![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
I rest my case.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 maart 2005 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door doornroosje : 6 maart 2005 om 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die welke dan niet lenen? Gaan die dat dan aan 150.000€ zetten als jij daarnaast aan 250.000€ zit? Straffe gast maar zo doen ze het wel natuurlijk. En daar moeten we vanaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() En intussen is het ook de bank die de rol van ne grote smeerlap speelt he.
Ofwel hebt ge ne huisbaas die van u mag profiteren of anders is het de bank die u twintig jaar lang mag leegmelken. Juist hetzelfde als lijfeigenen in de middeleeuwen. Wij moeten ons eigen vrijkopen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
maar verstaat ge dan niet waar het over gaat ? blijkbaar niet ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dus is het inderdaad een dure aangelegendheid. Ik heb voor een lening van 1.750.000 aan 10% op 20 jaar 18.000 per maand moeten betalen reken zelf uit,tegenwoordig zijn de leningen gezakt tot 4 a 5 % Als je al zoveel moet betalen om te huren kan je beter kopen,natuurlijk en dat geef ik toe is niet iedereen tegenwoordig in staat om deze sommmen gedurende 20 jaar te betalen ,men maakt het altijd juist te moeilijk voor de gewone mens om toe te komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tel daar nog eens het risico van een slechte huurder bij, slechte betalers of huurders die uw huis half afbreken,een juiste verhouding tussen prijs en gedegen huurders zou ideaal zijn, maar is een fabeltje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 7 maart 2005 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu staat de rente laag, binnen enkele weken gaat hij alweer stijgen. Wij die een tweedehandshuis wensen te kopen moeten toch uw rente niet bijrekenen?
Eigenaars zijn ietwat te simpel. Ze denken "ha we gaan een huis kopen, brengen de aftrek in onze belastingen en als we verkopen rekenen we alles terug er bij + nog wat winst " en zo hebben ze 5 of 10 of 20 jaar voor niks gewoond. Sorry hé mannen, het kost geld om te wonen en het is alweer eens vastgesteld feit dat wie geld heeft in onze maatschappij dus bij deze aangetoond, gratis woonst heeft en wie geen geld heeft zijn inkomen eigenlijk moet gaan afgeven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dank u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Niet meer dan logisch dat ge geen verlies wilt doen. Ik vindt dat alle belastingen op een eerste huis moeten afgeschaft en de notaris dat beroep moet ook afgeschaft. Ge kunt dat werk net zogoed door nen gewone gemeenteambtenaar laten doen en voor een gewoon uurloon.
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind ik ook, weg met de notaris!
|
![]() |
![]() |