Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 augustus 2021, 14:32   #3441
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Japan heeft de buik vol van die vaccins.

Japan breekt de ban en raadt alle artsen aan om Ivermectine te gebruiken om Covid te bestrijden
augustus 28, 2021

Hoe dan ook, als we kijken naar de coronacijfers in landen die Ivermectine distribueren, is het aantal gevallen 134,4 per 100.000 en het aantal sterfgevallen is 2,2 per 100.000,” zei Dr. Ozaki.

“In Afrikaanse landen die geen ivermectine verstrekken: 950,6 gevallen per 100.000 en 29,3 sterfgevallen per 100.000. Het verschil is duidelijk,” voegde hij eraan toe.

-------
Dat zou iedereen nu toch wel duidelijk moeten worden nietwaar?
Dr. Ozaki is hoofd van de medical association en raad aan om ivermectine te gebruiken off-label omdat er weinig nadelen aan zijn en in Afrika toch goeie tekenen dat het product zou werken. Het is nog steeds niet goedgekeurd om off-label te gebruiken maar dokters schrijven daar al decennia het product voor en er zit geen boete op van 150.000 euro zoals in Nederland.

https://www.newswars.com/now-is-the-...o-treat-covid/
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2021, 14:33   #3442
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Peer-reviewed studie wijst uit: corona-vaccinaties kunnen leiden tot massale sterfgevallen

Citaat:
Nooit eerder is er in de menselijke geneeskunde een goedgekeurd mRNA-vaccin tegen een infectieziekte geweest. Terwijl de gevallen van ernstige bijwerkingen zich opstapelen, sluit een recente studie zelfs het risico van massale sterfte niet uit.
Waar of fake ... te ver gezocht???
Oud 28 augustus 2021, 14:33   #3443
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Leider Canadese nazipartij’ heeft boodschap voor provincies die geen prikplicht willen invoeren.

Regelrechte omkoperij
Er wordt met verbazing gereageerd op de uitspraken van premier Trudeau. “Hij praat alsof hij het heeft tegen kinderen van vier met een leerachterstand,” zegt FVD-voorman Thierry Baudet.

“Kijk eens. Regelrechte omkoperij. De staat betaalt alles wat nodig is om de controle op het vaccinatiebewijs in bedrijven tot stand te brengen,” stelt gezondheidswetenschapper Yvonne Simons.

Nazipartij
Journalist Patrick Henningsen schrijft bij het filmpje: “Een verklaring van de leider van de Canadese nazipartij…”

En wie is de pasjesbaas?
Goeie Goebbels kleindochtertje.
Hoeveel meer nazi's kun je zijn?

Het "Derde Rijk", een begrip dat na 1933 steeds weer opdook om het nazi-regime te beschrijven, werd de kortstondige dictatuur van Adolf Hitler. Dit Derde Rijk zou volgens Hitler duizend jaar duren. Door het verlies van nazi-Duitsland in de Tweede Wereldoorlog en Hitlers zelfmoord, werd dit Derde Rijk in 1945 ontmanteld.

Tot nu?
Oud 28 augustus 2021, 14:41   #3444
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zullen de gevaccineerden er zo komen te uitzien?
Uiteraard de nakomelingen, maar toch...
Zie uitgelekte foto.

Het zal je kind maar zijn.
Er zijn er die er nu al zo uitzien.

Dit heeft niets te maken met de vaccinaties maar er bestaan al jaar- en dag wat men noemt rattenkinderen/mensen.

Een voorbeeld dringt zich op ...

In de riolen van Boekarest leven honderden kinderen

Niet alleen in Boekarest is dat aan de gang.

Geboren in de Roemeense riolenDerde generatie straatkinderen
groeit op onder de grond

Gevaar voor een viruskweek?
Oud 28 augustus 2021, 14:44   #3445
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het begint centen te regenen.

Portugese spuitjes expert.
385000 eurokes... Cadeau van big pharma.
https://www.portugalresident.com/cov...om-big-pharma/

Ook die nederlander, ab grapperhaus.
Tv-viroloog Ab Osterhaus is multimiljonair: +5,6 miljoen euro
https://www.mediacourant.nl/2020/12/...-miljoen-euro/

Spuitjeskampioen fauci tussen de 3 en 10 million inmiddels.
https://www.msn.com/en-us/money/care...th/ar-BB1fjRym

Er zijn er zo nog.

En ja die staan 100% achter vaccinatie.
Allicht.

