![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wordt Jan Jambon vervangen als MP en door wie ? | |||
Bart Dewever wordt MP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Weyts wordt MP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Iemand anders wordt MP |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,00% |
Niemand, hij blijft aan |
![]() ![]() ![]() |
16 | 64,00% |
Prins Laurent |
![]() ![]() ![]() |
2 | 8,00% |
Aantal stemmers: 25. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn toen pogingen gedaan om échte verontwaardiging te simuleren, met weinig succes overigens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee nee. Overlevering he.
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als kinderen Crootje weg willen is dat door de subjectieve invloed van de ouders. Als kinderen allergische pukkels krijgen van rechts, is dat door de subjectieve invloed van de ouders. In politiek is er geen algemeen "juiste" oplossing. Iedereen heeft een persoonlijk juiste oplossing. Ongeveer zoals in religie. De "juiste god" bestaat niet. Maar iedereen heeft een persoonlijk juiste god. En tot zolang politici (over de ganse wereld) hun oordeel als het enige juiste gaan zien, gaan de burgers in de problemen blijven komen. Politiek zou iets moeten zijn dat een gezamelijke doel heeft waar de uitvoerende politici een weg naar toe moeten leggen samengesteld uit hun eigen visie, aangevuld met de goede dingen van de andere visie. MAAR dat is utopie. Dat is zoiets als naar de christelijke hemel willen gaan, maar de rijstpap willen ruilen voor de 70 maagden.
![]() |
![]() |
#144 | |||
|
![]() Het is nog maar enkele uren geleden dat in de media openlijk over de vervanging van Jambon werd gesproken
https://www.demorgen.be/nieuws/cultu...jaar~b3c27609/ Citaat:
Alweer is er een krantenkop die Jambon aan ongeschikheid koppelt. https://www.tijd.be/politiek-economi...-slop/10358932 Citaat:
Zelfs de grote baas van de N-VA, VOKA, levert al kritiek op klunzige Jan https://kw.be/nieuws/economie/voka-s...s-onvoldoende/ Citaat:
Wie boter op zijn hoofd heeft, moet niet in de zon gaan staan (Joost Eerdmans) Geef nooit een boomerang aan idioten Laatst gewijzigd door De Rode Willem : 12 januari 2022 om 20:27. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Europees Commissaris
|
![]() Jan is een bekwame informaticus , hij mag blijven
![]() |
#146 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als MP (militaire politie) kan hij "misschien" nog wat betekenen? Met lul in pakjes verkopen zoals zovelen komen we er niet.
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oosterweel is Antwerpen en Antwerpen, dat zijn De Wever (Deurne) en Jambon (Brasschaat).
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de regio te besturen heb je mijns inziens enkel een ploeg van een tiental regeringsleden nodig.
Al de rest is overtollig. Voila. Staatshervorming. Teveel politici en parlementen.
![]() |
#149 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
2! Zoals op een schip, één gezagvoerder en wat officieren onder "zijn" gezag. En zoals op een schip als de kapitein goed is en gezag heeft loopt het op wieltjes. In alle andere gevallen in het honderd.
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
De splitsers hebben hun kans gehad en maken er een grote puinzooi van. Van die splitsingsboeren geen eieren meer
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk vind ik Weyts veruit de beste keuze.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Heel België (kleiner en met minder inwoners dan sommige deelstaten in andere federale staten) kan bestuurd worden door een regering van 10 personen. Er zijn vandaag niet minder dan 72 ( ! ) ministeries in ons land.
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik gok op Diependaele. Zijn ‘middenklasse’ demarche was exact wat Bart wou. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||||
|
![]() Er kan echt geen halve week voorbij gaan of de klunzigheid, de totale ongeschikheid van Jambon wordt breed uitgesmeerd en geschreeuwd in de pers.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220116_97450280 Citaat:
Citaat:
Citaat:
De Vlaemschen politiek kan daar duidelijk als voorbeeld dienen waar nog veel van geleerd kan worden op het gebied van kibbelen MAAR wat nog veel erger is Citaat:
Dat de nationalistjes de investeerders wegjagen omdat ze door het niet vergunnen van productiefaciliteiten de electricieteitsbevoorradingszekerheid in het gedrang brengen.....dat hun onnozele spelletjes zelfs al het Wever prestigeproject Oosterweel heeft stilgelegd....dat trekken ze zich niet aan ! Wat een politieke ramp is dat toch die N-VA !!!!
![]() |
![]() |
#155 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Om op het hof de eieren te rapen of wat?
![]() |
#156 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Venezuela heeft zelfs geen papier meer om papoorten te maken door zijn jarenlang wanbeleid, daar zijn het de linksen hier alle prutsers samen......
![]() |
![]() |
#157 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb reeds in het verleden voldoende zout op de wonde gelegd voor wat het achterbekse gedoe van de NVA. Wat ik ook schreef, ze vonden het niet nodig om ooit enige reactie te geven. Dus trek ik hier de pakkende conclusie. Ze mogen mijn kl... kussen. Of ik nog Vlaams voelend zou zijn zou zijn of niet is mijn probleem niet meer. Vanaf heden laat ik de overlopers terug aan het woord. Salut NVA. Laatst gewijzigd door werkman : 17 januari 2022 om 23:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Even het geheugen opfrissen. Op zeker ogenblik kregen wij twee nieuwe leden in het bestuur. Dezen vertikten gewoon iedere positieve samenwerking. Op zeker ogenblik was er een debat avond. En een van de overlopers werd aangeduid om de visie van de partij te verdedigen en was natuurlijk afwezig op het debat. Ik had dat in de mot en heb dus zijn taak overgenomen. Achteraf bleek dat vooral senator Daems dit spelletje in gang had gestoken. Het ging natuurlijk niet door. Hoe hij achteraf zijn vuil spel verder heeft beoefend laat ik liever aan de blauwe garde over. Feit is wel dat hij in Zuid Amerika verdronken is in zee. Gelukkig gebeurde die feiten toen ik zelf niet aanwezig was in Amerika. Desondanks pogen sommige heethoofden mij mee te sleuren in het bad. Ik wist niet dat er sommige zelfstandigen zo kinderachtig kunnen doen als het politiek betreft. En dan gebeuren er feiten zoals uw bloemen die je zelf met zorg kweekte gewoon gestolen worden en zelfs vernietigd worden in uw tuin. Dit land en zijn bewoners hoeven er niet meer te zijn voor mij. Dit pik ik niet langer. Van mij mogen ze zo vlug mogelijk verdwijnen. Gedaan met de vuile spelletjes. Ik ga geen namen noemen. Aandachtige lezers van dit forum weten ze zelf wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Zoals al gesteld er kan geen halve week voorbijgaan of de pers moet berichten over een flater, blunder of ander inschattingsfout van zwakke Jan
https://businessam.be/bij-afwezighei...an-het-dansen/ Wanneer houdt de kluns de eer aan zichzelf
![]() |
#160 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wat denk je als je zoveel krijgt om te doen wat je doet?
![]() |