![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alsof dat volgende week nog mag van u. Citaat:
Citaat:
of gaat u van de technici (in dit geval dakdekkers) ambtenaren maken?
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() zelfs na al die jaren zijn er dus nog altijd mensen die denken dat communisme werkt.
je zou verwachten dat een simpele blik op de geschiedenis of op communistische landen voldoende zou moeten zijn om hen van gedacht te laten veranderen, maar blijkbaar niet dus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik herinner mij nog levendig de reacties van sommige diehards in november 1989 toen de DDR instortte. In de leraarskamer zei zo iemand: "Ze zullen het zich wel beklagen!" ![]()
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de ex-DDR enkele jaren geleden bezocht (regio Dresden en Weimar). Dat zag er daar toch wel een héél stuk beter uit dan wat je zag in reportages uit begin jaren negentig. Het gaat nu toch wel vooruit hoor. De klagers en nostalgici naar de DDR-tijd zijn vooral laaggeschoolde ex-werknemers van de indertijd weinig productieve staatsbedrijven.
![]() |
#68 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik pas geheel voor communisme en ook fascisme & nazisme & groen !! Citaat:
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Moet gij u niet bij de PVDA gaan aanbieden met uw voorstel , Peterke Mertens gaat zich ongetwijfeld zorgen maken nu er een ernstige concurrent opduikt voor de volgende partijvoorzitter verkiezing... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van mij mogen ze alle bezit waardeloos maken. Als je uw eigen bezit niet waardeloos maakt en op feest dan doet een smerige politieker dat wel in uw plaats via een omgekochte en benoemde nietsnut van Stedenbouw. En meldt je het gebeurde dan zitten er op dit forum onbenullen die U nog komen uitlachen en er vooral lol in hebben dat het niet bij hen gebeurd is. Alles is vermakelijk. En erger is dat ze pretenderen lid te zijn van partijen die privaat bezit aanmoedigen. En om te beletten dat er over serieuze zaken gesproken wordt op dit forum zeuren ze al jaren over dode collaborateurs van onder den oorlog. Zulke trawanten mogen ze van mij ook alles afpakken. Iedereen gelijk voor de wet. Dat is de enige basis van een echte democratie. Maar er zijn teveel Belgen die dus niet democratisch zijn. Momenteel kan uw bezit geroofd worden en wordt je dus uitgelachen door trawanten. Democratie wordt dus gebruikt om hun eigen zak te vullen. Dan hebben ze natuurlijk geen democratische wetten nodig. Laatst gewijzigd door werkman : 24 december 2020 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eender welk poliZieksysteem dient om hun eigen zakken te vullen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebt u er ook al aan gedacht dat er na deze generatie huurders die als dusdanig een eigendom verwerven er voor de volgende generatie dan ook géén huurhuizen meer gaan overblijven om nog te kunnen huren... Of kunt ge zover niet eens denken... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er zijn principes ventje. Ofwel ben je een echte democraat ofwel ben je een huichelaar. En voor die laatste soort heb ik het niet. En dat zullen sommigen wel al beseffen. En wat die 125ste keer betreft moet je er wel het aantal keren van Panda aftrekken voor je uw commentaar levert. Trouwens ik moet hier al jaren misplaatste commentaar lezen over onnozel onderwerpen die niet op een echt forum thuishoren omdat ze zich niet lenen tot debatvoeren. Parkings inbegrepen. Onderwerpen die stof leveren voor een echt echt debat zie je hier niet. Wel als er een Sos verzuipt in het kanaal hebben er een aantal hier hun commentaar. En voor het overige stel ik vast dat dat de meerderheid naar hier komt om ruzie te maken. Hooliganisme dus. En als je U toevallig beperkt tot commentaar op Sossen omdat ze gemeenschapsgelden in hun zak staken dan is dit heel pover. Hoeveel rechtsen zijn leden van beheerraden in rechtspersonen? Wanneer gaan jullie het daar eens over hebben? Ik ben absoluut geen vragende partij. Maar ik weet wel meer. Maar ik zwijg daar over. Nooit gehoord over de omerta soms? Geneesheren mogen ook niks prijsgeven over de ziekten van hun patiënten. Conclusie? Dus er is niemand ziek. Dus ik bespaar jullie mijn verdere commentaar. Wat ik wel besef is het feit dat we nooit een echte democratie zullen hebben. Want een meerderheid zal er zich nooit zorgen over maken. En praat je er wel over dan is uw bezit niet meer in veilige handen. En een debat met volksmenners is absoluut te mijden. Ofwel delf je het onderspit ofwel moet je op uw tellen letten. Wat een democratische vaststelling! Noch voor de elite uiteraard en noch voor het plebs. Altijd plezant als je uw macht kunt misbruiken. Met een bende kruipers op de achtergrond ben je immers onkreukbaar geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarmee is alles gezegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En vooral blijven volhouden hé.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat maakt alles beter?
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch mooi , de communistenstaatskas vaart er wel bij !! ![]()
|
![]() |
![]() |