![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#22861 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En zelfs als mensen kopen om te verkopen, dan nog is het altijd beter dan dat ze de niet-gebruikte dingen wegsmijten bij auto's is een tweedehands kopen toch ook normaal, dus waarom ook niet met onderbroeken ?
![]() |
![]() |
#22862 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #loooooooooooool
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22863 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze tuk zijn op tweedehands onderbroeken of slippen met uitgekookte remsporen weet ik niet zo goed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22864 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga dromen van de meiboom.
Slapwel ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22865 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen postzegelverzamelaars
![]()
![]() |
#22866 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sinjoor komt van het Spaans señor. De Spanjaarden waren in de Gouden Eeuw zo onder de indruk van de rijke Antwerpenaren dat ze dachten dat het allemaal heren waren. En de Antwerpenaren - bescheiden als ze zijn ![]() Senior komt van het Latijn.
![]() |
![]() |
#22867 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De spullen worden duur aangekocht in de winkel en na enkele keren dragen voor een mindere prijs verkocht. Vinted heeft de arrogantie om dat "besparen" te noemen. Maar de persoon die verkocht, moet weer bijkopen natuurlijk! Nu iedereen toch wel een beetje het belang van milieubewustzijn inziet, zou men de mensen niet mogen wijsmaken dat ze geld verdienen door steeds meer te kopen. Is het zo erg een vest of een bloes te dragen tot ze begint te verslijten. De drager vond het toch mooi bij aankoop, waarom zou het niet mooi meer zijn na drie keer dragen?
![]() |
![]() |
#22868 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg tegenwoordig voortdurend aanbiedingen om postzegels te kopen, zo van die chique series met vb het koningshuis. De laatste keer waren het postzegels met prinses Elizabeth. Zij werd voorgesteld in combinatie met Leopold I, Leopold II enzovoort.
Nu dacht ik - maar ik kan me vergissen - dat postzegels verzamelen eigenlijk niet meer gedaan wordt. De oude waardevolle postzegels behouden natuurlijk hun waarde maar het zou helemaal niet meer de moeite zijn om nieuwe verzamelingen op te starten. Hoe zit het nu?
![]() |
#22869 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22870 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie biedt er wat voor mijn afgedankte onderbroeken ??
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 mei 2021 om 15:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22871 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hela hela , ik ben nog maar 22 jaar oud , en knapper dan mijn spiegelbeeld !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22872 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22873 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mijn zijn wel met extra finesse
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22874 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() #looooooooooooool
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22875 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijke "handtekening" , da' levert gewoonlijk meer op
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22876 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Post stuurde destijds zo van die flyers met nieuwe uitgaves. Uiteindelijk ben ik er mee gestopt en heb m'n collectie van de hand gedaan. In die periode werden ook sigarenbanden verzameld. Daar heb ik nooit aan meegedaan, maar toegegeven daar zaten prachtige exemplaren tussen. Beide bezigheden zijn volgens mij wat in de vergeethoek geraakt, zoals munten verzamelen. Nu ja, je kan alles verzamelen. Er zijn mensen die doodsprentjes verzamelen. Een nogal macabere bezigheid, vind ik. Laatst gewijzigd door Rudy : 2 mei 2021 om 18:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22877 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22878 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wikipedia En ik die altijd dacht dat het iets met verouderde bevolking te maken had. Mea culpa. Zo weet ik ook ineens waar het woord "pagadder" vandaan komt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22879 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rond 0h30 tramtijd
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#22880 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |