![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik begrijp wat je bedoeld. Wat een Vlaming ook zegt krijgt nooit bijval ofwel heel uitzonderlijk. En als je iets durft zeggen dan staan er grafdelvers klaar om uw kist zo vlug mogelijk met smeerlapperij te bedekken. Zelfs als je durft te beweren dat hier een zootje rabauwen dag in dag uit het constant verpesten en dan komen de anderen nog niet vanonder onder hun deken. Ik heb meer dan lang genoeg op de barricaden gestaan voor kruipers. Los het zelf op is mijn devies. Dit land wordt gewoon gekoloniseerd door volk wiens grootste prestatie bestaat uit profiteren. En denk niet alleen aan Brusselaars. Alle radertjes van de klok zijn verziekt. Te beginnen van reeds in het onderwijs. Hoeveel zitten er daar die hun leerlingen niks bijbrengen en die meer dan sommige leerlingen zelf examens vrezen die nooit verbeterd worden door neutrale leraars. Dat mag niet dus. Terwijl als je als kuisvrouw aan de stad zelfs geen vergelijken examen over de materie moet afleggen. Lid zijn van de partij is belangrijker. Moet ik verder gaan? Nee hoor. De hoop smurrie die achterblijft laat ik aan de mestkevers. Dank U onkreukbaren. Dat woord onkreukbaar lost hier alle vragen op. En zelfs als dat niet genoeg is dan dan smijten ze uw bezit zelf mee op de composthoop. Met daarop een bord waarop staat "democratie" Maar over die onkreukbaarheid zijn er nooit testen. De hele maatschappij zit vol met klootzakken maar die doen nooit aan politiek. Die hebben wel vazallen die in hun naam handelen. En wie het goed meent en nog een erecode heeft die wordt vroeg of later geconfronteerd met de omerta. Daarom zeg ik dat ze het zelf mogen oplossen. Geen probleem echter. Iets oplossen vraagt inzet en werk. En daar de meeste Vlamingen niet meer toe bereid. Zij krijgen liever. Laatst gewijzigd door werkman : 8 april 2021 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Minister-President
|
![]() Ik ga dit niet weerleggen, maar ze zijn al zo lang met die omvolking bezig en ze gaan daar gewoon mee door. Ik zie niets dat hen kan tegenhouden. Destijds heeft Duitsland de oorlog wel verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 |
Minister-President
|
![]() Eén van de 5 pijlers van de Islam is: Geloof in één God. Wat dan met de humanisten of goddelozen? Wat met vrije meningsuiting voor de humanisten of goddelozen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Minister-President
|
![]() Persoonlijk vind ik dat moreel verval van paars-groen gruwelijk. Maar uiteraard zijn die terroristische aanslagen van radicale moslims ook zeer gruwelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeggen mensen dat ik vies van mijn cultuur ben geworden, het omgekeerde is echter waar. Mensen zijn vies van hun afkomst geworden en projecteren dat af op degene die willen vasthouden. Alzo, zijn we allemaal verloren.
![]() |
![]() |
#268 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er worden nu verpleegsters aangeworven in India om in onze ziekenhuizen te werken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In tegenstelling tot de meeste analfabete "asielzoekers" hebben zij een geschikt diploma.
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontwricht eens de gezondheidszorg in een arm land door de verpleegkundigen er te gaan weghalen. En je hebt de opleiding niet eens zelf moeten bekostigen.
![]() |
#272 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zal allicht een reden voor zijn.
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nogal gesimplifieerd. Men gaat actief recruteren.
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand wordt tegen zin "weggehaald". Je insinuatie dat er in arme landen mensen worden geronseld omdat er hier niet voldoende (ongeschoolde) asielzoekers en illegalen zouden verblijven, DAT is pas simplistisch. Ook zij werden niet gedwongen om naar hier te komen. Zij kunnen er wel een dikke steen aan bijdragen dat er meer verplegend personeel nodig is.
![]() |
![]() |
#275 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Levensgevaarlijk wel maar geen vergissing, dat gebeurt hier effectief.
Hoe laf kan je zijn maar ze doen het wel.
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#277 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je ontheemd voelen in je eigen land is nu ook niet direct een prettig gevoel.
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn wantrouwen in België is niet gekomen door de moslims of de islam. Dat is gekomen omdat ze wel de positie invullen, maar dan politiek correct wegkijken. En ziet wie nu op de posjes zitten, ja knikkers die nooit de dossierkennis zullen opdoen die een goed politicus betaamt. Ze moeten niet eens dossierkennis meer hebben, gewoon weten wat het agenda is en wat het script is dat te verkopen. Meeste eerbare politici stapten er al uit, met goede redenen.
![]() |
![]() |
#279 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerbare politici wat is dat?
![]() |
![]() |
#280 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die nog geloven in hun zaak en de positie krijgen omdat ze daar de nodige dossierkennis in hebben.
Nu krijgen ze positie om mee te lopen en akkoorden na te komen die ze zelf niet goedkeuren; maar toch maar uitvoeren omdat het zo besloten is. Sig heil corona.