![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() … omdat ze enkele duizenden euro’s moeten betalen.
En dat terwijl ze: 1. Niet meer zonevreemd wonen 2. Hun grond plots 100,000€ meer waard is Wat moet je met zo’n mensen? https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211104_95841135 Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Landbouwgrond zou alleen mogen worden omgezet in bosgrond. dat brengt 1000 keer meer op dan ons allemaal te verplichten allerhande onozele maatregelen voor het "klimaat" te laten nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou het ook spijtig vinden als mijn 'zonevreemde' leefomgeving plotseling verpest zou worden door huizen en bijhorend stomme mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze wonen al zonevreemd hé... Hun huis afbreken was de betere oplossing geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. 'k Zou het ook niet plezant vinden mochten ze het voetwegje achteraan mijn tuin verbreden en laten volbouwen. Al zou me dat snel twee bouwplekken van 25m breed en 50m diep opleveren zonder dat ik dat stukje boomgaard echt zou missen. 2x12 are OB, wat zou dat schuiven?
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Ik weet van een familie die landbouwgrond en deels bosgrond heeft gekocht dat momenteel een grote wei is. De reden dat ze het gekocht hebben is omdat het tegenover hun huis ligt en ze er geen serre-complexen of andere drukte willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moest ik geld hebben kocht ik ook alles in een straal van 500 meter op om het plat te smijten en er een bos van te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |