![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#242 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen geslachtsgemeenschap hebben, geen pintje drinken, zijn WC mag niet in de badkamer staan, stoeft met zijn Ambiorix- lichaam, zijn grote voeten enz enz. Ontkent dat vrouwen langer dan 1,70m kunnen worden ( want anders zijn ze vroeger een man geweest)! Pertang ben ik 1,71 cm en officieel 3 maanden geleden opgemeten geweest en ik was tot mijn verbazing 171,5 cm groot. Maar ja dat zou niet bestaan volgens mevrouw de Puit/ kikker. Ook zou mijn schoondochter die 1,89m groot is vroeger een man geweest zijn! Heel vreemd; ze heeft 2 van mijn kleinkinderen gedurende 9 maanden gedragen en heeft ze daarna gebaard. |
|
|
|
|
|
|
#243 |
|
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
Geachte heren
Uitgaande van uw antwoorden, lijkt u te kreunen onder de hitte. Een goede Vlaming is weerbestendig. Nogmaals (indien u voordien door de zonnestralen verblind zou zijn): - Een goede Vlaming is ongelovig, dus hij bezondigt zich niet aan onnozele schietgebedjes - Een goede Vlaming heeft geen nood aan lucht koelende toestellen die in dit overlegoord meermaals met een storend vreemd begrip "airco" aangeduid werd. Een goede Vlaming houdt zijn schitterende Nederlandse taal rein. - Een goede Vlaming is niet vastgelegd aan één getal met name het getal zes. Dit getal wordt eveneens op uiterst storende wijze met het vreemd (Latijns) woord "sex" aangeduid. - Een goede Vlaming rookt nooit. Vlaanderen rookvrij 2020! - Een goede Vlaming bevuilt zijn kleren niet met afscheidingssappen. De vervaardiging, handel en het gebruik van pisdoekjes zo ook monddoekjes dient dus onmiddellijk verboden te worden zodoende onze afvalberg te verkleinen. Zeer belangrijk: Een goede Vlaming beschuldigt K.D. nooit van zaken die strijdig zijn met het goed Vlaams leven. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. Laatst gewijzigd door Koenaard Depuydt : 8 augustus 2020 om 10:49. |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met spiegels tegen het plafond, rode satijnen lakens en een queen size bed?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met dit weer? In 't bad!
|
|
|
#246 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#247 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#248 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#251 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De vermiderde druk op uw ruggegraat, benen en bekkens kunnen daar wel voor iets tussen zitten. |
|
|
|
|
|
|
#252 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#253 |
|
Banneling
|
Astronauten worden ook langer omdat de druk op de ruggegraat er niet meer is.
|
|
|
|
|
|
#254 |
|
Staatssecretaris
|
Beste Rudolf, Dat is het nu net. Wijven zijn gewoonweg te lui geworden om hun kleren uit of losser te doen bij het wateren of om naar het plaskot te gaan. Daarom maken zij gebruik van deze afvalberg vergrotende pisdoekjes. Met mannelijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
|
|
|
|
#255 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#256 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Doe eens uw schoenen uit bij het meten. ![]()
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
|
|
|
|
|
#257 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#258 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Graag zie ik dit bewijs tegemoet. Met vrouwelijke groeten, NN |
|
|
|
|
|
|
#259 |
|
Banneling
|
Tijdens mijn PMS controle in het laatste middelbaar mat ik 1,88 cm. Ik zei toen dat dit nog 2cm meer was dan het jaar voordien. De arts zei me dat dit wellicht mijn laatste groeischeut was. Jaren nadien werd ik nog eens gemeten en toen was ik 189,5 cm. Recentelijk werd ik gemeten als 1,91 cm.
|
|
|
|
|
|
#260 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mannen kunnen snel, bij gebrek aan urinoir (pispaal), net zoals de hondjes, rechtop staand en bij hoogdringendheid gebruik maken van een eenzaam boompje of voorgevel. |
|
|
|
|