![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Er hoeft geen test meer te volgen. Met het verplaatsen van de draad die ik opende in binnenland toont de moderatie aan dat dit forum geen politiek discussieforum meer is maar een plaats die louter bestemd is voor politieke zelfbevrediging van nv-a en vb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want nu ben je even hard aan het wenen als Theo Francken.
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
|
![]() Wenen? Ik ween niet. Ik laat iedereen hier op zijn gemak naar zijn eigen navel blijven staren. Het achterlijk volk hier zal van mij niet veel last meer hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
|
![]() doei
![]() |
#465 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
|
![]() ik reken me alvast niet tot uw soort
![]() |
#467 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#468 |
|
![]() ja
nu gewoon afwachten en zien wiens soort het eerst gaat uitsterven
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn vandaag bakens verzet, staalhard liegen en huichelen om een partijgenoot-electoraal goudhaantje te beschermen kreeg vandaag een nieuwe dimensie.
Vanaf nu kan alles blijkbaar, zolang de politicus in kwestie nog nodig & nuttig is voor de volgende verkiezingen. Theo heeft volgens den Groten Leider niet gelogen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Volgens de GL is de kous af met te zeggen dat het 'pijnlijk' is. Een maffieus kabinet dat papieren verkoopt in een georganiseerde mensensmokkel van arabieren is 'pijnlijk'. Die probeert zelfs zijn Theoke te portretteren als slachtoffer, terwijl hij dader-organisator en eindverantwoordelijke was... Nieuwe politieke cultuur in Vlaanderen : als we gepakt zijn met de handen in de koekjestrommel, weten we van niks, is het onze fout niet, en is het 'pijnlijk'. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#471 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#472 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neem Moreau in Luik, zit nu gevangen in beschuldiging van corruptie, misbruik van gemeenschapsgelden en veel meer... Dus, volgen Panda's redenering moet nu de hele PS op het strafmatje want die PS heeft Moreau jarenlang laten doen en zelfs gesteund en kom niet zeggen dat ze onwetend was, ze was gewoon mededader, waar de Kuccam-affaire, zelfs peanuts bij zijn en waar het meer dan duidelijk is dat Francken eerder bij de misbruikten dan bij de uitvoerders zat... Want Francken had niets maar dan ook niets te winnen bij heel die affaire... Zelfs als hij omgekocht zou zijn, zie ik echt niet in dat hij zo dwaas zou zijn om voor zulke kleine sommen zijn hele politieke carrière en zijn loopbaan op spel te zetten... Maar onze linkiewinkies met hun verrot buikgevoel, die weten beter... Triestig volk dat heel onze maatschappij naar de kloten helpt... Laatst gewijzigd door marie daenen : 24 januari 2021 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#475 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#477 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#478 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht het niet. Is Moreau in verdenking gesteld / opgepakt / ondervraagt? Ik dacht het wel. Een wereld van verschil als je het mij vraagt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies. Justitie in Wallonië is minder verweven met de politiek.
![]() |
#480 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |