![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister-President
|
![]() Neen. Ik probeer daar rustig bij te blijven, maar ja, ik hoor en zie veel zorgwekkend nieuws. Soms lijken die journalisten wel échte paniekzaaiers. Daar kan je je vragen bij stellen, maar ik vind dat ik moet weten wat er in de wereld gebeurt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#285 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dossierkennis? Ze houden kinderen dom op school en ik las dat sommige leerkrachten niet apart kunnen gaan wonen omdat dat financieel niet mogelijk is. Zij blijven dus om financiële redenen in hotel mama wonen, heb ik 'n tijd gelezen op de website van de VRT. Als je leerkrachten op die manier behandelt... Dat belooft voor de toekomst. Dossierkennis is dus inderdaad noodzakelijk als je goed bestuur wil. En als je bekwame dokters wil in de ziekenhuizen, dan is degelijk onderwijs noodzakelijk, hee? In de politiek is visie natuurlijk ook heel belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ga het niet meer uitleggen want mijn tekst verdwijnt toch. Er zijn hier moderators die graag met de vlag van hun partij rond zwaaien. In het geniep natuurlijk. Zolang er arbiters zijn die strafschoppen fluiten die er niet zijn moet dat kunnen. Ik probeer nu heel kort een tipje van de sluier op te lichten. Wij echte Vlamingen hadden destijds een volledig uitgebouwde kieslijst. Tot er onnozelaars van de partij met twee overlopers uitpakten. En buiten de politieke raad om bekokstoofden om zelfs een van dezen te laten deelnemen aan de debatavond tussen alle politieke partijen. Op die debatavond was die overloper echter bewust afwezig. Het affront kon niet erger zijn! Toen de moderator van die avond de vraag stelde aan alle aanwezigen waar de vertegenwoordiger van de N-VA zat ontstond er hilariteit in de zaal en heeft ondergetekende de plaats van de afwezige ingenomen. Met succes trouwens. Het opgezette plannetje mislukte dus. De haat van een politieker was achteraf zo groot dat hij zijn macht heeft gebruikt om mijn gronden via Stedenbouw tot pattatenvelden te laten omvormen. Dat is hoe sommige politiekers graag hun macht gebruiken. Rillaar-centrum beschikt sindsdien over niet meer bebouwbare gronden. En mijnheer de politieker heeft zijn macht getoond. Als het niet kon via een debat met de nodige argumenten dan zijn er dus andere middelen om de macht te misbruiken. En dat noemt die bende meelopers hier een vorm van democratie. En de enige vorm van hun democratisch gehalte is pretenderen dat die gronden er niet zijn. Kop wegdraaien dus. Ook dergelijke manier van handelen wordt hier graag toegepast. Benieuwd of mijn proza hier opnieuw zal verdwijnen? En ja; ook ik wantrouw sindsdien onze democraten. Leugenaars! Laatst gewijzigd door werkman : 9 april 2021 om 20:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Er zijn meer dan genoeg migranten maar die leveren geen maatschappelijke bijdrage daarom zijn er nog meer migranten nodig (met medische kennis) om de nutteloze migranten te verzorgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leerkrachten zijn niveau bachelor en hebben minder dan een groot werkloos gezin.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 10 april 2021 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij waren dat de nationalisten door nazi Duitsland te volgen in het verhaal. En hoppa, al wat gematigd was op 1 jaar afgebroken en de opmars van salafisme. Salafisten werden zelfs gehaald terwijl eerlijke vluchtelingen achter tralies belandden en de illegale mensensmokkel alzo gevoed werd. De nationalisten leerde mij dat ze geen oplossing hebben maar alles erger maken. Hun kiesvee is ook geen goede reclame imho.
![]() |
![]() |
#291 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 10 april 2021 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#292 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat ik geen compromis meer maak, toont eerder hoe diep dit land gezakt is. Alsof scholen een middel zijn om aan politieke massavorming te doen. Wetenschap moet zich niet op beleid aanpassen, beleid moet zich op de wetenschap aanpassen. Hoe ongemakkelijk die realiteit ook is, ze negeren maakt alles erger en lost niets op.
SOLUS CHRISTUS Laatst gewijzigd door CUFI : 10 april 2021 om 06:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#293 |
Europees Commissaris
|
![]() [quote=CUFI;9652329][color="Red"]Niet goed duidelijk wie u als de overloper ziet.
Wie zoekt die vindt. Leer begrijpend lezen. De overlopers hadden kids die tijdelijk aan de stad gewerkt hebben voor ze ook buiten vlogen. Maar de echt reden waarom weet ik ook niet. Ik moei mij niet meer met de N-VA. Ze kunnen opnieuw starten van nul. Ik wil er niks meer mee te maken hebben. Ge kunt niet blijven samen werken met een partij die zelf niet weet wat ze wil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#294 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/louis-...ntie~a1c1ac7f/
Met andere woorden, om hier in de politiek te aarden moet je dom zijn? Dat wordt steeds duidelijker iedere dag weer en bij elke nieuwe coalitie meer.
![]() |
#295 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=werkman;9652467]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang ze blank zijn zijn het vijanden.
![]() |
#297 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=N-VA;9652876]
Citaat:
Ze zullen wel iets nieuws moeten "uitvinden" dan Vlaanderen onafhankelijk om aan de bak te blijven.
![]() |
![]() |
#298 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zoals meer dan de helft van wat vandaag bij de overheid zit.
![]() |
#299 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik deed voorheen in Brussel mijn legerdienst, toen was het nog een leuke leefbare stad. Ik had meer dan 20 jaar garageboxen in Borgerhout, ook Antwerpen heb ik zien verloederen. Journalisten durven daar amper met buiten komen of ze komen op de zwarte lijst te staan.
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 10 april 2021 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ALLE traditionele partijen gingen de N-VA holder de bolder voor de berg af. Allemaal zitten ze eens zo dicht bij NUL als de twee Vlaams-nationalistische partijen. En het ziet er niet naar uit dat Vivaldi, waar alle traditionele partijen deel van uitmaken, een grote electorale boost zal opleveren.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 10 april 2021 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |