![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel is het CST overal van toepassing. Ik snap dan niet waarom een Waalse rechtbank nog dreigt met een dwangsom voor de Waalse regering. Dit is kafka. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dan nog, stel dat ge gelijk hebt... Et alors?
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe een poging. Sanitair nul komma nul. Voor de rest een soort repressiemiddel om zich te laten vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Zoniet, iemand een ideetje wanneer de CST's terug afgeschaft gaan worden en iedereen terug gewoon een spaghettike kan gaan eten 's middags zonder "papieren bitte!"? Mijn gok: zonder verplichte vaccinatie nooit, en dan nog... Er zou maar eens een tegenstribbelende wappie onder de radar moeten vliegen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als jij een klacht indient tegen Jansens, dan zal de rechtbank zich -weken of maanden later- daarover uitspreken. Dat Peeters ondertussen hetzelfde is beginnen doen, daar heeft die rechter niets over te zeggen. Daarvoor moet je Peeters voor de rechtbank dagen in een nieuwe rechtszaak. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Coronapas in Wallonië onwettig (volgens de rechtbank).
Ik acht het goed mogelijk dat onze wetgeving, die gemaakt werd voor de pandemie, onvoldoende rekening houdt met toestanden zoals we ze nu beleven. En verder zijn er nogal wat activistische en wereldvreemde rechters ook.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het cst is niet alleen-zaligmakend, maar wel redelijk nuttig. Antivaxxers en wappies daarentegen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn wel degelijk minder intens besmettelijk, en ook niet zo lange tijd besmettelijk. Anti-vax- en wappie-idiotie evenwel is slechts zeer licht besmettelijk. Wel uiterst ambetant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Simplistische voorbeelden zijn soms nodig: als je door een dorp rijdt aan 70 per uur, heb je statistisch meer kans om een kleine aan te rijden, dan als je aan 50 gaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vooral voor een laffe regering die niet durft over te gaan tot verplichte vaccinatie. (ja, voor baby's wel, maar niet voor kiesgerechtigden ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is uw naïviteit nu nog niet opgebruikt?
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 1 december 2021 om 11:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wellicht zouden bij dergelijke activiteiten waar alleen ongevaccineerden zouden deelnemen men een 80 % ziektespreiding hebben kunnen vaststellen. Een en ander had wellicht voorkomen kunnen worden als men maatregelen had getroffen i.v.m. luchtzuivering en luchtverversing. In de herfst en winter kan men niet zomaar vensters en deuren openzetten en een CO2-meter geeft alleen aan hoe verdorven de lucht is maar zuivert die niet, net als een thermometer de koorts aangeeft maar de koorts niet breekt.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het resultaat is het tegenovergestelde van wat werd verhoopt. Ondertussen stel ik mij wel de vraag in hoeverre er nog door de politie wordt gecontroleerd. Tot nu toe nog geen uitbater gehoord die controleurs CST over de vloer heeft gekregen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je het plotje gezien van sciensano, dat vanderzapig al getoond heeft, dat per gemeente een bolleke zet in een grafiek: vaccinatie graad vs incidentie van corona ? https://datastudio.google.com/embed/...8ab/page/giyUB Laatst gewijzigd door patrickve : 1 december 2021 om 11:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Goed bestuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat veel volk vaccineren het sanitaire probleem niet oplost zoals men had aangekondigd is een ANDERE zaak. De bedoeling was niet van daar iets aan te doen, he, de bedoeling was van in de race naar vaccinatie graden, goed geklasseerd te staan. Het CST heeft daar prima bij geholpen, heeft goed gewerkt, en dat objectief werd bereikt. De bedoeling van gans dat gedoe is natuurlijk niet sanitair. Dat men daar slechte resultaten boekt, is dan ook geen probleem voor het succes van het CST want dat diende daar niet voor. Het diende als sociaal pestsysteem, om een hoge score te halen in een internationale competitie. En dat is gelukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN