![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik volg de actualiteit en het enige dat ik daar lijk aar te nemen is dat al die vaccins niks uithalen. Spijtig maar ik had ook niks anders verwacht. Een vaccin maken voor een virus waar men eigenlijk nog niks over weet is dan ook niet echt realistisch. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 januari 2021 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik volg de actualiteit en het enige dat ik daar lijk waar te nemen is dat al die vaccins niks uithalen. Spijtig maar ik had ook niks anders verwacht.
Een vaccin maken voor een virus waar men eigenlijk nog niks over weet is dan ook niet echt realistisch. Die studies gaan altijd uit van de bedrijven in kwestie of worden gesponsord door de bedrijven in kwestie Denkt U nu echt dat die farma wereld bestaat uit menslievende individuen ? Dat zijn de grootste geldwolven ter wereld na de olie concerns. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 29 januari 2021 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rest dan nog de enige echte vraag : is covid fake of niet?
![]() Told you.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 januari 2021 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfizer zegt ook dat het werkt op oude mensen, omdat er 10 ouderlingen in de placebogroep ziek waren, en 1 in de vaccinatie groep of zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() megatestplatform Israël zal het uitwijzen, zonder de orthodoxte negationisten weliswaar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Israël sterven ze nu nog sneller met vaccinaties dan zonder.
Kijk zelf. https://www.facebook.com/10001549513...10235/?app=fbl
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 29 januari 2021 om 17:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel wordt ieder half gerucht dik uitgesmeerd in de media. Als ik tussen de lijnen lees en luister dan merk ik toch dat enige voorzichtigheid is geboden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. De controle groep moet zich juist zo veel mogelijk mengen met de anderen. Ze moeten immers op gelijke wijze blootgesteld worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2021 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus eigenlijk zou het dodental met zeker 80% moeten dalen in Israel ongeveer nu onmiddellijk. Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 31 januari 2021 om 12:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nede...ukken-7-vragen Oké, maar wanneer hebben we dan groepsimmuniteit bereikt voor het coronavirus? Vorig jaar werd vaak een percentage genoemd van minstens 60 procent. Zoveel mensen zouden immuun moeten zijn om groepsimmuniteit te behalen. Het is de vraag of dat genoeg is. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 januari 2021 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar bovendien is het gekend dat heterogeneiteit de groepsimmuniteit die nodig is doet dalen. Dus is het heel goed mogelijk dat Belgie met zijn misschien 20% geimmuniseerden er dicht bij kan zitten. Het is wel sneu dat er aanwijzingen zijn dat lockdowns de "winst" van de heterogeneiteit deels teniet doet (ttz, de meest contactrijken die het eerste besmet geraken, en dus "voor meer" meetellen in de groepsimmuniteit, worden door lockdowns belet om zich zo snel te besmetten, en lockdowns geven een effect van homogeneiseren). Dat er in sommige streken waar het laat-maar-waaien was een hogere daadwerkelijke immuniteit wordt vastgesteld dat die "groepsimmuniteit" is ook begrijpelijk: een vrije epidemie gaat veel hoger dan gewoon maar groepsimmuniteit: dat is namelijk niet het "eindpunt", maar het maximum, het ombuigpunt van de besmettingscurve. Laatst gewijzigd door patrickve : 31 januari 2021 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |