![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Was dat voor of na Marx?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door het woord "Nazi's" te pas en te onpas te gebruiken is het net alsof de Nazi's koorknapen waren iets wat ze zeker niet waren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er kan maar argument tegen zijn. Dat is dat je toegeeft dat het vaccin niet werkt. Maar waarom zouden anderen mensen het dan wel moeten nemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En dat geldt ook voor u.
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Griekenland heft ook 100€ boete.
Ziehier hun toekomst. https://www.populationpyramid.net/nl/griekenland/2100/ Griekenland zal bijna uitsterven. Net als portugal en nog wat "strenge" landen.
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een gewest is wel bevoegd om beperkingen op te leggen aan niet gevaccineerden, maar die beperkingen gelden daar voor iedereen, dus ook voor niet gevaccineerde buitenlanders. Dus heel raar dat Beke, als Vlaams minister van volksgezondheid, spreek over het opleggen van hoge boetes aan antivaxers. En de bevolkingsdichtheid is in veel zuid-Europese landen reeds vanaf 2005 aan het afnemen. Dat heeft niets te amekn met de coronapandemie, wel met de economische toestand van die landen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ik kan het artikel niet lezen? Hoe hoog zijn de boetes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zet dat dat tussen aanhalingstekens of zo.
Wij kunnen dat niet ruiken hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(ik laat arbeidsgeneeskunde als onderdeel van de arbeidswetgeving, vb. voor de verzorgende sector even buiten beschouwing). Afijn, ik vrees zo van heel ver enige fantasie te bespeuren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 22 december 2021 om 20:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze lopen daar al lang in armoede door hun leiders ego.
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij het overige staat de bron met de link. Wat kan ik meer doen? Een gratis exemplaar van HBVL naar u sturen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de medische geneeskunde valt onder de federale bevoegdheid. De medische zorg valt onder de gewestelijke bevoegdheid. Arbeidsgeneeskunde valt onder de medische geneeskundig. Om binnen de draad te blijven. De federale overheid beslist over wie wel vaccin krijgt en wie het mag toedienen, de gewestelijke overheid beslist wanneer en waar. Vaccins worden dan ook door de federale overheid aangekocht en verdeeld, de gewestelijke overheden hebben daar geen enkele inspraak over. Ook de coronatesten vallen onder de medische geneeskunde. Ook daar beslist de federale overheid welke test er door wie mogen uitgevoerd worden, wanneer iemand een bepaald test moet ondergaan en wat hun waarde binnen de maatschappij is, de gewestelijke overheden beslissen waar en wanneer die test word ondergaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zo een beetje het universele probleem geworden: overheid moeit zich met alles, wil over alles beslissen. Als de graad daarvan gestegen is tot een totalitaire het moet van Moskou of Berlijn, is de tijd gekomen dat ze terug een sociale opfrissing krijgen dat samen leven ook samen werken betekent.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, enige jaren terug hebben hun EU kompaan-overheden de helft van hun overheidsschuld kwijtgescholden. Omdat hun "normale" kwijtschelding via geld en rente manipulaties niet rap genoeg ging...
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrijheid is de vrijheid van de sterke om de zwakke uit te schakelen. Daarom dat vrijheid het hoogste goed is, en elke bescherming van de zwakke tegen de sterke een schandaal. Het belet de eliminatie van zwakken.
Laatst gewijzigd door patrickve : 23 december 2021 om 10:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() Eigenlijk wel. Er is zo'n typische uitspraak 'jouw vrijheid stopt waar de vrijheid van een ander begint', maar ik ben daar allesbehalve mee akkoord. Mijn vrijheid stopt eigenlijk waar de overheid mij regels oplegt. En dat zou ze niet moeten doen. Vrijheid kan best gegarandeerd worden door de principes van de vrije markt en niet door bemoeizucht van dwaze despoten.
|
![]() |
![]() |