![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het herstel van de Monarchie in Frankrijk met een Saksen-Coburger op de troon. Goed idee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vlaamsnationalist ten voeten uit. Een bevoegdheid die je los van de Franstaligen mag uitoefenen toch op hen afstemmen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 15 mei 2021 om 17:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat kut dat pasen zo veranderlijk valt elk jaar.
Men zou dat moeten loslaten en de paasvakantie altijd laten doorgaan in de maandwisseling maart/april.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Nee ? In het zuiden, politici en ook de media zeker wel. Dat gaat zelfs zover dat de franstaligen de kleuren van de nummerplaten niet in geel/zwart wouden. Waarom ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom zouden we dat wel hebben moeten doen? Europese eenheid in verscheidenheid, dat is mijn devies in deze .
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 mei 2021 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel eens aan de Moslim leiders voor dat zij dat ook loslaten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Mijnheer pastoor, onze zoon verder laten studeren ... er is veel werk op de boerderij ..." Toen waren wij voornamelijk een agrarische maatschappij. Ook wel industrieel, maar dan met quasi ongeschoolde arbeiders. Dat is nu licht anders.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Minstens van één kant toch bekeken. Er is geen enkele Vlaming die in Walenland woont, die "eist" dat zijn bouwvergunning in het Nederlands aanvaard zou moeten worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 !
O maar natuurlijk: ramadam, vasten, pasen ... daar wil ik me niet mee moeien. Schoolvakanties daarentegen.
![]() |
![]() |