|  | Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. | 
| 
 | |||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen | 
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. | 
|  | 
|  | Discussietools | 
|  7 januari 2022, 19:28 | #1 | 
| Partijlid Geregistreerd: 28 oktober 2021 
				 |  Hoe een certificaat verkrijgen op papier? Voor een reis buiten Europa heb ik een PCR test nodig op papier met een stempel van het labo of een QR code. Ik heb hiervoor al gebeld naar de corona lijn van de Vlaamse overheid, maar die stuurden me door naar FOD Buitenlandse zaken en die madam zat ernaar te googelen  ... De PCR tests die ik vroeger deed voor binnen de EU te reizen zijn niet goed genoeg, want daar staat geen stempel of QR code op. Bovendien zijn die niet in het Engels. Dus weet iemand hoe ik zulk document kan bemachtigen? 
				__________________ The word ‘politics’ is derived from the Greek word ‘poly’ meaning ‘many’, and the word ‘ticks’ meaning ‘blood sucking parasites’. | 
|   |   | 
|  7 januari 2022, 19:42 | #2 | 
| Minister-President Geregistreerd: 10 december 2016 
				 |   eurifins labo van Poucke maken u zo een document met stempel en handtekening.  https://www.eurofins-labovanpoucke.c...ID-19-PCR-test | 
|   |   | 
|  7 januari 2022, 19:48 | #3 | 
				 |   Ik zag net dat een rapid antigen test van 24h ook ok is, maar zit daar een QR code op? 
				__________________ The word ‘politics’ is derived from the Greek word ‘poly’ meaning ‘many’, and the word ‘ticks’ meaning ‘blood sucking parasites’. | 
|   |   | 
|  7 januari 2022, 19:55 | #4 | 
| Minister-President Geregistreerd: 10 december 2016 
				 |   | 
|   |   | 
|  7 januari 2022, 20:03 | #5 | 
				 |   Bedankt   . Je ziet hoe vaak ik uit mijn huis kom  
|   |   | 
|  7 januari 2022, 20:13 | #6 | |
| Minister-President Geregistreerd: 26 maart 2013 
				 |   Citaat: 
 Maar ik doe echt niet mee met hun codes. 
				__________________ "They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks | |
|   |   | 
|  7 januari 2022, 20:37 | #7 | 
				 |   Als't vrouwke op vakantie wil... Dan moet je volgen hé. Code of niet. 
|   |   | 
|  7 januari 2022, 20:41 | #8 | |
| Minister-President Geregistreerd: 26 maart 2013 
				 |   Citaat: 
   Got it! 
				__________________ "They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks | |
|   |   |