![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
|
![]() Citaat:
Les2: zorg dat je een gasbel in de grond hebt zitten.
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.dekamer.be/kvvcr/pdf_sect...epute/hemi.pdf Verder zijn er nog PVDA/PTB en Groen die wel als pasmunt kunnen dienen, maar die het juist zo moeilijk maken om de rest mee te krijgen. En dat omdat de visvijver nu dus 150 - 25 - 18 = 107 geworden is. Men heeft dus nu een de facto visvijver van 107 zetels, dat een totaal bont allegaartje is, waaruit men er 75 uit moet halen + reserve. Maw, men heeft maar een kleine 30 zetels vrijheid om sommigen niet mee te nemen. Hoe men het dan draait of keert, dat geeft altijd mengsels van vuur en water. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
niet weer in de zelfde val te lopen als met de Zweedse coalitie. Het VB dwingt N-VA harde Vlaamse speerpunten binnen te halen en anders niet mee te doen. Een nieuwe regering zonder N-VA ,wordt een decimering van de traditionele partijen en het einde van België na de volgende verkiezingen. Daarom zonder te regeren, heeft het VB heel veel invloed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dom. 't Leven is nog zo kort.
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boter bij de vis, dat is de juiste benadering en zorgt tevens voor een smakelijker resultaat. Kookles 101.
![]() |
![]() |
#74 | |
|
![]() Citaat:
overigens paling in het groen smaakt ook uitstekend. Laatst gewijzigd door cato : 16 juni 2020 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel juist, ze zorgen er alleen wel voor dat er niemand nog iets te beslissen heeft in dit land. Ter info, de verkiezingen zijn al meer dan een jaar geleden en er is zelfs nog geen aanzet tot het vormen van een nieuwe regering en dat is de verdienste van het Vlaams Belang. (en de PS uiteraard)
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor die Paling hebt ge dan weeral gelijk: probeer Victorine (Victoire) in Hoeilaart eens!
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat de verkiezingen maar komen, nog wat zetels meer voor het VB, en nog wat zetels minder voor PS en NVA. Misschien merken ze dan dat de enigste weg uit dit moeras samenwerken is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
|
![]() Citaat:
want die is al een jaar aan zet geweest zonder enig resultaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb eer de indruk dat die mannen en vrouwen de leute van hun leven aan het beleven zijn. Van hun gat maken tegen iedereen die ze niet aanstaan, aan 100 in 't uur, en daarvoor rijkelijk betaald worden nog.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Je geeft dus toe dat ze het trollenleger betalen ?
|
![]() |
![]() |