![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Christus is tot Hem gekomen en verblinde Paulus waarna Paulus de 12 weer aanvult in zijn missionarismissie.
![]() |
![]() |
#322 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bij de les blijven joh, dit ging hier niet over. Schaakmat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 13 juni 2021 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ook vergat te zeggen: er is niets aan de wet verandert, maar het oordeel is niet aan ons. Het is in Zijn handen en alleen wie vrij van zonde is mag de eerste steen werpen. Maar Hij wierp geen steen he? Integendeel.
![]() |
![]() |
#326 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen hoor, maar ook is dit een slag in het water. En op Paulus terug te komen; zijn brieven zijn vijftig jaar later sterk geredigeerd en er zijn er nog een pak bijgeschreven. Je bent dus lid van een bende oplichters en fraudeurs. Als de duivel bestaat is hij de leider van jouw sekte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#328 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#329 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() O ja ? En waar staat dat geschreven ??
Laatst gewijzigd door Aton : 13 juni 2021 om 21:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Google it yourself of wacht tot ik goesting ontwikkel zelf op te zoeken. Ik ben minder bekend met het OT (uitzondering Genesis) en ben nu die preek aan het luisteren voor de 2e maal.
Europese christenen hebben Charles Lawson en Hagee ministries nodig ![]() Iedere zondag opnieuw.
![]() |
#331 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken het OT niet zo goed vanbuiten als het NT. Dus moet ik dat even opzoeken. Jesaja 52:13-15 Ziet, Mijn Knecht zal verstandelijk handelen; Hij zal verhoogd en verheven, ja, zeer hoog worden. Gelijk als velen zich over u ontzet hebben, alzo verdorven was Zijn gelaat, meer dan van iemand, en Zijn gedaante, meer dan van andere mensenkinderen; Alzo zal Hij vele heidenen besprengen, ja, de koningen zullen hun mond over Hem toehouden; want denwelken het niet verkondigd was, die zullen het zien, en welken het niet gehoord hebben, die zullen het verstaan. Lees heel Jeremia 23 Lees Daniel hoofdstuk 2, 7, 9 en 12. Jezus verschijnt ook meermaals in het OT. Maar ik ben uw leerkracht niet en God verbiedt jij de mijne. Zoek eens iets op voor je oneliners trolt.
![]() |
![]() |
#333 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeker wel, het is slecht tegen slecht.
Citaat:
Ook God kent dat onderscheid, en de mens zal geen onschuldig dier wezen, maar zich tot het niveau van God verheffen, eerst in goed en kwaad en dan tot de heilige geest van het denken in mijn atoomtheorie. En de echte zonde is pas daar als Kain Abel vermoordt. Maar de appel bracht de liefde en de seks en de voortplanting, alle drie goed. Citaat:
Citaat:
In het hart van het kruis is de roos. Maar de christenen zijn haat predikers geworden, iets anders kennen ze niet.
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Opdat zijn werk zinloos was geweest. Ook met Maria ging het nog steeds niet goed, want die kleine Jezus moest toch door haar kut.... ![]()
![]() |
![]() |
#335 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan had de Bijbel al reeds in alle eeuwigheid bekend moeten zijn.
![]() |
#336 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut is pas de nieuwe Bijbel van de wedergeboren christus.
![]() |
#337 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de letter doodt dan had het Nieuwe Testament nooit opgeschreven mogen worden.
![]() |
#338 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 14 juni 2021 om 08:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja in tegenstelling tot uw troldoctrine mag ik niet van mijn geloof liegen en heb ik meer dan basiskennis in de Bijbel. Het is niet omdat ik enkele citaten niet bij paragraaf uit het hoofd kan opsommen, ik ook de context vergeet.
Je hebt al meermaals aangegeven theologisch ongeletterd te zijn en wuifde dat dan weg “ik hou me alleen met de historische Jezus bezig.” Neen Aton, gij mist basis. Het is te merken aan uw “fatsoen”. De derde man in het vuur, is Jezus. Daniel 3. Degene die voor Joshua verschijnt voor Jericho, is Jezus. Joshua 5:14 Hij verschijnt ook als Koning in Genesis 14:18 als Melchizedek Maar met uw niveau hou ik me niet meer bezig. Ik zet je terug op negeer omdat uw beledigingen en one liners echt 0,0 bijdragen. Wat JIJ niet gelooft of tot onzin herleidt, maakt niet dat de christelijke doctrine en de theologie er rond zich moeten verlagen tot uw kleuterniveau.
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 14 juni 2021 om 09:29. |
![]() |
![]() |