![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Minister-President
|
![]() Ik snap niet dat ze al zoveel jaren zoveel mensen aan griep hebben laten sterven als het zo simpel was om iedereen te vaccineren. En dat vaccin moest zelfs niet uitgevonden worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En, moest je het niet weten: 3 miljoen Belgen laten zich al jaren jaarlijks vaccineren tegen griep. No sweat. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan Janssen : 12 augustus 2021 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() Binnen een maand a 8 weken zullen we dat weten hé ..iedereen terug uit verlof al dan niet gevaccineerd .. controle is er niet dus who cares niet waar
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
No sweat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 |
Minister-President
|
![]() Die griepprik lijkt me ondertussen overbodig met alle handzepen en mondmaskers hoor
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edit: maar baat het niet… Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 12 augustus 2021 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bewaar deze post en zeg maar dat een forum-viroloog het gezegd heeft. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Covid-19 nog altijd niet. Dat zou toch een belletje moeten laten rinkelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er werd ook niet getest op griep en verkoudheid, zo heb je natuurlijk niets. RSV is bv al volop bezig, enkel wat uitgesteld door de sluiting van de opvang en ander werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt al zoveel zever verkondigd he. Voor wanneer was dat rijk van de vrijheid nu weer?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé zeg eens, waarom ben ik exact een antivaxxer? Uw cartoon doet overigens helemaal niets ter zake. Zeg anders ook eens voor wanneer uw rijk der vrijheid is, want het blijft immers maar opschuiven hé en je blijft het slikken. Toen de vaccinatiecampagne begon hoorde ik de maatregelenadepten nog unisono roepen dat het zou gebeuren wanneer 70% van de volwassen gevaccineerd waren. Daar zitten we ondertussen over en het enige waarover gebabbeld wordt is dat we een moeilijk najaar te gemoed gaan. Nog een jaartje op de tanden bijten of hoe zit het nu eigenlijk?
Ik heb die vraag hier nu al 100 keer gesteld, maar het antwoord blijft uit. Het enige wat ik hoor is dat ik blijkbaar een ativaxxer ben omdat ik geloof in basisrechten en niet wil dat ongevaccineerden 2e rangsburgers zijn.
![]() |
![]() |