![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De weegschaal is niet eerlijk verdeeld.
|
|
|
|
#22 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Na een paar jaar voorarrest zult ge smeken om een gsm te mogen kopen in de gevangenis, die maar iets duurder is dan in de winkel.
|
|
|
|
|
#23 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij zijn het trouwens dubbel, knecht van Wallonie en knecht van Belgie.
|
|
|
|
|
#24 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Al wat daarvan afwijkt, is erger dan dat. Het is beter dat de overheid ons controleert volgens gestemde wetten, dan dat wij mekaar gaan controleren "in het wilde weg".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Extra energie opwekken is dan alleen mogelijk door harder te trappen. En als je op die manier extra (bruikbare) energie wil opwekken ga je echt wel veel harder moeten trappen. Dat merk je al als je bij een gewone fiets de dynamo aanzet. Het trapt direct een pak zwaarder en dan fiets je net genoeg extra energie bij elkaar om ocharme 2 lampjes te laten branden. Dus wil je op je fietstochtje genoeg energie opwekken om -ik zeg maar wat- een wasmachine kookwas te doen zou ik toch maar een tentje meenemen want je gaat voor't eerst niet terug zijn.
|
|
|
|
#26 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Volgens deze site warmt een 200L elektrische boiler van 4,5kW het water op (tot 85 graden) in iets meer dan 3 uur en verbruikt dan nagenoeg 14kW. Onze gewone fietser gaat dus (14000/150) 93,33u moeten fietsen om zijn boiler op te warmen. Vier dagen continu fietsen dus. Nog dergelijke realistische voorstellen?
|
|
|
|
#27 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Google: bike generator car alternator. Welkom in 2021; het kan echt, die grootmachten zullen wel willen da wij hun gas kopen en +200 per maand betalen + eindfactuur, maar het kan anders.
|
|
|
|
#28 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar dan zult ge wel meer moeten installeren dan deze simpele constructie. https://www.pinterest.com/pin/643451865501080715/
|
|
|
|
#29 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat begrijpt u niet aan 150w per uur voor een gewone fietser?
|
|
|
#30 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
150w dat ge kunt opslagen he. Ge kunt een dag fietsen later doorgeleiden naar de boiler he. Je kunt energie opsparen door te sporten. Gratis en goed voor de gezondheid.
|
|
|
|
#31 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar, hebt u al zo'n hometrainer-generator in gebruik? En zo neen, waarom niet?
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 oktober 2021 om 07:39. |
|
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar sporten in een huishouden omzetten naar energie, is een goede norm vind ik. 150 watt maal 5 op een jaar is een serieuze chunk uit uw factuur hoor. Het is ook de bedoeling daarbij anders te leven he, slowcoocken enzo.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 20 oktober 2021 om 07:48. |
|
|
|
|
|
|
#33 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar sporten in een huishouden omzetten naar energie, is een goede norm vind ik. Citaat:
Citaat:
Mare, geen identiteitsapp voor u dus?
|
|
|
|
#34 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben materiaal aan het weggooien en verkopen, dus ik ga niets bijkopen dat materieel is. Neen geen app, mijn mobiel netwerk wordt ook afgesloten voor 2022. ID2020 werd wel in het verleden als complotdenken weg gezet.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 20 oktober 2021 om 08:24. |
|
|
|
|
|
|
#35 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#36 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Na dat onbesuisd trachten energie te winnen met fietsen, is er nog iemand die een probleem heeft dat men zijn identiteit kan aantonen, niet alleen met zijn kaartje met foto, zijn boekje met foto, maar naar keuze ook met zijn smartphone?
Is er al eens iemand teruggekeerd van een reis, en op Zaventem gecontroleerd door de unit computer, gleuf voor identiteitskaart en camera?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus is het gewoon mensen weer wat op te dringen? (*kassa*kassa?*)
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 oktober 2021 om 09:11. |
|
|
|
|
|
|
#39 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Oh, je kan er ook mee bellen en smssen, maar internet heb ik er niet op. Dus helaas, geen digitale pas voor mij.
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ook om het nieuws wat te volgen. Meestal via "net binnen" van HLN. En voor het lokale nieuws van de gemeente waar wij resideren. Allez, gewoon wonen hé.
|
|
|
|