![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan de hele waanzin (afgezien van de dagelijkse farmmoorden in het hele land) staan vooral blanke in Indische zakenmensen zonder enige bescherming blootgesteld. Zoals andere video´s laten zien, nemen die echter steeds meer het recht in eigen handen en verdrijven samen de plunderaars met wapengeweld (zie hier beneden de video´s onder de link naar het oorspronkelijke artikel).
Zuid-Afrika: Blanken en Indiërs moeten zwarte plunderaars met geweld terugdringen. Was dat al geen hele tijd bezig dat er bendevorming was van bepaalde groepen tegen de 'blanke' medemens in Zuid-Afrika? Niet alleen daar gaat het in stijgende lijn die gekte. Blanken en Indiërs moeten zelfs hun winkels verdedigen. Hebben bepaalde zwarte groepen de 'blanke' boeren in Zuid -Afrika al niet aangevallen? Tijd om daar eens een beetje orde te gaan scheppen of laat men het maar allemaal rustig begaan? Niet het enige monument dat men daar opgericht heeft voor de "plaasmoorde" ![]() Hoe gaat men dat probleem oplossen?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juli 2021 om 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal in een streek waar het verschil tussen arm en rijk zo groot is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() ja taboethema ok BLM hahaha hahha blankenhaat tegen blanke heteromannen ok in hele neger wereld is nu normaal
negers zijn zelf vaak domme racisten en spelen zo zielig dat iedereen hun discrimineert en haat. hahha ik ken zoveel negers nu persoonlijk, en alles is helaas EVOLUTIE ok, elk individu is slachtoffer van het eigen DNA en het DNA heeft notabene een AutoDestruct programma ingebakken, mn de telomeren. Maakt niet uit of je neger bent, blank, koelie aapje, chinees, die DNA suicide zal je laten doodgaan. Welk NEGERland ter wereld kan nu bv auto's fabriceren?? Of hi tech fietsen?? Ik als koelie aapje heb ook neger genen ok, mijn lul is zwart met gekruld schaamhaar. RASSENoorlogen zijn natuurlijke processen, kan niet anders. Alleen het Forum voor Democratie neemt een openbaar gemaakt politiek standpunt in mbt de PLaasmoorden en de hele bittere blankenhaat in zuid afrika, waar de georganiseerde genocide van de verarmde blanke minderheid daar nu al in de eindfase is beland. Nog pakweg tien jaar en alles in van negers in zuid afrika, en daarna zal de zaak daar supersnel ploffen en een tweede Haiti worden. Zwarte, Bruine en lichtgetinte Indiers zijn vaak ook radicale negerhaters, dus misschien moeten alle indiers maar oprotten uit zuid afrika. Alle INdiase bedrijven en winkels laten opkopen door de negers daar en overdragen aan negers en zo Zuid afrika hindoevrij maken. hhha haha ik ben dommer dan ik eruit zie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou misschien een goed plan kunnen zijn op bsis van dat er dan géén enkele Zuid-Afrikaan nog toegang krijgt tot de EU/andere landen die aangevallen worden. ![]() Dat zal waarschijnlijk te ver gezocht zijn? p.s. Om even te lezen om er zelf misschien een oordeel over te vormen. Apartheid (1948-1990) Moeten onze mensen & kinderen daar nu voor gestraft worden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juli 2021 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is er nu zooooveeel beter dan tijdens apartheid....
Je krijgt een neger uit de brousse maar de brousse niet uit een neger.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Binnen enkele decennia gaat het hier net zo. We hebben al enkele voorproefjes gehad maar het gaat enkel nog escaleren.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() p.s. Een 'sfeerbeeld' uit Zuid-Afrika Let u wel op want er zijn tal van browsers waar het filmpje niet zal op afspelen. Geen idee welke veranderingen YT weer allemaal gedaan heeft de laatste tijd.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 juli 2021 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() NOOT:
in suriname voerden de surinegers 40 jaar lang een keiharde Anti Hindoe politiek en nu is het land en alle hindoes dus in diepe crisis, Surihindoes in suriname zijn ontspoord en plegen massaal zelfmoord, of vluchten in bordelen van negers. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ze zijn in elk geval niet racistisch.
Ze pakken gewoon alles wat ze kunnen.
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Dat is helaas niet waar, het gaat niet meer alleen om plunderen, maar om blanken af te maken volgens mensen woonachtig ter plaatse.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch zijn er nog steeds mensen die het gevaar dat uit Afrika naar ons toekomet niet begrijpen of niet willen begrijpen.
Valt dat onder 'eigen schuld' in de zin van jaren en jaren véél geld aangegeven via acties en wedstrijden en andere? Zag ik daarstraks een SUV'tje parkeren met een Afrikaan aan het stuur. Toen ze uitstapten zag ik dat hij in het gezelschap was van een vééééél oudere blanke dame. (een oud moeke zou men zeggen) Eéntje die het niet begrepen heeft of denkt die echt dat het 'liefde' is. ![]() p.s. Zolang landen hun eigen honger stillen ten koste van Afrika, verandert er niks
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 24 juli 2021 om 17:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit gaat mij toch een stapje te ver , net zoals het moeten inloggen bij sommige videoclips !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 25 juli 2021 om 21:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat er vrij recent weer maar eens verandering gekomen is bij het inloggen op Google en YT. Het reclame-verdienmodel (andere) draagt men naast 'cookies/trackers' hoog in het vaandel bij dat soort van diensten die u wel in de meeste gevallen gratis aangeboden worden. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuid-Afrika: Aan het eind van de regenboog.
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat youtube een leeftijdsverificatie vraagt lijkt me nog enigszins ethisch. Maar toestemming geven tot persoonlijke bestanden tot gewoon toestemming geven om u te bespieden en af te luisteren gaat heel wat verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
https://twitter.com/tbs_viral/status...46717060841483
![]() |
![]() |
#17 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ze zijn toch zo lief mijnheer
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 28 juli 2021 om 06:28. |
|
![]() |
![]() |