![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Een zo'n halve duim kogel zal wel geen hele winkel in puin leggen. Toch wordt de .50 BMG 12,7x99mm al een eeuw gebruikt en is bijzonder krachtig. Misschien kan je op veilige afstand met een scherpschuttersgeweer zoeken naar mensen die de wetgeving niet eerbiedigen. Dat is meer het doel van dit schietvoorwerp of eenheidspatroon (= huls + slaghoedje + kruitlading + kogel). Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit heeft men me overtuigd om mee te gaan naar spelonken waar dit soort geluid de ganse avond wordt ten gehore gebracht. Dit kostte me niet alleen veel te veel geld per consumptie en bracht me in de onmogelijkheid met mijn gezelschap en niet tot mijn gezelschap behorende aanwezigen een gesprek aan te gaan, het wekte in me ook een vorm van baldadigheid op die ik slechts met veel moeite wist te beheersen. Gelieve u voortaan te onthouden van het delen van dit soort gevaarlijke geluiden in dit overlegoord. Met neurotische groeten
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die 19 zijn hier opgesomd: https://www.unia.be/nl/discriminatie...minatiegronden
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb hierover (specifiek met betrekking tot verhuren van woningen) al uitvoerige discussies gehad in een ander topic. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat ik zeg, is gebaseerd op gegevens. Die de Commies zelf publiceren op hun eigen sites. Ze gebruiken ook je woord "samenzweren" niet. Om bovenstaande reden en omdat het ook een negatieve connotatie heeft. In de plaats zeggen ze "harmoniseren". Dat klinkt toffer. Dus met dat "sijskes aan jullie kloten krijgen", zijn jullie aan het zelfkastijden.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 22 juli 2020 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vandaag 3 winkels binnen geweest van eenzelfde bedrijf/vzw.
In de inkom van 2 ervan, was er een vakantiejobber om de korven met doekje alcohol af te wrijven, voor zover dat het virus kan doden in de korte tijd voor verdampen. In een derde had het personeel een plakkaat gezet "MAND VERPLICHT en ZELF TE ONTSMETTEN". Ik liep door zonder mand. Een personeelslid aan de kassa riep me toe dat ik een mand moest pakken omdat ze dat nodig hadden om bij te houden hoeveel mensen er binnen waren. Ik riep weer dat gewoon niet aanraken zekerder is tegen besmetting, en ik al 2/3de van het jaar werk voor de overheid en dat ik hun bezigheden er niet ga bijpakken. Enkele klanten voor de kassa lachten. Het personeelslid zei niks terug en ik liep door. In het begin hielden ze inderdaad bij hoeveel mensen er binnen waren. Sinds maanden niet meer. En alle manden staan aan de ingang, ipv het rantsoen van het begin. De job pogen af te schuiven. Ook 1 Aldi vestiging op mijn pad doet dat. De andere 4 niet. Binnen in de vzw winkel, zoals altijd, door klanten achtergelaten manden. Ik heb ze geteld, 14. Nochtans, je kunt, in tegenstelling tot supermarkten en karren, in die winkels passeren naar de uitgang met mand - het is geen aanschuiven aan kassa met niks OF achterlaten mand. Toen ik buitenging (niks gekocht) riep ik naar dat personeelslid dat er 14 korven achtergelaten waren. Zei niks, maar je zag aan het gezicht dat het geen nieuws was. En zeggen dat ik, in de tijd dat ze wèl het aantal klanten bijhielden en zelf ontsmetten, en er een drom mensen voor de ingang buiten in een koude wind stonden te wachten op manden die niet weerkwamen, nog die achtergelaten manden heb in elkaar gezet en naar de inkom gebracht. Omdat ik de ellende / het tijdverlies van die klanten niet meer kon aanzien.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Algemeen ontopic, is er nou werkelijk niks beter te verzinnen dan winkelkarren/manden dwingen en almaar moeten ontsmetten, om louter te weten hoeveel klanten er binnen zijn?
Neem nou die vzw winkels met 2dehands / weggegeven spullen. Op alles waar het kan (kledij, stoffen, tassen, schoenen, ..) klikken ze van die antidiefstal halve doppen tot een ei, dat ze aan de kassa met een magneet openen. Kunnen ze daarmee niet klanten tellen? Het is een dop die in je zak past. In tegenstelling tot de handgrepen van een winkelkar of mand, een véél kleiner oppervlak. Je zou ze zelfs gewoon in alcohol kunnen dompelen. Ze kunnen niet gestolen worden. Ze kunnen de winkel niet buiten zonder een alarm dat afgaat. Ze kunnen achtergelaten worden maar dat is met manden/karren ook zo. Ze zijn lastiger terug te vinden als klanten ze in hoekjes zouden gooien, maar ze kunnen niet weg en vroeg of laat komen ze boven water. En ALS er enige die tijd verdwenen zijn, geen probleem, ze hebben er honderden, zelfs duizenden van. Klanten zouden het alarm kunnen negeren en toch doorlopen. Maar dat is met manden ook zo. Vaak genoeg zelfs okee, als ze de mand nodig hebben tot inladen in auto. Conclusie: de winkelkarren / manden is gewoon burgers klooien. En dat hoeft niet eens het hoofddoel te zijn. Zonder de hele media propaganda rond het virus, en zonder al die dwingerij van karren en maskers, zouden mensen nauwelijks merken dat er een epidemie gaande is. Net als bij influenza griep. Daar vallen vaak ook een half miljoen doden wereldwijd. Ik wist dat niet eens tot dit jaar.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zo ne keer erg druk maken, dan kan toch opluchten hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit klinkt leuk maar is onmogelijk door onze strenge vuurwapenwetten. Trouwens zonder deze wetten is zowel het geweer als de schietvoorraad met mijn droevige wedde onbetaalbaar. De brandstichtende of pantser (< Pantzer < Panchier: Oudgermaans woord hiervoor: "gisarawi", nu zarwe of zerwe) doorborende schietvoorraad is nog duurder. Het eigenmatig vurend geweer (M1921) is daarenboven door zijn leeg gewicht (121 pond / 55 kg) en weerslag als eenmanswapen niet echt doenbaar. Het werd meestal vanuit een voertuig afgevuurd. Een tweetal leden hebben reeds meegedeeld geen liefhebber van dergelijke geluiden te zijn. Daarom zou u best uw .50 Bruyninghe (geheten naar de uitvinder J. M. Browning vandaar heb ik de vernederlandsing in de oude spelling gelaten) scherpschuttersgeweer van een geluidsdemper voorzien. Enkel het belasting stempelmerk bedraagt al 200 Daalder (verengelst: "Dollar", vanuit het Duits: "Taler", oorspronkelijk een geldstuk geslagen in het Boheemse Sankt Joachimstal ofte Jáchymov). Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Herinner je maart, begin NAZI verhaal / april / mei? Quasi zomermaanden. Auto's geband van wegen, heel veel fietsers, ik moest vaak over de scheidingsrommel tussen fietspad en autobaan hotsen om te kunnen passeren. Heb dat hier toen ook enkele keren gezegd. Was het eind mei of al juni? Einde van dat zomerweer. Een 3 tal weken strakke, en koude wind. Zelfs storm, ik heb een dozijn uitgewaaide bomen gezien en overal takken. Ik heb hier toen gepost op een zaterdag, een kringwinkel waarvan klanten de halve straat vulden met hun file voor de ingang, in die harde en koude wind, met 1.5 meter tussenafstand (daarom ook haha de horeca nu, waar ze aan de tafeltjes op de terrasen als sardienen in blik op elkaar zetten). En op parkings van Gentse Aldi's, mensen die als een klas kleuters op de parking, in die koude wind, zaten te wachten op een volgende uit de winkel terugkerende kar. Dat was de tijd van bewakingsfirma agent, niet van vakantiejobber. Ik heb zo nog zelf gestaan, en de agent kreeg het nogal te verduren van de met de dag bozer wordende klanten. Ik ontdekte echter dat in een andere Aldi vestiging (Mariakerke) ze die klooierij niet toepasten, en ben daar beginnen gaan. EDIT: even opgezocht: https://forum.politics.be/showthread.php?t=253745 Die lange wachtrij buiten in koude wind was 6 juni. Nog enige weken later, hebben we terug (veel) neerslag gehad. Net voordien, hadden de Commies beslist om te verbieden leidingswater voor dit en dat te gebruiken, een verbod dat ze wegens de overvloedige neerslag maar enkele weken later alweer afvoerden. Die "lockdown". Toch de enige totnogtoe? Die van maart april mei is naar mijn weet niet onderbroken geweest. Ze werd opgeheven ergens in juni, maar de klooierij bleeft dus, en sinds recenter zelfs nog erger. In de dagelijkse mediapropaganda van de NAZI's toonden ze na hun mondmaskerdwang beelden van mensen met maskers in winkel, en gaven er de commentaar bij dat mensen de regels goed opvolgden. En interviewden enkele klanten die zeiden dat ze nuttig waren. Gaf me een LOL. Inderdaad, met de revolver op hun neus. Zodra de revolver weg, dumpten de klanten de opgesolferde dwingelandij. Vandaar de op de vloer / straat gegooide mondmaskers, vandaar de binnen de winkels achtergelaten manden en karren. Om die propaganda / selectiviteit een hak te zetten maakte ik dat dat mondmasker (nou...) samen in beeld komt met kritiek op de dwingelandij. ![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 23 juli 2020 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onze eigenste soldaten van den ABL hebben ochgotteks 5 kogels per jaar te verschieten, en moeten zich beperken voor de rest tot luid pang pang roepen.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, vb. de discussie in de draad over het verhuren van woningen aan rokers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met het risico op de uitbreiding van de actuele beginnende tweede golf, zie ik niet gauw dat "karrenverplichtende" winkels deze verplichting gaan milderen.
En het valt te verwachten dat corona-activistische burgemeesters (die ik waardeer trouwens) inventief gaan zijn om op te vallen met hun gemeente. Zoals diene van Deinze: teruggefloten door partijgenoot de minister, maar in zijn gelijk gesteld achteraf op onnavolgbare wijze.
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is het wel zo dat belachelijke dingen doen die niet te levensbedreigend zijn, zoals karretjes duwen, eventueel nog wel kan. Maar het is een gladde helling. De rede is totaal weg uit onze maatschappij en de waanzin heerst. Zelfs onschuldig lijkende waanzin zoals karretjes moeten duwen is gevaarlijk in het geheel, want het maakt deel uit van de Grote Gekte die in maart 2020 de wereld overvallen heeft. En de Grote Gekte die ons de laatste keer op onze kop is gevallen, heeft 1500 jaar geduurd, en voor zwarte miserie gezorgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Zutendaal heeft men een groot deel van die oude munitie vernietigd en dan is deze installatie gewoon weer afgebroken. https://www.demorgen.be/nieuws/meer-...tigd~bcbbc4c2/ In de grachten van de Antwerpse forten ligt er ook nog een massa munitie maar die schiet voorwaar vaker als het niet gewenst is en dat is niet zo leuk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Soit dit is off topic.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 23 juli 2020 om 16:13. |
|
![]() |
![]() |