Laatst gewijzigd door Mambo : 28 augustus 2021 om 14:47.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 augustus 2021, 15:01   #3446
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
We hebben dat al eens besproken hier. Een studie heeft aangetoond dat ze na vaccinatie een verhoogd aantal D-dimeer meten in je bloed, dat toont aan dat er ergens een ontsteking is op dat moment, meer niet.

Dat wil evenwel zeggen dat er toch een ontsteking is dat bloedklonters kan veroorzaken.

Het mRNA zit in een lipide-'capsule' zodat het lang genoeg kan meegaan om opgenomen te worden door de cellen. Ze denken dat die 'capsules' (een verbinding die niet oplost in water) de wanden van bloedvaten beschadigd zodat er langdurige problemen kunnen ontstaan.

Ik vind het persoonlijk niet zo vergezocht, er is alvast iets aan de gang. Er zijn bloedklonters, het vaccin is niet langdurig getest en die capsules zijn er.

Voor elke vaccin-bloedklonter die een letsel veroorzaakt zijn er 1000 die niet ontdekt worden omdat ze ergens terecht komen zonder blijvende problemen, feit is wel dat er een massa bloedklonters worden aangemaakt dus zou het best wel eens waar kunnen zijn. We gaan dit echter pas kunnen nagaan binnen vele jaren.
Oud 28 augustus 2021, 17:35   #3447
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
We hebben dat al eens besproken hier. Een studie heeft aangetoond dat ze na vaccinatie een verhoogd aantal D-dimeer meten in je bloed, dat toont aan dat er ergens een ontsteking is op dat moment, meer niet.

Dat wil evenwel zeggen dat er toch een ontsteking is dat bloedklonters kan veroorzaken.

Het mRNA zit in een lipide-'capsule' zodat het lang genoeg kan meegaan om opgenomen te worden door de cellen. Ze denken dat die 'capsules' (een verbinding die niet oplost in water) de wanden van bloedvaten beschadigd zodat er langdurige problemen kunnen ontstaan.

Ik vind het persoonlijk niet zo vergezocht, er is alvast iets aan de gang. Er zijn bloedklonters, het vaccin is niet langdurig getest en die capsules zijn er.

Voor elke vaccin-bloedklonter die een letsel veroorzaakt zijn er 1000 die niet ontdekt worden omdat ze ergens terecht komen zonder blijvende problemen, feit is wel dat er een massa bloedklonters worden aangemaakt dus zou het best wel eens waar kunnen zijn. We gaan dit echter pas kunnen nagaan binnen vele jaren.
Daar moet ik even overgelezen hebben sorry.
Oud 28 augustus 2021, 17:36   #3448
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn er die er nu al zo uitzien.

Dit heeft niets te maken met de vaccinaties maar er bestaan al jaar- en dag wat men noemt rattenkinderen/mensen.

Een voorbeeld dringt zich op ...

In de riolen van Boekarest leven honderden kinderen

Niet alleen in Boekarest is dat aan de gang.

Geboren in de Roemeense riolenDerde generatie straatkinderen
groeit op onder de grond

Gevaar voor een viruskweek?
Er is een film van, ik heb die thuis geloof ik nog ergens staan.

Focus on rat-children
Oud 28 augustus 2021, 21:45   #3449
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De meeste studies tonen in vele gevallen aan dat die mogelijkheden daarvoor zijn maar ook vaak niet noodzakelijk zo zal zijn.

Een beetje hoop is er dus wel nog.
Oud 28 augustus 2021, 21:49   #3450
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar moet ik even overgelezen hebben sorry.
We herhalen ook veel, sorry dat was geen sneer. Het werd net iets anders besproken en de forum-virologen overladen het forum ook met goeie info.
Oud 28 augustus 2021, 22:15   #3451
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
We herhalen ook veel, sorry dat was geen sneer. Het werd net iets anders besproken en de forum-virologen overladen het forum ook met goeie info.

Integendeel, alle vermaners in dit verband waren “covidioten en samenzweringstheoretici”. Het is komisch dat zoveel van de waarschuwingen uitkwamen…

Uiteraard moet men nog leren te aanvaarden dat niet wij of ik in deze draad de idioot was maar de vaccinolozen zelf.

Dat is moeilijk.
Oud 29 augustus 2021, 07:50   #3452
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is moeilijk.
Dat is niet moeilijk, uit je bubbel van fake news en leugens geraken, dat is moeilijk.

Een zondags lied voor antivaxxers en mambo-achtigen :
De Begrafenis van de Waarheid
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 07:54   #3453
Indomitable
Minister-President

Indomitable's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dat is niet moeilijk, uit je bubbel van fake news en leugens geraken, dat is moeilijk.

Oud 29 augustus 2021, 07:56   #3454
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"een Van Dammeke doen" noemen we dat tegenwoordig

Dat is juist gans het probleem: de "medische autoriteiten" hadden maar 1 woord, en hebben dat vorig jaar verkwanseld. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de Mambo's van deze wereld gelijk hebben. Het wil zeggen dat ze op dezelfde lijn zitten.

Eens de wetenschappelijke "overheden" (een idioot concept eigenlijk) de waarheid begraven hebben, is het moeilijk om de ene pravda van de andere te onderscheiden natuurlijk.

Laatst gewijzigd door patrickve : 29 augustus 2021 om 07:58.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 08:02   #3455
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Meelopen en een voorgekauwde narratief nablaten is ook moeilijk zeker?
Oud 29 augustus 2021, 08:17   #3456
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
"een Van Dammeke doen" noemen we dat tegenwoordig

Dat is juist gans het probleem: de "medische autoriteiten" hadden maar 1 woord, en hebben dat vorig jaar verkwanseld. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat de Mambo's van deze wereld gelijk hebben. Het wil zeggen dat ze op dezelfde lijn zitten.

Eens de wetenschappelijke "overheden" (een idioot concept eigenlijk) de waarheid begraven hebben, is het moeilijk om de ene pravda van de andere te onderscheiden natuurlijk.
Er is niet echt zoiets als "de medische autoriteiten" he.

Er waren individuen en adviesgroepen en diens meer en ja, daar zijn domme en foute dingen gezegd bijwijlen, deels voortschrijdend inzicht natuurlijk en deels nam men iets te snel dingen aan die onvoldoende bewezen waren, uitspraken die wel klopten over de Alfa Variant klopten niet altijd bij de Delta Variant etc. etc.

Ik, als individu, vond een aantal van de maatregelen ook belachelijk en overbodig en zelfs contraproductief, maar ik kan begrijpen hoe Virologen en Overheden daar toe besluiten, dat is namelijk hoe "Het systeem werkt" he en je ziet dat uiteindelijk bijna alle Westerse landen een gelijke systeem-reactie (Output) hebben bij een gelijkaardige situatie. (Input).

Dat is geen toeval, en is dat enkel en alleen GroupThink?

In elk geval is er de Zelfcorrigerende aard van (Medische) Wetenschap en sommigen zullen op termijn hun uitspraken en visie misschien aanpassen.
Er is nu in elk geval openheid over de adviezen, dat is zeer goed.

Erika Vlieghe in De Standaard dit Weekend :
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210827_97862023

Citaat:
Helaas delen en becommentariëren sommigen zulke forse maar inaccurate statements vervolgens op sociale media, vaak zonder enige kennis van het achterliggende advies. Dat is dubbel jammer. In eerste instantie omdat wie schrijft, ook gelezen wil worden. Maar vooral: de discussie verarmt zonder context dan snel tot een verhit welles-nietesspel. Daardoor neemt de polarisering toe. Een inhoudelijk debat is nochtans welkom om de weg vooruit te blijven zoeken op de hobbelige wegen van de epidemiologische evolutie en het voortschrijdende inzicht. Simpele analyses zijn er niet. Evenmin zijn er simpele oplossingen voor de uitdagingen waarvoor deze pandemie ons plaatst.

Geen ultieme expert

Onze adviezen zijn vrij beschikbaar voor iedereen, met alle achterliggende redeneringen, cijfermateriaal, referenties en nuances. Zodra de politieke besluitvorming heeft plaatsgevonden, worden ze gepubliceerd op de overheidswebsite.
Citaat:
Covid-19 is een nieuwe infectieziekte, niemand onder ons is hierin de ultieme expert. Alleen door multidisciplinair samen te werken vanuit diverse vakdomeinen op basis van de progressieve inzichten uit binnen- en buitenland raken we in dit kluwen vooruit. Om die reden werd de samenstelling bij de start van de Gems verbreed naar 24 leden, van wie één derde vak?*experts vanuit de federale en regionale overheden, een derde biomedische academische experts en een derde andere disciplines. Voor discussies over het coronacertificaat en verplichte vaccinatie werd deze groep verder uitgebreid met juristen, sociologen, ethici, psychologen en experts internationaal recht. Verschillende Gems-leden zetelen ook in professionele organisaties of andere advies?*raden. Zo kunnen adviezen tussen groepen ook maximaal worden afgestemd.

