![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Homans van de NVA was wel verantwoordelijk voor een aantal jaren inzake armoedebestrijding in Vlaanderen. Vergeten? Niet veel verbetering gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ook dit wordt al door Vlaanderen geregeld https://www.vlaamsparlement.be/dossiers/armoedebeleid Wat we zelf doen, verknoeien we ook hier beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij de eerste Corona golf was het omgekeerd, dus veel reden om hoog van de toten te blazen hebben we niet.
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() zeil je voor het eerst
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De situatie in WZC in Vlaanderen was rampzalig, maar nog steeds beter dan in Wallonië en Brussel. https://www.tijd.be/dossiers/coronav.../10232901.html Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 oktober 2020 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei. Oeps.
![]()
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En midden op de dag... dus je hebt niet het excuus dat je nog maar half wakker bent of dat het al het einde van de dag is.
![]() Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 22 oktober 2020 om 13:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er waren toen echt streken in Wallonie waar er practisch geen besmettingen waren. Waarom er daar nu plots zoveel besmettingen zijn begrijp ik niet goed. Er is wel het meer testen, maar dat kan toch niet de enige verklaring zijn.
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alles is relatief, en ze zaten bovendien in het begin slechts als een heel klein partijtje en later als de partij die door de andere klassieke regeringspartijen moest gekortwiekt worden in de regering... Maar u heeft gelijk... alles wat die gecombineerde regering waarin ze zaten misdeden is en was de fout van de NVa en van de NVa alleen... Man, man, man,... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() Je vergist je van gewest... Het is in Wallobrux dat ze gewacht hebben en nog afwachten wat de federale oplegt... niet in Vlaanderen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() Hebben wij dan ineens geen regionale regeringen, geen provinciale regeringen enz. meer???
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Tuurlijk niet, want de Vlaming bestaat niet, he... De francofoon en de Brusselaar die bestaan; maar de Vlaming, verdomme die durft te denken dat hij zelf ook bestaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Is dat om duidelijk te laten zien dat dat zichzelf zo ophemelend links Wallonië in feiten alles behalve links is en gewoon een regelrechte afbraakregering van de welstand en het welzijn van het Waalse volk??? En jij zou willen omdat ik in de Walen woon dat ik dat zou moeten goedkeuren??? Meer nog dat ik het normaal zou moeten vinden dat ze die politiek niet beperkt houden tot hun Walenland maar zelfs Vlaanderen ermee willen infecteren??? Ik gun mijn Waalse vrienden meer heil dan dat dat hunne politiekers hen nu bezorgen... maar willen zij niet zien; dan is het hun zaak; maar ik zal wel mijn Vlaamse landgenoten door dik en dun proberen te laten zien dat zij, en niet de grote francofonie het bij het rechte einde heeft en dat ze verdomd alles moeten in werking stellen om het noodlottig francofoon lot bij hen buiten te werken en buiten te houden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |