![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wat gelooft u van 9/11? | |||
dat het opgezet spel was, m.a.w een inside job |
![]() ![]() ![]() |
47 | 20,70% |
dat ze wisten dat er wat ging komen, maar het opzettelijk laten gebeuren hebben |
![]() ![]() ![]() |
30 | 13,22% |
dat ze wel iets wisten, maar niet afdoende hebben kunnen reageren |
![]() ![]() ![]() |
115 | 50,66% |
dat ze totaal bij verassing zijn aangevallen |
![]() ![]() ![]() |
35 | 15,42% |
Aantal stemmers: 227. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Wordt waarschijnlijk weer neergesabeld met een zucht OF er wordt niet op geantwoord ...
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() De regels die ik hanteer voor wat interessante informatie is en wat roddels en losse beweringen zijn zijn niet variabel. Waarom zou ik op een zoveelste lijst van 'toevalligheden' ineens anders reageren? Als je het saai vindt moet je het gewoon niet lezen. Je kunt me ook op je negeerlijst zetten. ![]() Breng eens echte informatie, dan krijg je een echte discussie. Stel je ook de vraag waarom de andere lemmings het nauwelijks nog de moeite vinden zelfs maar te reageren! Ik geloof niet dat het aan een gebrek aan argumenten ligt! ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 2 maart 2005 om 09:45. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() exodus moet eens leren van niet alleen informatie tot zich te nemen die zijn theorieen bevestigen en niet zoveel aan intellectuele masturbatie te doen.
ik weet bijvoorbeeld nog goed dat hij hier op het forum reclame aan het maken was voor fairenheit 9/11 van michael moore, toen iemand hem echter vroeg of hij ook al unfairenheit 9/11 van christopher hitchens had gezien zei exodus dat hij dat nog niet gedaan had en dat ook niet van plan was omdat fairenheit 9/11 de absolute waarheid bevatte.... wat is de waarde van iemands theorieen wanneer deze alle dissonante informatie als zever afdoet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() zoek de lemming Laatst gewijzigd door Knipp : 2 maart 2005 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is het leuke aan Amerika, daar overleef je als president wel een paar nummertjes. Als Osama even frivool was, kon hij het schudden ![]() Laatst gewijzigd door Knipp : 2 maart 2005 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik gok op van die postapocalyptische verhalen. Ik zou echt je boekenkast n keer willen zien ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() Voor een film die verder gaat dan Farenheit 9/11, hier 9/11 road to tyranny
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De reeks Thorgal is een romantische serie, in de Germaanse betekenis van het woord, misschien ook een beetje naïef. Ze richt zich primair op een publiek van rond 14-17 jaar. Thorgal leeft in een wereld waar motivaties niet van belang zijn. De beweegredenen van de verschillende personages zijn: ofwel zoveel mogelijk macht veroveren ofwel zichzelf en zijn dierbaren tegen de machtigen beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Even een toelichting waarom ik mij aan de zijde van de believers schaar.
Mijn achterdocht werd gewekt in 2000. Natuurlijk was ik voorheen ook wel bewust van de mogelijkheid van onfrisse praktijken en veelvoorkomende hypocrisie door de mannen die ons leiden of willen leiden. Je hoeft geen groot licht te zijn om tot de vaststelling te komen dat multinationals(oftewel economie) weldegelijk als twee handen op één buik zijn met de politiek, dat oorlog vooral big businness is en alles(in de ruimste betekenis van het woord) om macht draait. Geen enkele oorlog wordt om religieuze of ideologische redenen gevoerd. De grote massa heeft bovenstaande prikkels wel nodig om in beweging te komen. Piet Snot, John Booger, Mohammed Bouchnouni en Ali Sümük krijg je anders niet zover om mekaar de hersenpan in te slaan. Groepsgedrag of kuddegeest kan tot de meest irrationele handelingen leiden. Zij die de kunst van het manipuleren onder de knie hebben, zijn van succes verzekerd. Anyway, terug naar 2000 net na de Amerikaanse presidentsverkiezingen. G.W. Bush wint deze op een omstreden manier. Ik kon mij toen niet van de indruk ontdoen dat Dubya, no matter what, president moest worden. In het begin van zijn legislatuur hoor je weinig van hem. Er wordt vooral goed gelachen met zijn uitspraken. 9/11 verandert dit eensklaps. Plots lijkt de man een doel te krijgen. Hij wordt een leider. 9 september 2001 kwam ik op een zonnige namiddag mijn stamcafé binnen. De televisie stond op CNN en toonde beelden van net na de eerste inslag. Een vliegtuigongeluk, dacht ik. Het zag best wel indrukwekkend uit maar ik vond een spelletje American pool interessanter. Ik stond op het punt om de tafel open te gooien als er plots geroep is rond de TV. Breaking News! Een tweede vliegtuig crasht op de tweede toren! Dit was geen toeval meer. Als een pop-up verschijnt Osama Bin Laden in mijn hoofd. Hij had al eerder een poging gedaan om het WTC neer te halen. Hij was ook verantwoordelijk voor eerdere aanslagen tegen Amerikaanse doelen. Wie anders dan Osama kon het zijn? De tijd verstrijkt en meer breaking news brengt ons op de hoogte van een vliegtuig die neerstort op het Pentagon en een crash ergens op de Amerikaanse boerenbuiten. Het leek allemaal zo onwaarschijnlijk. De Verenigde Staten getroffen in hun belangrijkste symbolen en dat allemaal in één klap. Ik had Bin Laden schromelijk onderschat. Tot dan was het een schimmig figuur. Zijn vorige aanslagen waren helemaal niet spectaculair(USS Cole, aanslagen in Afrika, WTC in 1993). Iedereen kan ze uitvoeren bij wijze van spreken. Maar vier vliegtuigen kapen en en ze gebruiken als geleide bommen getuigde van briljant organisatietalent en perfecte timing. Ik was sprakeloos. Tot... ik de twee torens op identieke wijze imploderen zag. De overeenkomst met controlled demolition was meer dan opvallend. Dat Osama de vliegtuigen had gebruikt wilde ik nog slikken maar dit niet! De ontwikkelingen van de daaropvolgende dagen, weken, maanden en jaren(vooral de invasie in Afghanistan en Irak) hebben mij overtuigd dat er 'something rotten is in the state of Denmark'. Het feit dat ik een believer ben is gebaseerd op wat ik tot nu toe geschreven heb. Natuurlijk heb ik veel theorieën gelezen, van aanemelijke tot klinklare nonsens. Meer dan leuke lectuur is het niet voor mij en is zeker niet bepalend geweest in mijn standpunt.
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé, ik heb iemand gevonden die ook deel uitmaakt van de occulte club waartoe Bush, Kerry en Clinton deel van uitmaken.
Morgan Spurlock, akteur en producer. Kijk, hij salueert ook met de geheimzinnige teken van de samenzweerders... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ben over het algemeen een zeer sceptisch iemand. Opgegroeid zijnde in België heb ik ook geleerd overheid en officiële instanties te wantrouwen. ![]()
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1. Laatst gewijzigd door Ke Nan : 2 maart 2005 om 16:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() Op de laatste optie (verbazing) gestemd.
Met als kanttekening: "ze" zie ik in dit geval als de Amerikaanse Burger. Die hebben het voor geen centimeter aan zien komen. Wellicht binnen kringen van de CIA wel, maar het superioriteitsgevoel (wat elke grootmacht kenmerkt) voorkwam dat men het als een werkelijke dreiging zag.. Hoogmoed komt voor de val, zeg maar..
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Nog een verdachte zelfmoord i.v.m 9/11. Hunter Tompson was aan het werken aan een boek over hoe hij bewijs had dat de WTC torens waren neergebracht met explosieven.
Hunter Thompson was working on WTC collapse story before mysterious sudden death, warned he'd be 'suicided' Total 9/11 Info/Prison Planet | March 2 2005 Toronto Globe and Mail February 26, 2005: Hunter telephoned me on Feb. 19, the night before his death. He sounded scared. It wasn't always easy to understand what he said, particularly over the phone, he mumbled, yet when there was something he really wanted you to understand, you did. He'd been working on a story about the World Trade Center attacks and had stumbled across what he felt was hard evidence showing the towers had been brought down not by the airplanes that flew into them but by explosive charges set off in their foundations. Now he thought someone was out to stop him publishing it: "They're gonna make it look like suicide," he said. "I know how these bastards think . . ." Hunter S. Thompson ... was indeed working on such a story. Now check out this February 25 Associated Press story about Thompson's death. Sounds a lot like a professional hit with a silencer: "I was on the phone with him, he set the receiver down and he did it. I heard the clicking of the gun," Anita Thompson told the Aspen Daily News in Friday's editions. She said her husband had asked her to come home from a health club so they could work on his weekly ESPN column... Thompson said she heard a loud, muffled noise, but didn't know what had happened. "I was waiting for him to get back on the phone," she said. (Her account to Rocky Mountain News reporter Jeff Kass is slightly different: "I did not hear any bang," she told Kass. She added that Thompson's son, who was in the house at the time, believed that a book had fallen when he heard the shot, according to Kass' report.) Mack White sums up the questions well: Thompson's family says he was not depressed, nor was he in enough to pain to kill himself. In fact, by all reports, he was quite happy. He was talking on the phone to his wife, getting ready to work on his column, when he decided it would be wise to kill himself, so that he could go out (we are told) while "still at the top of his form," even though this would mean not finishing his column or his expose on 9/11 (potentially the most important thing he would ever write) (?)... RELATED: Hunter S. Thompson Suicide Story Changes This account says Thompson killed himself while sitting in a chair on his typewriter and yet the original account tells us that Thompson shot himself while talking to his wife on the phone in the kitchen. Why has the story changed andwhat is the significance of the word typed on the paper in light of the fact that Thompson said he would be 'suicided' before being able to release a major story on explosives bringing down the twin towers? RELATED: Hunter S. Thompson thought 9/11 an inside job
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
Daar ging het eigenlijk niet om. De gemiddelde Amerikaan was inderdaad, net als wij, niet op de hoogte, maar de vraag ging wel degelijk over de insiders (CIA, FBI, pentagon, pNAC, ADL, ...)
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zelfs de sneeuw van morgen is niet te voorspellen. Laat staan de precieze tactiek van een machtige, ongrijpbare vijand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, er wordt wetenschap bij betrokken: meteorologie ![]() Malinois, Een leukerd ![]()
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie Pastore als geschiedenis opvoert moet echt niet te hoog van de toren blazen! ![]() Malinois wijst heel terecht op de onvoorspelbaarheid van de meeste gebeurtenissen in de geschiedenis. Dit is wel degelijk een goed argument tegen grootscheepse en allesbepalende samenzweringen.
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Zeggen dat de geschiedenis gestuurt wordt door toeval is totaal absurd.
![]() |
![]() |