![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Auto's, moto's, bromfietsen, fietsen, computers, gitaren, gereedschap,...
Zolang het maar omgebouwd is. Dus niks origineels, maar enkel dingen die zichtbaar gemodificeerd zijn. En dat kan in goede zin, maar ook de meest afgrijselijk omgebouwde dingen mogen de revue passeren. Ik trap af met een, volgens mij, geslaagde ombouw van een Ducati 900SS van Revival Cycles. ![]()
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zouden natuurlijk kunnen beginnen foto's plakken van "omgebouwde" beroemdheden.
Laten we dat maar niet doen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Singer Montreal:
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook de verkeerd gelopen dingen... Zoals deze bv... Van wondermooi meisje naar compleet verkeerd versneden pak charcuterie... Emmanuelle Béart. Mijn hart bloedt als ik zoiets zie... ![]()
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 10 juli 2021 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()