![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Tja, de Walter. Dat is al lang bezig. Ik herinner me nog dat hij in Mechelen woonde en zei dat hij nooit had mogen weggaan uit zijn geboortestreek (buurt van Turnhout geloof ik). En nu schijnt hij er nog niet te wonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Jongens toch. Die is echt wel afgetakeld ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vrouw is 8 maanden zwanger, het ventje gaat 1200 keer vogelen aan 100 €, en madam is zich van geen kwaad bewust. Hoe kan dat. Oftewel flanst HLN zo'n verhaaltje in elkaar. Oftewel is die vrouw oliedom. 1200 keer op verplaatsing gaan doe je toch niet op 2 maanden tijd, en heb je wel iets door. Oftewel was ze op de hoogte, maar was dat geen probleem. Volgens mij is het een opgeklopt verhaaltje van de krant. Kwestie van verkoop. Een reden waarom ik geen kranten meer koop. Zelfs DS niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die kan een stevige cent verdienen als gigolo
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja dat weet ik.
Maar als je 20 keer per dag moet? Kan je beter gigolo zijn.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alcohol zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best serieus afgetakeld die man.
Niet dat ik er van verschiet want ik heb er in een ver verleden zoveel zien aftakelen was het met drugs (al enkele van begraven zelfs), was het de drankduivel, openbare zedenschennis, ontucht andere ... Pico veroordeeld voor openbare zedenschennis omdat hij twee keer broek liet zakken. Ik hoop dat men er in zijn geval gewoon rekening met gehouden heeft dat het kon zijn dat de man zijn broek gewoon afgezakt is omdat hij zo mager is. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bouwjaar 1963. Recente foto : Laatst gewijzigd door Henri1 : 27 augustus 2020 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om mensen, die het nodig hebben, echt te helpen, schiet er niet genoeg geld over eens het systeem haar deel heeft gepakt.
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of het moeten mensen van vreemde origine zijn dan staan ze er nogal snel om hulp te bieden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet dat die man serieus aan de drank en de drugs zit, zodanig dat ik denk dat hij niet meer bekwaam is om nog te beseffen dat hij hulp nodig heeft. Ik blijf het triestig vinden dat er zich niemand om bekommert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet te geloven wat er allemaal op straat rondloopt. In Oostende, waar we regelmatig komen en waar we uitgaan, is het aantal dat best wat hulp kan gebruiken, niet te onderschatten. Echt, ik meen het. Wie regelmatig een lijntje snuift steekt dat daar niet onder stoelen of banken. Hun enig probleem is als het geld op is. Voor alle duidelijkheid, ik doe daar niet aan mee, en we blijven overal welkom. Of hij nog bij zijn volle verstand is ? Ja. Hij weet goed genoeg waarmee hij bezig is. NieuwNoors, laat vallen die hap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Canada is cannabis legaal spreekt men daar dan over Alcohol cannabis en drugs ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |