![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Mijn gewenste manier om dood te gaan is: | |||
geexecuteerd worden (bijvoorbeeld, aan een lantaarnpaal) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
seniel en totaal onbekwaam in een WZC uit te doven |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
een hartaanval krijgen wanneer ik er mij niet aan verwacht |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
gaan slapen en niet meer wakker worden |
![]() ![]() ![]() |
18 | 66,67% |
in een persoonlijk gevecht sterven |
![]() ![]() ![]() |
3 | 11,11% |
in een oorlog sterven |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
als zelfmoord terrorist |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
in een waterstof bom explosie sterven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 18,52% |
in een natuurramp omkomen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 7,41% |
andere (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
7 | 25,93% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nu even serieus een van de betere methodes is met een stevige fles alcohol naar keuze, (in het geval van stevige drinkers 2 flessen) u buiten bezuipen in de winter bij -10.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WHAT’S THE BEST WAY TO DIE?
SUICIDE HOTLINES AND CRISIS LINES IN BELGIUM Of, vraag het eens aan de suicide girls misschien weten zij wel een goede oplossing?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ik wens te sterven ?
Met een stuk in mijn voeten en één minuut voor mijn permanente ban hier op dit forum. Kwestie van de moderatie met een schuldgevoel op te zadelen. ![]()
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even gekscheren mag wel zeker?
Misschien ben ik al overleden maar weet ik het nog niet want ik kom altijd te laat op mijn eigen begrafenis. Hoe ik zelf wens te sterven? Ik ben zoals ik al eerder schreef altijd een fan geweest van Dr. Kevorkian Ik doe nu, binnen mijn kunnen, mantelzorg voor mijn beider ouders. Soms denk ik al wel eens, stel dat zij er niet meer zijn wat dan? Dan denk ik dat ik voor euthanasie zou gaan. ![]() Maar dan val ik soms terug op het boek van W. Distelmans "Over hoe graag mensen leven of Voor zij die lijden ... " dat ik al meermaals aanhaalde op het forum alhier en dan is meestal het doomdenken weg. ![]() p.s. De schilder Rubens was die niet gestorven na een oefening met de één of andere dame in bed? Lijkt mij ook géén slecht plan een hartaanval tijdens het beoefenen van de Kama Sutra? Of zou dat een te dramatisch beeld zijn voor de andere partij die waarschijnlijk toch al op een mogelijke erfenis zit te wachten???
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2021 om 07:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() onaangekondigd en snel
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder u verder zorgen te maken over wat u 'allemaal' zou achterlaten?
Het is- en blijft een keuze natuurlijk. ![]() Ik zou liever alles nog proberen in goede banen te leiden voor de nabestaanden voor ze" mij 1,50m lager leggen of gewoon opstoken zonder verder geknoei aan mijn levenloze lichaam dan wel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2021 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier nog wel een paar grammetjes liggen. Sommigen hier kunnen dat goed gebruiken, anderen dan weer juist niet.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat maakt dat nu uit als je dood bent?
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Profit.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dank voor de tip.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Géén idee van, ik was er niet bij, gelukkig pffffff
![]() Misschien had hij naar een werk van Jordaens moeten afkijken "Zo d'ouden zongen, zo pijpen (piepen) de jongen" Er stond pijpen op maar men heeft dit vervangen door piepen om de één of andere reden? (waarschijnlijk was het eerste te seksueel getint???)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 17 juli 2021 om 18:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig sterven is ook een zeldzaamheid denk ik.
Toen ik nog frequent buiten kwam zag ik vaak de angst in onze ouderen hun ogen. Hoe beangstigend het voor hen is wanneer trams hen afjagen bij het opstappen en steeds minder mensen hulp bieden. Soms betrapte ik mezelf erop te afwezig aanwezig te zijn en sneller hulp had kunnen bieden. Oud worden zou zo niet hoeven te zijn. Maar je het is zeer beangstigend. Als uw geliefde sterft en je staat alleen tussen een massa tijdens de spits waar ze je omver lopen bij het afstappen, kan ik begrijpen dat mensen liever thuis blijven. Mijn grootmoeder zaliger deed alles te voet en liep de jonge mensen voorbij als ze voorbij de 80 was. Oh bonneke toch ![]()
![]() |
#118 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang houdt een erectie aan als je er één hebt tijdens het overlijden ?
En, krijgen ze dan de kist nog toe ? |
![]() |
![]() |