![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus als morgen iedereen terug binnen op café mag, maar er géén tuinfeestjes meer mogen georganiseerd worden, zijde dan ook nog content? Vrij is vrij voor iedereen, anders zijn het privileges.
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Citaat:
Ze hebben niets gedaan.
![]() |
![]() |
#83 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Gewoon in het wilde weg jouw mening roepen zonder dat daar een op feiten gebaseerde redenering achter zit is eerder iets voor de kleutertuin.
![]() |
![]() |
#84 | |
|
![]() Citaat:
En wij mogen negeren. Ik kijk het nog een post of 5 aan, en dan weten we genoeg.
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik ben zelf geen jood, dus van mij mogen ze joden op de trein zetten" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is genoeg geweest met al dat geprotesteer, de normale burger is dat kotsbeu, en hij kan steeds opdraaien voor al die extra kosten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
|
![]() Stop met het gemaatregel en het geprotesteer zal ook stoppen. En aangezien het gemaatregel eerst begon, moet het eerst ophouden.
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het zo verder gaat gaan ze nog het voorbeeld volgen van de Trumpisten en de parlementen bestormen.
![]() |
![]() |
#89 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zo niet is er nog altijd meer dan reden genoeg om te betogen hé.
![]() |
![]() |
#90 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn bij ons de scheidsrechters die beslissen over botsende grondrechten?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze toonden beelden op de offciële staatszender van de rijkswacht die, na de nodige palabers die niet aanhoord werden, met een soort vooroorlogs voertuig schuins tegen de voorkant van een traktor botsten. Hij reed nog hoor, die traktor, maar met "een wiel dat mank draaide". Die andere boeren op hun traktoren waren nog rapper thuis, dan dat hun boerin hen had kunnen terugroepen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn de maatregelen nog steeds dezelfde als drie/vier maanden geleden? Kom van onder uw steen. Het is aan de regering om te bepalen aan welk tempo het restant van de maatregelen zal verdwijnen. Niet het forum.politics.be en evenmin de betogers en wegenblokkeerders.
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ze nog steeds dezelfde als drie of vier maanden geleden? Het komt jullie niet toe het tempo te bepalen waaraan ze verminderd en uiteindelijk afgeschaft zullen worden.
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat o.a. ook over de hoge energieprijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ongelofelijk dat je daar in essentie zegt: de regering zal alles wel bepalen voor de brave burgers en die moeten vooral hun bek houden. Een fundamenteel kenmerk van een gezonde democratie is net dat er ruimte is voor protest. Dat er ruimte is om aan ongenoegen uiting te geven. Dat er een paar maatregelen afgeschaft zijn maakt daarin niks uit. Zo lang er maatregelen blijven bestaan, en zeker maatregelen zonder sanitair nut, is er nood aan protest.
![]() |
![]() |
#99 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk heeft 'oppositie' dan geen enkel bestaansrecht meer, hé. Misschien is het ook aan 'de regering' om te bepalen wie haar zal opvolgen? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |