![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leg mij dat eens uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aangezien het een uitgemaakte zaak is dat ikzelf besmet kan geraken zonder dat ik het weet; en vervolgens anderen kan besmetten zonder dat ikzelf of zij dat weten,
heb ik voor mezelf beslist om alle nodige voorzichtigheid aan de dag te leggen. Ik verwacht van iedereen hetzelfde. En daarvoor is dus dwingende wetgeving nodig. Aangezien de pandemie terug aan kracht wint, blijkt dat die wetgeving en de toepassing ervan, nog wat tekort schiet. Graag dus wat meer strengheid. Als ik zo vb. op facebook kijk wat mijn contactpunten (vrienden, kuch) en hun contactpunten ... allemaal zeggen, dan lijkt het me dat mijn standpunt overeenkomt met dat van zeer veel Vlamingen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() Het tegendeel zou me verontrusten, als je meespreekt over een theorie die je niet eens kent en je na een paar zinnen gewoon al je vooroordelen erop projecteert. Ik zou regel per regel misverstanden in je betoog moeten uitklaren terwijl het van bij het begin duidelijk is dat je de redenering toch geen kans zou willen geven, ik ga daar nu niet de tijd voor nemen; bovendien is het off topic.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 24 juli 2020 om 13:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
https://www.facebook.com/10000502963...8567216987584/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sciensano waarschuwde gisteren (vóór veiligheidsraad) voor dramatisch stijgende cijfers. De politiekers willen niet toegeven dat ze voorbarig de teugels gevierd hebben.. Bij een 2de golf komen er geen betaalde steunmaatregelen meer. De politiekers zijn "bevoegd" voor alles maar verantwoordelijk voor NIETS !!!. Veel bedrijven werken nu met de moed der wanhoop verder maar...??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er komt sowieso een tweede lockdown.... wat de politiek / bevolking ook zou doen...
Hilarisch dat men dit niet inziet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hun kiezers zijn de dupe. Alweer koren op de molen van het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De ene na de andere onheilsprofeet wordt ten tonele gevoerd. Koppen over een 13 jarige die overleed (met zware onderliggende oorzaken waar men niet op ingaat) en revalidaties... Men kan/mag/wil niet inzien dat dit gwn moet passeren, er is geen enkele maatregel die gaat werken, tenzij we allemaal voor altijd thuisblijven.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ik heb al zoveel van die collectivistische apologieën doorgenomen, en kwam op basis daarvan telkens tot de conclusie dat het pure quatsch is. Dat U er NOG eentje meent gevonden te hebben doet daar geen afbreuk aan. het is zoals ….. (lichaamsdeel naar keuze) als je er een hebt gezien, heb je ze allemaal gezien. Brèf, veel plezier in de matrix.
![]() |
![]() |
#112 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaar de eindeloze stroom bagger en propaganda. De simpelen van geest zijn gemakkelijk bang te maken.
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom wij ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je snapt het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Heb je een social credit score? Wil je er een?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 24 juli 2020 om 15:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan geen 11 miljoen mensen ambeteren omdat er 30 000 doden zouden vallen, dat is totaal absurd. Zelfs niet voor 100 000 mensen. Het is pas vanaf het meer dan een miljoen of zo zou worden, dat het redelijk zou zijn om te overwegen om mensen wat te ambeteren. Citaat:
ALS het waar was dat de lockdown en de maatregelen de epidemie voor een groot stuk tegengehouden hebben, DAN is het ALTIJD "voorbarig" om de teugels te lossen, of dat nu binnen een maand, een jaar, of 10 jaar is. Want op dat moment krijg je natuurlijk de rest van de epidemie die je tegengehouden had, op uw kop. Had men de lockdown (in de hypothese dat die werkte) aangehouden tot in september, dan was dat ook "voorbarig", want dan kregen we een tweede piek in januari. Had men de lockdown aangehouden tot in januari, dan hadden we een tweede piek in maart. En zo voort. Er is dus geen "voorbarig". Men had gewoon de lockdown moeten aanhouden voor de komende 10 jaar. En dan nog zou dat voorbarig geweest zijn, want dan kreeg je "stijgende cijfers" het 11de jaar. Ik begrijp niet dat mensen dat niet snappen: je kan niet met tijdelijke maatregelen een epidemie serieus tegenhouden. Dat is gewoon zinloos als idee, even zinloos als een stuwdam bouwen en weer afbreken, en denken dat het water in het meer gaat blijven zonder stuwdam. "men zou dan de stuwdam voorbarig hebben afgebouwd". Laatst gewijzigd door patrickve : 24 juli 2020 om 15:49. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |