Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2020, 17:50   #61
Anselmo
Eur. Commissievoorzitter

Anselmo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
En, is dat tot uiting gekomen tijdens zijn verblijf in De Kamer ???
Zijn medegevangenen stonden wel versteld van zijn academische kennis, wat niet belet heeft.....
Anselmo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 17:50   #62
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
Eindelijk!
Dossierkennis ?! aub en inzake het inhoudelijke verval dan zal hij en enkle andere creaturen daar wel aan de bakermat van liggen hé

Neen, wat hij wilt zeggen is gewoon : ik heb daar afgedaan, men doorziet nu mijn vuile propaganistische truuk dat ik zogezegd kritische vragen stel die alleen maar bedoeld waren om de rest van mijn zegje te doen
"Niemand luistert nog naar mijn ellenlange rantings, de pers is het ook kotsbeu en ik zit hier de hele dag tegen mijzelf te praten in het parlement". "Stuur mijn wedde nog een jaartje door, en daarna ga ik op pensioen aan 75% van mijn laatste parlementaire wedde van een dikke 6.000 euro per maand".
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 17:56   #63
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
"Niemand luistert nog naar mijn ellenlange rantings, de pers is het ook kotsbeu en ik zit hier de hele dag tegen mijzelf te praten in het parlement". "Stuur mijn wedde nog een jaartje door, en daarna ga ik op pensioen aan 75% van mijn laatste parlementaire wedde van een dikke 6.000 euro per maand".
Maar Pandareus
Dat doen rechtse helden toch niet....Ik vermoed, maar daar staat niets van in onze "pravda-media" dat dhr Dedecker vandaag onze koning gebeld heeft en gevraagd zijn parlementaire uitkering niet meer over te maken op zijn rekening.
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:00   #64
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Inderdaad. Een crack in economie vergelijken met een omhoog gevallen judotrainer.
idd
Het is gek dat men de criminele achtergrond (of stijl) van de ene gaat nemen om een uitspraak over het kunnen te gaan doen
Dat iq van een doperwt leek me eerder passend voor JMD

Als hij niet een exclusief forum krijgt en wat weerwerk duurt het welgeteld 2 seconden of de opponent of interviewer kan hem op de zoveelste flater, one-liner, drogreden, leugen of halve waarheid wijzen
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:01   #65
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zal je waarschijnlijk niet erg bevallen hebben dat hij nooit veel goede woorden over had over uw islam-protégés.
ah vandaar dat hij je bevalt als politicus
De drogredenen
Oud 23 oktober 2020, 18:06   #66
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Er zijn mensen die er van houden om zich openlijk belachelijk te maken... en denken dat ze zo dan boven het tumult staan... terwijl ze er diep in wegzakken...
...ok gij zijt precies een fan hé..dezelfde drogredenen
Oud 23 oktober 2020, 18:08   #67
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Van Rossem haalde in 4 jaar(*) zijn Handelswetenschappen aan de RUG en daarna nog 2 jaar aan de prestigieuze Wharton School in de VS via een beurs die hij bij ons verdiende op basis van de kwaliteit van zijn thesis.

Jean-Marie Dedecker zijn curriculum is nul komma nul. Nooit enig diploma weten te behalen.

* bij n-va zijn er schlemielen zoals Ben Weyts die 9 jaar nodig hadden voor een vergelijkbaar diploma.
Bij mijn weten is een diploma niet verplicht om in het parlement te zetelen en ook geen bewijs van verstandig te zijn.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:09   #68
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Want onze liegenbeesten media zei het...
neen objectief vaststelbaar tenzij ge in de meest waanzinnige complotten gaat denken die de objectieve werkelijkheid maakt...wat voor jou totaal geen probleem is, denkelijk

Nuttig nog een kommetje industrieel-afval-gecontamineerd-championnensoep
Oud 23 oktober 2020, 18:11   #69
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kan je dat staven, of ben je als vanouds weer aan het trollen aan 100km/uur ??
De man heeft de laatste keer zelf mea culpa moeten slaan als hij al te moedig werd en weer eens het zonlicht moest ontkennen
Oud 23 oktober 2020, 18:13   #70
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Van Rossem haalde in 4 jaar(*) zijn Handelswetenschappen aan de RUG en daarna nog 2 jaar aan de prestigieuze Wharton School in de VS via een beurs die hij bij ons verdiende op basis van de kwaliteit van zijn thesis.

Jean-Marie Dedecker zijn curriculum is nul komma nul. Nooit enig diploma weten te behalen.

* bij n-va zijn er schlemielen zoals Ben Weyts die 9 jaar nodig hadden voor een vergelijkbaar diploma.
Evenveel diploma's als veroordelingen, was van dag 1 een arrogante narcist, en is heen gegaan als een eenzame armoezaaier.