Vaccinatiedijken

De evolutie van de epidemie en onverwachte wendingen maken dat we vaak moeten blindvaren en voorlopig advies moeten uitbrengen, dat we na enige tijd herijken. Dat brengt ons bij de essentie van onze recente adviezen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 augustus 2021 om 08:22.
Oud 29 augustus 2021, 08:30   #3457
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Meelopen en een voorgekauwde narratief nablaten is ook moeilijk zeker?
Iedereen loopt mee en blaat een narratief na, alleen van verschillende schaapherders he.

Zit gij bij een goeie?
Wordt je goed geschoren?
Oud 29 augustus 2021, 08:37   #3458
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Iedereen loopt mee en blaat een narratief na, alleen van verschillende schaapherders he.

Zit gij bij een goeie?
Wordt je goed geschoren?
Maar welke narratief dwingt iedereen naar 1 en zelfde beeld te kijken en komt nu via propagandatechnieken via angst en repressie via de kinderen?
Juist...
Oud 29 augustus 2021, 09:14   #3459
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ga daar nadat ik daar een hele tijd geleden al iets over gelezen had nog in geloven ook.

Als je ziet wat er rondom ons en in de wereld aan de gang is ga je dat echt geloven.

COVID-19 kan de hersenen beschadigen, ook bij jonge patiënten zonder andere symptomen

Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 09:14.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 augustus 2021, 13:30   #3460
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Een narratief is als een schip die ergens naartoe vaart.
Iedereen wil er op, maar weinigen kijken onder welke vlag die vaart.

Panamese vlag dekt bv de lading niet.

mRNA “vaccins”, Eugenetica & de drang naar Transhumanisme
De wereldwijde verspreiding van mRNA "vaccins" is onderdeel van een veel grotere agenda die eugenetica en transhumanisme omvat. Deze agenda wordt gefinancierd en bevorderd door een netwerk van wereldwijde instellingen, politici en miljardair technocraten.
Sinds 1989.

De March of the Dimes (MOD) werd in 1937 opgericht met als missie polio uit te roeien en in een tijd dat het Eugenetisch Establishment al een prominent, maar nog niet populair, kenmerk was van het Amerikaanse gezondheidsgebeuren. De theorie van de Eugenetica is gebaseerd op het idee dat selectieve voortplanting kan leiden tot de geleidelijke “verbetering” van het menselijk ras en dat bepaalde families geschikt zijn om de maatschappij te leiden op grond van hun “superieure” genen.

Sinds 1962 salk institut.

In die tijd waren de belangrijkste eugenetica-organisaties in het land de American Eugenics Society (AES) en de American Society of human Eugenics (ASHE), die werden gefinancierd door de families Rockefeller, Carnegie en Harriman, alsmede het Rockefeller Instituut voor Medisch Onderzoek. Er zij op gewezen dat de Rockefellers een belangrijke rol speelden bij de financiering en bevordering van eugenetica in de hele wereld. De eugenetische beweging propageerde selectief paren, kunstmatige inseminatie en verplichte sterilisatie en euthanasie als belangrijke middelen om zogenaamd “inferieure” menselijke wezens uit te roeien.

Nu inférieur is een ruim begrip die naargelang noodzaak kan aangepast worden.

We zien dat bv hier.
het ontdekken van precieze genomische oplossingen voor ziekten en het versterken van de wereldwijde biomedische gemeenschap in haar gezamenlijke streven naar verbetering van de menselijke gezondheid”. Opmerkelijk is dat het lab in 2020 meer financiering heeft gekregen, grotendeels van het National Institute of Health (NIH), waaronder een subsidie van 10,6 miljoen dollar om behandelingen te vinden voor zeldzame genetische ziekten door gebruik te maken van gene-editing technologieën. En aan het begin van de “pandemie” van het coronavirus werkte het laboratorium aan de ontwikkeling van genetisch gemodificeerde muizen voor gebruik bij vaccinstudies en ander onderzoek in verband met Sars-Cov-2.

Van 2019-2020 pleegde de organisatie meer dan 350.000 abortussen en is bekritiseerd als “het wegsturen van middelen van de gezondheid van vrouwen en in de richting van abortus.” Niet verrassend, een blik in de geschiedenis van de organisatie onthult dat Planned Parenthood zijn wortels heeft in Eugenetische idealen.

------
En dit schip is het enigste schip waar je op kan boeken. Het heet de "Narrative".

Maar dat weet geen enkele passagier.
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be