![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: De verantwoordelijken voor het coronabeleid moeten gestraft worden! | |||
Yup, geen proces nodig, lynchen die handel |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Een speciaal volkstribunaal is op z'n plaats en zal een gepaste straf vinden, mogelijks de doodstraf |
![]() ![]() ![]() |
22 | 46,81% |
Het gerecht moet tenminste een onderzoek voeren naar strafrechtelijke vervolging |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Niet via het gerecht, maar straffen in het stemhokje! |
![]() ![]() ![]() |
7 | 14,89% |
Het beleid was (grosso modo) wel ok; waarom straffen?! |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,38% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon ONMOGELIJK om deze toestandjes op een legalistische manier tegen te houden, want het mechanisme dat het legaal zou verhinderen, moet zelf op een legale manier tot stand komen, en kan dus langs diezelfde weg ook weer lek gemaakt worden. En nog eens, tot in 2019 zou het zelfs bij geen enkele wetmaker IN HET HOOFD OPGEKOMEN ZIJN, om dingen expliciet te beschermen die de laatste twee jaar stuk gemaakt werden. Ik zie niemand in de grondwet schrijven dat het gebruik van uw WC door iemand anders aan wie gij toelating geeft, toegestaan moet zijn als grondvrijheid he. Men kan dat niet vergrendelen, en men kan de lijst niet exhaustief opstellen. Dat is de reden waarom de wet niet boven de mens mag staan. Omdat de wet enkel maar legitiem is als ze redelijk en zinvol is. Normaal gezien zit de laatste rem zelfs in de TOEPASSING van de wet: de politie agent moet ook zijn gezond verstand gebruiken om te zien of hij een zekere wet die in zekere omstandigheden totaal idioot is, niet gaat afdwingen en dus niet gaat tussenkomen. Wanneer gans het systeem dolgedraaid is, dan kan je het niet van binnenuit oplossen. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is "law of the land." Het is mijn mening. Althans, als je géén 100% eigenaar van je eigen lichaam bent, wie of wat, is dan voor welke hoeveelheid, tegen welke prijs, en voor welke reden, "mede-eigenaar?" De schoven en de pandas van deze wereld eisen nu een stuk van mijn lichaamrecht op, door te eisen dat ik me laat injecteren, (en dus een risico neem, hoe klein ook, met MIJN lichaam) om HUN lichaam te beschermen. Wat staat daar tegenover? What's in it for me? Mag ik dan van schoof en panda terugeisen dat ze elke jaar mijn goten, die 8 meter hoog hangen, komen schoonmaken? Want zo nemen ZIJ een risico met HUN lichaam, om het mijne te beschermen.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 4 februari 2022 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar als de machthebbers niet al te bang en dus moorddadig worden, hoeft het misschien niet. Door er een paar aan lantaarnpalen te hangen, los je het probleem immers niet op dat we met 90% meelopers moeten leven, en dat die, zoals nu, met de gekste ideeën kunnen gaan instemmen. Die domme massa is er altijd, en dat handjevol manipulatoren wordt gauw vervangen door nieuwe demagogen. Het is misschien beter dat die zonder al te veel gezichtsverlies hun kar kunnen keren dan dat ze in het nauw gedreven worden. Niet dat ik Bill Gates en Soros en Fauci niet graag zou zien hangen. Dat zou toch eigenlijk wél moeten kunnen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Onze lichamelijke integriteit wordt bedreigd door andermans waanideeën, laat dat maar even bezinken.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
|
![]() Citaat:
![]() 't Zou inderdaad "gemakkelijk" zijn dat de verantwoordelijken voor de belangrijkste existentiële crisis van de mensheid ooit, komen zeggen; sorry, we zullen het nooit meer doen. En de bevolking zegt dan; ok 't is goed, maar beloven, nooit meer doen hé. Maar helaas, Kodo, totalitairen hebben nog nooit de macht teruggegeven. Daar vloeit altijd bloed bij.
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
Maar mijn goot moet wél dringend gekuist worden. ![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij haalt uw nieuws uitsluitend bij de gesubsidieerde pers?
![]() |
#108 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De partijen die het meest in de federale regering zaten/zitten.
We kunnen dus enkel vast stellen dat het de drie klassieke partijen zijn die zich het meest schuldig maakten aan het schenden van het EVRM . Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2022 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het kan ook zijn dat de schrik hen om het hart slaat dat die stemmen zich overal een beetje beginnen te verspreiden. Dan zijn er twee opties: daar hard proberen repressie tegen in te voeren, dan wel heel heel snel de stekker uit het stopcontact te halen van hun waanzin, met de hoop dat een aanzwellende lantaarnpaalgolf hierdoor gebroken wordt en dus niet ten uitvoering kan gebracht worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister-President
|
![]() Ik vind dat we het warm water niet moeten uitvinden, bij de fascisten ging het zo :
![]() Een beetje proces mag wel, maar het moet ook vooruitgaan. Een geïmproviseerd achterkamertje kan ruim volstaan. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Minister-President
|
![]() Foutje van mij bij het lanceren
![]() |
#113 |
Europees Commissaris
|
![]() Zolang ze de mensen in de tang kunnen houden met HET PASJE dat hun de TOELATING geeft een pintje te gaan drinken en degenen die dat pasje niet hebben TE VERBIEDEN van een pintje te gaan drinken.
Ze moeten er alleen voor zorgen dat de mensen MET PASJE deze ZONDER PASJE nog wat meer haten dan blijven ze gegarandeerd op hun postje. VDB heeft zich blijkbaar laten inspireren op Zuid-Afrika en met succes.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het heeft daar inderdaad iets van weg ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 5 februari 2022 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Plenty
Maar ik heb afgehaakt uit de discussie. Het maakt toch niet uit
![]() |
#118 |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Geachte heren
De heren Alexander De Croo en Frank Vandenbroucke worden dikwijls als de verantwoordelijken van het kroonbeleid in het Belgenland aangezien. Zij zijn net als opRutte, Makroontje, Poetijntje, enz. in wezen slechts uitvoerders (leugenachtige schouwspelers) van een uitgebreid bestek dat van hogere hand opgedragen wordt. Alle reeds genoemde heren maar ook Wilmes en Kaag hebben banden met de Wereld Landhuishoudkundige Instelling (Wereld Economisch Forum) van Klaas Dezwaef (Klaus Schwab) die elk jaar een bijeenkomst in het Zwitserse Davos houdt. Deze instelling wil het maatschappelijk wezen tegen 2030 helemaal veranderen: geen eigen bezit of baar geld, aanhoudende bewaking, geen vlees -of brandstofgebruik, vervaging beider geslachten en beschavingen, enz. De Wereld Landhuishoudkundige Instelling heeft zich ondertussen in de meeste overheden kunnen binnendringen. Vergeet het stemhokje want er wordt steeds geknoeid. De leden van de Wereld Landhuishoudkundige Instelling worden steeds bewindshoofd. Zij zijn ook vervangbaar. Het heeft dus geen zin om deze narren uit woede te vermoorden zoals hierboven wordt voorgesteld. Dit zal de vrijheidsstrijder in de toekomst een slechte naam geven. Het ware beter om de waarheid over deze kroonschande te blijven verkondigen en burgerlijk ongehoorzaam tegenover de kroonmaartregelen te zijn of te worden. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Even zien: - het grondrecht om uw familie leden mogen te bezoeken wanneer je wil (als zij dat ook willen natuurlijk) - het grondrecht om het gebruik van uw WC pot ter beschikking te stellen van een gast in uw tuin - het grondrecht om samen met vrienden iets te eten aan uw eigen tafel - het grondrecht om iemand voor U te laten koken als die dat wenst. - het grondrecht om een wandeling te maken wanneer U dat belieft - het grondrecht om U binnen het land te verplaatsen naar een woning die je zelf bezit, of van iemand die U uitnodigt .... Men ziet aan bovenstaande lijst trouwens dat je die niet kan oplijsten. Ze spreken vanzelf, en er zijn dingen waar gelijk welke wetgever nooit aan gedacht zou hebben. Zeg nu nog eens wanneer die grondrechten geregeld werden geschonden in het verleden ? |
|
![]() |
![]() |