![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#23781 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slaapwel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23782 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen metsers en metserdienders
![]()
![]() |
#23783 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaan metserdienders nog?
![]() |
#23784 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als full time job denk ik niet dat de job metserdiender nog bestaat.
De tijd dat op de werf de mortel nog werd gemaakt met de betonmolen is zo goed als voltooid verleden tijd. Onlangs zag ik 's nachts een betonmixer passeren die gewoon een kuip mortel kwam vullen voor 's anderendaags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23785 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23786 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanaf 1 augustus kunnen we de toestemming geven zodat de postbode een aangetekende zending gewoonweg in de brievenbus poneert.
Ik betrouw dat niet. Te veel slechte ervaringen met brieven die in de verkeerde bus belanden. VRT NWS |
![]() |
![]() |
![]() |
#23787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De vrouw van Boris Johnson verwacht in december hun tweede kindje.
Voor Boris is dat zijn 7de officiële nakomeling. Wat lees ik nu "Hoeveel kinderen Boris Johnson in het totaal heeft wil hij niet zeggen." Toch een straffe premier in een conservatief land. VRT NWS |
![]() |
![]() |
![]() |
#23788 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#23790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23791 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige facteurs lezen maar de helft van de straatnaam. De bouwvergunning heb ik toch maar in de juiste bus geponeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23792 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Facteurs & de post in de juiste bus ??
![]() Nou .... , dat heb ik hier nog nooit meegemaakt !! ![]() In elk geval ====> ikke nu ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23793 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedemorgen briefschrijvers
![]()
![]() |
#23794 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeiemorgen!
Ik vind het echt spijtige dat mensen elkaar geen brieven meer sturen. Een brief vind ik zoveel persoonlijker dan een sms'ke! Toen ik nog heel jong was, zo'n 12-13 jaar vond ik het keitof om brieven naar pennenvrienden te sturen........en dan in spanning een bijna week wachten op een antwoord ![]() ![]() Dat was echt TOF! |
![]() |
![]() |
![]() |
#23795 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had ook eens een 'vriendje' , ik zal ook zo rond de 13j geweest zijn en die zat samen met mijn broer in de klas.
Ik gaf dan altijd een 'liefdesbriefje' mee aan mijn broer om aan die jongen af te geven op school. En dan die spanning, elke keer dat mijn broer thuis kwam hopen dat hij een 'liefdesbriefke' terug meegekregen had van die jongen, ![]() Mijn ouders mochten dat natuurlijk niet weten, dus moest mijn broer voor koerier spelen in de garage. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23796 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 2 augustus 2021 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kzenneuh .... ribbedebie , salutos tottos lateros
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23798 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goeieavond.
In mijn tienerjaren heb ik enorm veel brieven geschreven, en ik heb er ook veel mogen ontvangen. Tijdens de eerste drie jaren middelbaar waren het vooral brieven naar huis wegens op internaat voor telkens een drietal weken. Nadien schreef ik zo goed als elke dag wel een brief of een kort briefje naar een vriendin. Ja, je moest wel twee keer nadenken vooraleer je iets neerpende op zo'n knalrood half geparfumeerd briefpapier. Tippex was geen optie ![]() Ik herinner mij dat toen in de "Joepie" fotokes stonden van meisjes en jongens die wel eens wilden corresponderen. Om het adres te krijgen moest je aan Joepie 20 frank betalen. Ik had mijn oog laten vallen op een Zweedse schone uit Göteborg van 16 lentes en ze een briefje via luchtpost gestuurd op zo van dat lichtblauw briefpapier, en dat in mijn schoonste Engels als 15-jarige. En ... tot mijn verbazing, ze schreef terug. Alle brieven die ik heb ontvangen zijn ondertussen vernietigd. Eigenlijk spijtig. Maar ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23800 | |
Secretaris-Generaal VN