![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tweede golf is veel, veel later op gang gekomen. En toen ik als Antwerpenaar in augustus van een oranje (of rode) zone naar een groene zone in Italië ging, op welke manier was ik dan een gevaar voor België? De twee weken dat ik in Italië verbleef had ik immers een lagere kans om besmet te worden dan wanneer ik twee weken in mijn eigen stad verbleef. Door twee weken naar een laagrisicogebied te gaan heb ik dus de kans op extra besmettingen in België verlaagd! Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 26 oktober 2020 om 11:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteindelijk kregen ze corona bijna volledig klein. China 1,4 miljard inwoners Belgie: 11 miljoen. Laatst gewijzigd door Boduo : 26 oktober 2020 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Europees Commissaris
|
![]() klopt trouwens niet dat die "moeilijk bereikbaar" genoemd worden. Ze leven constant op straat en als je van het vrouwelijk geslacht bent en je loopt in een straal van 10 meter komen ze gelijk strontvliegen op je af met er met hun erectie op te zitten te bonken.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() China heeft niets klein gekregen, ze kopen gewoon heel heel duur uitstel. Zodra ze hun draconische maatregelen opheffen komt het virus gewoon terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het voelt aan als een griep, soms daarop hoesten en zuurstoftekort door beschadigde longen. Overdrijven is ook een kunst. ![]() Sterftegraad is nu ook veel lager dan in het begin, de bloedverdunners doen hun werk goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n opmerkingen waar Hitler ineens tevoorschijn komt springen, kan jij vierkant mijn kloten kussen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En maar applaudisseren voor de verpleegsters ... tot nu weer de ziekenhuizen vol liggen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wel door nabije contacten, of het nu hier was, of ginder. Voorbeeldje: als (als) Oostenrijkse ski-oorden garanderen dat er niet veel après ski te beleven zal zijn, en nog wat tutti quanti (per bubbel in de gondels), dan kan je gerust naar ginder van een berg gaan glijden. Als je natuurlijk toch "Ik ben Antoon aus Tirool" gaat spelen ... dat is wat anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kort samengevat: beperk uw nauwe contacten. Of u dit doet in België of in Oostenrijk maakt geen reet uit.
Op restaurant gaan in een land waar de besmettingsgraad niet hoger ligt, brengt niet meer risico's mee dan op restaurant gaan in de plaats waar u woont. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |