![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#5101 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#5102 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Van Antifa tot Trump: zijn beleid wordt door iedereen met de grond gelijk gemaakt. Vooral wat die eerste groep betreft is dat tragisch: hij heeft Antifa jarenlang alle ruimte gegeven: Ted Wheeler, Portland mayor, stands by decision to allow Antifa to block traffic Vorig weekend brak Antifa in in zijn appartementsgebouw om zijn ontslag te eisen: Protesters occupy Portland mayor's building while he refuses federal help to contain riots ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#5104 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dit is gewoon een geflopte reality TV acteur die een rol als politicus probeert te spelen. En hij doet het niet eens goed, tijd om van kanaal te veranderen. Als ik de president van de VS zie op TV wil ik kunnen GELOVEN dat hij een dwingeland zou kunnen zijn, hij moet de rol GOED spelen. Niet zoals deze idioot. |
|
|
|
|
|
|
#5105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vandaar. Van deze moet je tenminste geen schrik hebben dat het een dwingeland is. Een ware verademing tussen al die haaien.
|
|
|
|
|
|
#5106 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
(Niet dat ik de karikaturen over hem deel, maar als ik jouw berichten lees, kan ik me wel voorstellen dat jij danig in je broek zou doen als je alleen met hem in een kamertje zou zijn. |
|
|
|
|
|
|
#5107 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Putin is een bijzonder indrukwekkend man. Hij heeft destijds met de blote hand een ganse meute Duitsers de daver op het lijf gejaagd. https://www.bbc.com/news/magazine-32066222 Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 2 september 2020 om 09:34. |
||
|
|
|
|
|
#5108 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niet echt nee, Fysiek stelt hij weinig voor naast mijn -gespierde- 1m85. Het komt er vooral op aan niks aan te raken en ZEKER geen thee te drinken in zijn aanwezigheid. Als er een camera bij is zou ik hem wel een paar vervelende vragen kunnen stellen. Dat zou nog kunnen tegenvallen voor hem denk ik. |
|
|
|
|
|
|
#5109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De rol van genocidaire gewetenloze schurk speelt hij op zichzelf ook al prima. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 september 2020 om 11:27. |
|
|
|
|
|
|
#5110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zin om dat eens uit te proberen? Dat ding is verkozen geraakt omdat mensen politieke praatjes beu zijn & stemmen voor iemand die hun taal spreekt & begrijpt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#5111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij heeft daar niemand voor om dat in zijn plaats te doen en op zo'n manier dat er geen enkel spoor naar hem leidt. En jij zou daar belangrijk genoeg voor zijn? Nogmaals
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#5112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#5113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het punt is dat hij U natuurlijk van ver zag komen, en strategisch 5 stappen voor zit. Zoals een schaakspeler. De val waar je dacht dat hij ging in trappen, had hij allang voorzien, en heeft die omgevormd in een kuil waar je zelf in dondert terwijl je denkt dat je hem bij zijn dingskes hebt.
|
|
|
|
|
|
#5114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als je dacht dat we serieus waren mankeer je meer vijzen dan ik al dacht. Laatst gewijzigd door parcifal : 2 september 2020 om 13:20. |
|
|
|
|
|
|
#5115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het kan dus alle kanten op he, wie niet waagt niet wint. |
|
|
|
|
|
|
#5116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In vragen over Oekraïense postorderbruiden is Putin trouwens niet geïnteresseerd.
|
|
|
|
|
|
|
#5117 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5118 |
|
Banneling
|
Dat klopt. Trump is als een ongeleid projectiel. Enerzijds een verademing om te weten dat hij niet als een harlekijn aan draadjes hangt. Anderzijds kun je ook niet inschatten waar dat projectiel juist gaat inslaan.
|
|
|
|
|
|
#5119 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#5120 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
verbale moddercatch ![]() Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 2 september 2020 om 17:24. |
||
|
|
|