![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8541 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8542 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kameraad en zijn vrouw mogen niet samen op bezoek komen bij mij en mijn vriendin. Maar ik mag wel naar mijn kameraad terwijl zijn vrouw komt koffiekletsen met mijn vriendin. Daarna mag ik gewoon naar huis gaan en mag mijn vriendin samen met mijn kameraad zijn vrouw verder gaan koffiekletsen bij hen thuis. Ondertussen mogen bij beide gezinnen de thuiswonende kinderen gewoon binnen en buitenlopen en met hun lief op stap gaan naar winkels. Eens mijn kameraad zijn vrouw terug naar huis is, mogen de lieven van de thuiswonende kinderen 1 voor 1 langst komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8543 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8544 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het uit is met een lief mag je 1 keer per maand een ander lief uitproberen maar ze zeggen niet hoe dat je in contact mag komen met elkaar, blijkbaar op Tinder of andere koppel site. Hoe debiel kan het worden zeg. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8545 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8546 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk, als je zo een uitspraken doet, waarvan je weet dat het quatsch is, dan is heel zijn berekeningsmethode wel degelijk irrelevant want er klopt geen snars van.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8547 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat is het verschil eigenlijk tussen pastoors, VLD'ers en tv-gids virologen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8548 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.hln.be/brussel/hallucina...echt~a65dd07f/
Even los van de bedenkingen bij de maatregelen maar het is toch onnozel om te zeggen 'onze dames worden omvergelopen'. Sinds wanneer houden 'criminelen' zich aan hoffelijkheid? Als dit ook op andere vlakken de gangbare praktijk is, hoe kan dan de orde bewaard worden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8549 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
brussel...
![]() |
![]() |
#8550 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee agenten die een stormloop van 30 mensen gaan proberen tegen te houden. Komaan, doe normaal. Die feestgangers waren in stampede en dat stop je niet, dat verpletterd je. En ja, dit zijn gangbare praktijken. Niet alleen in Brussel, maar in alle steden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8551 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt 30 minuten in de winkel en mag het vanop +150cm afstand doen tijdens wandelingen in parken of bossen. Maar dit is dus een feit dat ik al maanden aanklaag. De jongeren krijgen nog enkel de kans om een eigen familielid als lief te nemen, want contacten met de rest van de jongeren zijn verboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8552 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs elke leek moet tot die vaststelling komen. Er is binnen die medische dienstverlening immers een patiënten stop. Niet door coronabesmettingen, maar door plaatsgebrek dat ontstaan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8553 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8554 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8555 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8556 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarnet was ik voor het eerst sinds maart gewoon even in de supermarkt, m.n. voor vuilniszakken (kan je moeilijk laten leveren). Het rare was dat ik tamelijk gedesoriënteerd was, alsof ik opnieuw moest 'leren' hoe dat verloopt, het naar de supermarkt gaan.
![]() Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 24 december 2020 om 11:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8557 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat ik beweer is dat we niet weten of zijn uitspraken wetenschappelijk zijn ja dan neen, omdat die wetenschappelijke onderbouwing achterwege blijft op tv. De bevraging van die gedaan is en die ook de psychologische aspecten bekijkt zijn dat wel. Maar blijkbaar is ook dat niet goed voor Fox. Terwijl ik het alleen maar kan toejuichen dat men eindelijk ook eens naar dat aspect kijkt want de psychologische druk van de lockdown mag best benoemd worden. Ik heb al meermaals aangehaald dat ik het niet erg zou vinden dat er een meer wetenschappelijk duidingsprogramma op tv zou komen om heel die virologische logica te komen uitleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8559 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 2 beschikbare ploegen die het dichtste bij de plaats van vermelding zijn. Hierdoor is het normaal dat die 2 ploegen met een verschil van 10 tot 30 minuten op de plaats aankomen. De politie combi's zijn namelijk vaak niet uitgerust om in te mogen rondrijden. Vaak zijn het gewoon lichte vrachts ingericht met een kantoorruimte in de laadruimte. En met de coronaregels mogen de agenten niet met 4 in 1 voertuig zitten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8560 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan nog erger. Citaat:
|
||
![]() |