![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit forum heeft wel een steeds hoger sci-fi gehalte
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#883 |
|
![]() De N-VA is tegen het federalisme.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom, kom ,dat is er hier al op verminderd sinds die zelfverklaarde unionisten van den Bub de pijp aan Maarten hebben gegeven...
Laatst gewijzigd door Svennies : 28 juli 2021 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#886 |
|
![]() Op den Ollandsen tv gisteren:
Bart de Wever droomt van een hereniging van Nederland en Vlaanderen: “Wij zijn ooit één land geweest” https://op1npo.nl/2021/07/27/bart-de...en-vlaanderen/
![]() |
#887 |
|
![]() De Wever heeft meermaals gezegd niet meer in een staatshervorming te geloven...
![]() |
![]() |
![]() |
#888 |
Europees Commissaris
|
![]() Zullen we gaan voor populariteit? Dan is volgens mij nog steeds Willem-Alexander in Nederland populairder, dan Filip in België, dus dat lijkt me een pré voor Oranje-Nassau....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 29 juli 2021 om 03:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Is ook goedkoper denk ik?
![]() |
#891 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We weten allemaal dat een confederale staat zijn wens is. Maar als hij moet kiezen tussen het huidige federalisme, of een meer doorgedreven federalisme, dan twijfel ik er toch niet aan wat hij zal kiezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#892 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat lijkt me een pak urgenter. Hij kiest er echter voor om met verkiezingsslogans uit te pakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#893 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zal nogal verschieten wanneer hij uw orders krijgt.
![]() |
![]() |
![]() |
#894 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet hij, maar ik probeer u te helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#896 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#897 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Henri 1 uit het verzopen Groot Luik is bezorgd om Bart in Groot Antwerpen.
![]() |
#898 |
Europees Commissaris
|
![]() Je hebt het hier wel over de Oranjes, dus ik zal je niet rijk rekenen...
![]() De 'zuinige' Nederlanders geven vrij veel aan hun koningshuis. Een ander voordeel voor Vlaanderen is minder overhead. Als er al iets van een confederale regering komt, dan zouden we die gewoon kunnen samenstellen uit de Vlaamse en Nederlandse regeringen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#899 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Zwitserland-achtig land dat bestaat uit de BeNeLux is ook een goed idee, maar ik denk dat daar weinig animo voor bestaat bij de Walen. En als zij ons voor de keuze stellen, Belgisch separatisme of Vlaanderen bij Nederland, kies ik toch dat laatste.
Nochtans zouden de taalkundige verhoudingen kunnen verbeteren met de Nederlandse provincies erbij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#900 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Antwerpen ook overstroomd?