Nee dank u
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:16   #71
edwinp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
idd
Het is gek dat men de criminele achtergrond (of stijl) van de ene gaat nemen om een uitspraak over het kunnen te gaan doen
Dat iq van een doperwt leek me eerder passend voor JMD

Als hij niet een exclusief forum krijgt en wat weerwerk duurt het welgeteld 2 seconden of de opponent of interviewer kan hem op de zoveelste flater, one-liner, drogreden, leugen of halve waarheid wijzen
Een hoog IQ vind u belangrijker dan een rechtschapen leven lijden ? uw keuze intelligentie is voor mij geen vrijgeleide om simpelere zielen in het zak te zetten
edwinp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:16   #72
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Maar Pandareus
Dat doen rechtse helden toch niet....Ik vermoed, maar daar staat niets van in onze "pravda-media" dat dhr Dedecker vandaag onze koning gebeld heeft en gevraagd zijn parlementaire uitkering niet meer over te maken op zijn rekening.
Net zoals de rest.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:25   #73
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Met deze nuance weliswaar dat men niet per se 'een diploma moet halen' om een goed politicus te zijn. Alleen, JMDD was eerder een goede wringer dan een goede politieker. Die soms niet om een zeer hartig woordje verlegen zat . Dat maakte hem dan weer ook sympathiek en zo haalde de man wel altijd veel stemmen.

Ik las een boek van JMDD: "Rechts voor de raap". Was helemaal niet slecht, ook al was ik het er niet altijd mee eens.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 oktober 2020 om 18:54.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:32   #74
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Maar Pandareus
nee nee... dat zou zijn 'levenskwaliteit' niet ten goed komen hee...

Heb je ooit het boek 'De Buffel' van onderzoeksjournalist Raf Sauviller gelezen ? Daar analyseert die de praktijken/malversaties van judocoach Dedecker en hoe die zijn eigen zakken spekte in zijn judo periode. Hij is niet de eerste de beste, als journalist speelde hij een hoofdrol in het ten val brengen van de sjoemelende Leo Delcroix van de tsjeven. Leest als een trein.

Laatst gewijzigd door Pandareus : 23 oktober 2020 om 18:33.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:33   #75
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Weyts had misschien beter ook zijn thesis gekocht bij Van Rossem, zoals een paar andere politici.

Weet je nog die heroine-spuitster van de SPa, Van Rossem had haar thesis geschreven zei hij. Zij ging klacht neerleggen tegen hem klonk het stellig, maar ze heeft er de afgelopen tien jaar de tijd niet voor gevonden.
Oud 23 oktober 2020, 18:34   #76
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
nee nee... dat zou zijn 'levenskwaliteit' niet ten goed komen hee...

Heb je ooit het boek 'De Buffel' van onderzoeksjournalist Raf Sauviller gelezen ? Daar analyseert die de praktijken/malversaties van judocoach Dedecker en hoe die zijn eigen zakken spekte in zijn judo periode. Hij is niet de eerste de beste, als journalist speelde hij een hoofdrol in het ten val brengen van de sjoemelende Leo Delcroix van de tsjeven. Leest als een trein.
En wat is uw punt nu, buiten het citeren van iemand die een boek heeft geschreven ????

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 23 oktober 2020 om 18:35.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:47   #77
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En wat is uw punt nu, buiten het citeren van iemand die een boek heeft geschreven ????
Sorry hoor, maar het forum is voor mensen die begrijpend kunnen lezen.
Als we alles 15 keer moeten uitleggen is het ook niet echt leefbaar.
Misschien leren lezen.
En als u dat niet wil, dan aub niet boven uw capaciteiten spelen aub !
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:51   #78
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Diploma's en graden zijn niet bepalend. Maar jij was het wel die volstrekt onnodig beweerde dat JPVR in volgelijking met Dedecker een intellectuele nul was.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 18:54   #79
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Diploma's en graden zijn niet bepalend. Maar jij was het wel die volstrekt onnodig beweerde dat JPVR in volgelijking met Dedecker een intellectuele nul was.
Voor hetgeen ik van hem in De Kamer heb onthouden, is dat ook zo.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 oktober 2020, 19:28   #80
denkimi
Banneling

Standaard

Van rossem ging in de politiek omwille van de daarbij horende onschendbaarheid. JDD ging in de politiek om zaken te veranderen.

Beiden waren eerlijk, dus beiden hebben niet veel kunnen verwezenlijken. Het beleid wordt nu eenmaal in achterkamertjes bedissel, en daar heeft men liever geen eerlijke mensen.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be