een dwangsom.
Maar haar vordering is al afgeketst bij de RVS, dus ik vermoed dat het FAVV een heel stevige poot heeft om op te staan. Tzal een dure grap zijn voor haar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#520 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() I see....
|
![]() |
![]() |