![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U zegt ziektesymptoom , meer info , aub ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg het er toch bij? De massa hysterie is kinderen die wildvreemd met seksualiteit zijn 1001 geaardheden rond de oren te slaan = misleiden.
Plus: hormoonverstoring. Gmo, pfos, de pil, ...
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 5 november 2021 om 22:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ge wokeness bedoelt , ze moeten mensen niet zot maken !!
Ja , dan snap ik het !! Iemand die hetero , bi , homo , lesbisch , trans , of welke vorm ook is , dan zij het zo en geniet , maar ram het er niet in bij anderen in hun gat !! De pil tegen zwangerschap , daar heb ik geen bezwaar tegen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Iemand als Petra de Sutter is veel "normaler" dan een heleboel mensen en is zelfs minister
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben Eno niet.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat bewijst wat?
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
punt blijft als alles draait rond voelen dan voel ik mij geen 42 jarige belgische man met buik en kaalkop meer dan kan elk feit overboord en vervangen worden naar eigen goeddunken. geslacht, leeftijd, uiterlijk, nationaliteit, familiale banden, afkomst, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat bewijst dat er al een behoorlijk aantal transgenders als de norm zien.
God help us all.
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang het niet over pedofielen of zo gaat, maakt dat mij niks uit wat of hoe iemand is.
Ik zie dus ook niet in waarom ik mij iemand anders mening over mij aan het hart zou laten komen. Voornaamwoorden, daar doe ik niet aan mee.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 7 november 2021 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Homonormativiteit en voorplanting door IVF is de toekomst. De stap erna wordt transnormativiteit met de transvrouw die de transman bezwangert.
Hetero's worden in deze wereld gediscrimineerd net zoals homo's vroeger. Laatst gewijzigd door Weyland : 7 november 2021 om 23:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op zich is dat geen probleem. Iedereen mag gek zijn zolang hij niemand anders kwaad doet. Ik weet alleen niet of zo iemand geschikt is in een leidinggevende functie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Lesbische vrouwen kunnen ook bevrucht worden en kinderen kopen. Homokoppels genoeg, zowel man als vrouw, die een kind willen. We kunnen dan gaan naar een meer geplande voortzetting van onze soort. Vergeet 1984, zo gaan we stilaan meer en meer naar een 'Brave New World' scenario.
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergeet niet dat die transgender van Groen haatzaaide tegen de kerk door misdaden in een ander onderontwikkeld land op hen te steken in de media.
Hiermee wou zhij de aandacht afleiden van een hatecrime ,met dodelijke gevolg (moord dus), op een homofiel hier. Baphomet toestanden.
![]() |
#36 |
Minister-President
|
![]() ja mbt thema
homonormativiteit is het hardere bewijs van overbeschaving, welvaartsmoeheid, decadentie, moreel verval, 100 % seksualisering, normloosheid, ADHARMA, immoraliteit, onchristelijkheid, Sodomisering hele maatschappij ?? of geef jij mij ongelijk?? Rijk van Satan?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja zeker, miaauw miaauw namastiaauw HET VERZET, Pedofielen moet je toch nooit tolereren in je buurt, moeten gedwongen verhuizen als zij kinderen lastig vallen en hen seksueel willen misbruiken. Ja je moet een grens trekken. Necrofielen ok, zijn beter dan pedofielen, wel tolereren. Bestialiteit, seksuele handelingen met dieren??? Ja zolang men het dier niet laat lijden of dood maakt lijkt het tolereerbaar, veel honden genieten wel van het likken van de vieze natte kutjes van hun bazinnen, of van het neuken van haar gaatjes, dus de hond word niet echt mishandeld en doet het uit vrije wil. Veel mannen laten zich toch pijpen door jonge geitjes he en neuken wijfjes geiten, maar deze dieren vinden het juist leuk denk ik en lijden niet eronder. Het is volgens mij geen echte pijnlijke verkrachting om een geit of koeien kut te neuken. HOe zit dit in werkelijkheid??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De globalisten hebben homoseksualiteit geculturaliseerd om deze voor hun kar te spannen tegen mensen die nog voor hun oorspronkelijk geschapen natuur opkomen. Daarom dat ze de regenboog gijzelde, dat is de werkelijkheid.
Globalisten voeren oorlog tegen uw volksgeest, tegen uw voorouders tegen uw hele natuur en cultuur en overplakken het met een gedrocht dat alleen door politiek correct te domesticeren in stand kan blijven. Tekbir... |
![]() |
![]() |